影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   31


侯爵府

積分: 22849


3821#
發表於 16-9-15 10:29 |只看該作者
大家睇呢度有無喊?碩吐血個幕做得好真,我個心好痛~
myimage.jpg


侯爵府

積分: 22849


3822#
發表於 16-9-15 10:36 |只看該作者
Pollyowen 發表於 16-9-15 10:23
尾個KISS唔夠PINOCCHIO SWEET

本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-15 10:37 編輯

因為導演用左禁慾模式,拉左遠鏡,而且錫太短,我地心情已俾之前搞到好沉重,所以唔會好感受到甜蜜~ 其實呢個導演一向好禁慾,係監獄個幕吻戲,其實碩唔只錫咁短,碩有再個頭向前想繼續錫,不過cut左咋....我相信最尾呢度都係咁,唔知睇花絮定劇本身,其實碩.....已經成個嘴包住孝珠個嘴錫......唔好再講啦....再講我心碎了...


侯爵府

積分: 21965


3823#
發表於 16-9-15 10:37 |只看該作者
鬆一鬆 發表於 16-9-15 10:29
會唔會關對手事?
yes, 我都覺得妍珠對手應該放係哲身上.... 我都覺得個結局有D 落雨收柴, 未能交待得清楚...但我太唔捨得哲啦...對眼同個心未離開過佢, 所以都唔係睇得太細緻, 今晚再番煲.....


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3824#
發表於 16-9-15 10:38 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-15 10:29
大家睇呢度有無喊?碩吐血個幕做得好真,我個心好痛~
W碩做受傷做左好多次


子爵府

積分: 12868


3825#
發表於 16-9-15 10:39 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-15 10:36
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-15 10:37 編輯

因為導演用左禁慾模式,拉左遠鏡,而且錫太短,我地 ...

係啦 d 相影到正面咀 但劇就遠景


侯爵府

積分: 21965


3826#
發表於 16-9-15 10:44 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-15 10:36
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-15 10:37 編輯

因為導演用左禁慾模式,拉左遠鏡,而且錫太短,我地 ...唔知睇花絮定劇本身,其實碩.....已經成個嘴包住孝珠個嘴錫.


真的嗎???? 無得睇, 太可惜啦....


禁止發言

積分: 70805


3827#
發表於 16-9-15 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22849


3828#
發表於 16-9-15 10:49 |只看該作者
natnat_tsang 發表於 16-9-15 10:37
yes, 我都覺得妍珠對手應該放係哲身上.... 我都覺得個結局有D 落雨收柴, 未能交待得清楚...但我太唔捨得哲 ...

本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-15 10:54 編輯

如果我無理解錯,人地話對手,即係女主角的問題..!

但我唔認為關女主角事,我覺得係導演問題


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


3829#
發表於 16-9-15 10:53 |只看該作者

回覆:《W-兩個世界》 李鍾碩-韓考珠

我覺得個結尾收得太趕了。。,
又好似為HE而HE咁。,,
有d失望


侯爵府

積分: 22849


3830#
發表於 16-9-15 10:53 |只看該作者
natnat_tsang 發表於 16-9-15 10:44
真的嗎???? 無得睇, 太可惜啦....

係呀,你翻睇時留意下監獄kiss個幕,碩最後係中個頭前去想繼續錫,都未到妍珠個嘴,畫面就去左第二幕.... 所以....應該拍時唔只錫咁短....


侯爵府

積分: 22309


3831#
發表於 16-9-15 11:05 |只看該作者
同意結局太趕, 如果加多一集, 解釋點解會出現漫畫同現實兩個世界, 哲點樣可以返到現實世界, 之後用咩身份生活....
爸爸一角做得很出色, 我仲係唔明點解佢同哲必須有一個要離開, 佢係現實既人, 點解會消失... 好多唔明


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3832#
發表於 16-9-15 11:10 |只看該作者

引用:Quote:Pollyowen+發表於+16-9-15+10:23+尾

原帖由 babybabywanted 於 16-09-15 發表
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-15 10:37 編輯

因為導演用左禁慾模式,拉左遠鏡,而且錫太短,我地 ...
有冇cut果段流出來?你心碎我都要問,唔好意思




琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3833#
發表於 16-9-15 11:15 |只看該作者

引用:Quote:鬆一鬆+發表於+16-9-15+10:29+會唔會

原帖由 natnat_tsang 於 16-09-15 發表
yes, 我都覺得妍珠對手應該放係哲身上.... 我都覺得個結局有D 落雨收柴, 未能交待得清楚...但我太唔捨得哲 ...
我有諗會唔會因為妍珠爸爸太慘,唔可以寫得佢地咁快樂,所以要輕描淡寫




侯爵府

積分: 22849


3834#
發表於 16-9-15 11:18 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-15 11:15
我有諗會唔會因為妍珠爸爸太慘,唔可以寫得佢地咁快樂,所以要輕描淡寫



...

都會呀!因為身邊的男人是爸爸犧牲自己得來的...

點評

ccdccl    發表於 16-9-15 11:27


侯爵府

積分: 22849


3835#
發表於 16-9-15 11:23 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-15 11:10
有冇cut果段流出來?你心碎我都要問,唔好意思

我頭先share出黎最後花絮,同埋d相都有~
再搵到再放上黎....


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3836#
發表於 16-9-15 11:27 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-9-15+11:10+有冇cu

原帖由 babybabywanted 於 16-09-15 發表
我頭先share出黎最後花絮,同埋d相都有~
再搵到再放上黎....
Thx! 唔好咁傷心啦




大宅

積分: 3249


3837#
發表於 16-9-15 11:37 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-15 11:23
我頭先share出黎最後花絮,同埋d相都有~
再搵到再放上黎....

佢咀孝珠好好多啦,好過咀朴喎,真係好想佢地一齊


侯爵府

積分: 22849


3838#
發表於 16-9-15 11:37 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-15 11:27
Thx! 唔好咁傷心啦

雖然我好支持碩同珠一齊...但....我都係有血有肉的人呀~ 如果係珠....我願意退出呢段三角關係...


點評

ccdccl    發表於 16-9-15 13:24


大宅

積分: 3249


3839#
發表於 16-9-15 11:41 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-15 11:37
雖然我好支持碩同珠一齊...但....我都係有血有肉的人呀~ 如果係珠....我願意退出 ...

咁你偉大啲⋯⋯退出啦


大宅

積分: 2809


3840#
發表於 16-9-15 11:43 |只看該作者
佢地真係好襯丫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo