懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3821#
發表於 09-2-10 16:07 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-10 16:00 發表


我都係去威爾斯做oscar ga, 上個星期5.....個醫生只同我講左幾句野:

1. 呢個係bb個pat pat....呢個係頭
2. 呢個係鼻
3. 就來做完
4. 你走得喇

照左15mins左右 ...


當日同我照o既係一位女醫生, 姓甘, 全程都係 15-20 分鐘左右啦, 醫生都幾親切, 我乜都無問, 全部都係佢講, 似乎我算好彩了.

我無問係男定女, 醫生亦無講, 而家仍然懸而未決.


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3822#
發表於 09-2-10 16:09 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 16:07 發表


梗係自由行啦,跟团唔掂架,会比人白眼,又話你慢又話阿b嘈....自己去,free d.


咁你o地係自駕遊? 搭火車拎住行李轉車等唔會好唔方便嗎? 我o地都無車牌呀...


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3823#
發表於 09-2-10 16:13 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 16:07 發表


當日同我照o既係一位女醫生, 姓甘, 全程都係 15-20 分鐘左右啦, 醫生都幾親切, 我乜都無問, 全部都係佢講, 似乎我算好彩了.

我無問係男定女, 醫生亦無講, 而家仍然懸而未決. ...


我果個係男醫生, 廣東話唔係好正的
咁你個醫生有冇比照聲波相你keep?
我只比了一張, 不過都唔識睇


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3824#
發表於 09-2-10 16:17 |只看該作者
呵呵..我識鬼路咩..去UK.聽人講又悶又無嘢玩(不過又有朋友話勁正~~..你係有屋企人係果邊?定會去埋Paris ?

日本係好貴呀.我又唔想跟團. Mostly 5/4D package.但唔知阿仔點計~~




原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 15:50 發表


你去一次日本=去一次英國架,依家d Yen咁貴英磅咁平,一條數咋.


子爵府

積分: 13105


3825#
發表於 09-2-10 16:27 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 16:09 發表


咁你o地係自駕遊? 搭火車拎住行李轉車等唔會好唔方便嗎? 我o地都無車牌呀...


自駕遊方便好多,搭火車係好麻煩架....如無車牌,阿b又細,咪去resort law


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3826#
發表於 09-2-10 16:27 |只看該作者
日本package - 小朋友兩歲以下比好少or有d唔使比,好似我1月時去個package係5千幾蚊1個大人機票+semi-double bed, 兩歲小朋友收3千幾機票錢only,不過間房要轉delux,加多幾百蚊,唔係就唔夠位3個人瞓了

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 16:17 發表
呵呵..我識鬼路咩..去UK.聽人講又悶又無嘢玩(不過又有朋友話勁正~~..你係有屋企人係果邊?定會去埋Paris ?

日本係好貴呀.我又唔想跟團. Mostly 5/4D package.但唔知阿仔點計~~




...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3827#
發表於 09-2-10 16:31 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-10 16:13 發表


我果個係男醫生, 廣東話唔係好正的
咁你個醫生有冇比照聲波相你keep?
我只比了一張, 不過都唔識睇


有呀, 一張係頭部大特寫 (側面), 一張係左手五隻手指仔, 一張係上半身見到脊骨.

不過話時話, 佢o的相好似用以前o的熱感 fax 紙咁, 比起私家o的相紙差好多.


子爵府

積分: 13105


3828#
發表於 09-2-10 16:33 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 16:17 發表
呵呵..我識鬼路咩..去UK.聽人講又悶又無嘢玩(不過又有朋友話勁正~~..你係有屋企人係果邊?定會去埋Paris ?

日本係好貴呀.我又唔想跟團. Mostly 5/4D package.但唔知阿仔點計~~




...


Paris 但帶住2名,no la.可能去London + Cambridge + Wales.我地会駕車去Wales.如果鍾意大自然風景同自由自在感覺, Wales is good. London可以shopping + 去睇Tower Bridge 同大笨鐘, London Eye, etc. Cambridge就去坐吓艇仔,行吓大學


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3829#
發表於 09-2-10 16:33 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 16:27 發表


自駕遊方便好多,搭火車係好麻煩架....如無車牌,阿b又細,咪去resort law


兩個人搭火車就有搭火車o既樂趣, 尤其是去o的搭火車都要四五個鐘o既地方, 自駕可能都辛苦. 不過多個 b 就唔係咁講法.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3830#
發表於 09-2-10 16:35 |只看該作者
咁正..唔使俾??唔係嘛~~~係就好喇....

