原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 16:17 發表
呵呵..我識鬼路咩..去UK.聽人講又悶又無嘢玩(不過又有朋友話勁正~~..你係有屋企人係果邊?定會去埋Paris ?
日本係好貴呀.我又唔想跟團. Mostly 5/4D package.但唔知阿仔點計~~
...
但帶住2名,no la.可能去London + Cambridge + Wales.我地会駕車去Wales.如果鍾意大自然風景同自由自在感覺, Wales is good. London可以shopping + 去睇Tower Bridge 同大笨鐘, London Eye, etc. Cambridge就去坐吓艇仔,行吓大學