嘩 chunyatmama

你好有詩意呀..行下大學...我嘛........一定瞓著覺lu .呵呵.........



原帖由 BigPig阿花 於 09-2-10 16:27 發表
日本package - 小朋友兩歲以下比好少or有d唔使比,好似我1月時去個package係5千幾蚊1個大人機票+semi-double bed, 兩歲小朋友收3千幾機票錢only,不過間房要轉delux,加多幾百蚊,唔係就唔夠位3個人瞓了

...


子爵府

積分: 13105


3831#
發表於 09-2-10 16:39 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 16:33 發表


兩個人搭火車就有搭火車o既樂趣, 尤其是去o的搭火車都要四五個鐘o既地方, 自駕可能都辛苦. 不過多個 b 就唔係咁講法.


咁就係,當年同c6去瑞士+意大利,全程火車,好happy.我諗我地有排都唔会再去住.可能要等d仔女大d先lu.


子爵府

積分: 13105


3832#
發表於 09-2-10 16:44 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 16:35 發表
咁正..唔使俾??唔係嘛~~~係就好喇....

嘩 chunyatmama

你好有詩意呀..行下大學...我嘛........一定瞓著覺lu .呵呵.........


2歲以下只要比十分一機票餞+机場稅+燃油附加費.不佔床位,所以咪平law....
詩意我就冇c意依加有dd
BTW,你可以叫我CYma,唔駛打咁多隻字


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3833#
發表於 09-2-10 16:48 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 16:31 發表


有呀, 一張係頭部大特寫 (側面), 一張係左手五隻手指仔, 一張係上半身見到脊骨.

不過話時話, 佢o的相好似用以前o的熱感 fax 紙咁, 比起私家o的相紙差好多. ...


咁你個醫生真係好得多....我果張一d都唔清楚


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


3834#
發表於 09-2-10 16:51 |只看該作者
PWH醫生都係比咗一張相我,係大頭,好清楚見到bb側面的樣子,不過張相係差過熱感fax紙,因我不小心潑咗啲水係面,咁就化開咗。另外,幫我檢查個醫生姓藍,係中文大學婦產科副教授。

原帖由 tucuxi 於 09-2-10 16:31 發表


有呀, 一張係頭部大特寫 (側面), 一張係左手五隻手指仔, 一張係上半身見到脊骨.

不過話時話, 佢o的相好似用以前o的熱感 fax 紙咁, 比起私家o的相紙差好多. ...


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


3835#
發表於 09-2-10 16:56 |只看該作者
原帖由 venusnjoo 於 09-2-10 16:51 發表
PWH醫生都係比咗一張相我,係大頭,好清楚見到bb側面的樣子,不過張相係差過熱感fax紙,因我不小心潑咗啲水係面,咁就化開咗。另外,幫我檢查個醫生姓藍,係中文大學婦產科副教授。

...


嘩咁化學o架... 我都擔心佢甩色, 但又驚過膠後會無晒o野睇, 過膠都熱o架嘛.


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3836#
發表於 09-2-10 16:56 |只看該作者
原帖由 venusnjoo 於 09-2-10 16:51 發表
PWH醫生都係比咗一張相我,係大頭,好清楚見到bb側面的樣子,不過張相係差過熱感fax紙,因我不小心潑咗啲水係面,咁就化開咗。另外,幫我檢查個醫生姓藍,係中文大學婦產科副教授。

...


原來個個都唔係同一個醫生check...我果個係dr. Min Chen


複式洋房

積分: 115


3837#
發表於 09-2-10 17:02 |只看該作者
哎吔, 好耐冇留言, 因為我唔記得自己個password!

真係, 咁快就第15週! 我想問, 大家請左陪月未呀? 會唔會請呀?


子爵府

積分: 13105


3838#
發表於 09-2-10 17:02 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 16:56 發表


嘩咁化學o架... 我都擔心佢甩色, 但又驚過膠後會無晒o野睇, 過膠都熱o架嘛.


所以c+比隻碟我自己print.


大宅

積分: 2941

畀面勳章


3839#
發表於 09-2-10 17:02 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 16:56 發表


嘩咁化學o架... 我都擔心佢甩色, 但又驚過膠後會無晒o野睇, 過膠都熱o架嘛.


我個醫生用A4紙print番d相俾我咋,我返屋企就scan左佢,我驚第日會變黃/變色!


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3840#
發表於 09-2-10 17:06 |只看該作者
早講丫cyma

話就話10%,我check過 Air canada. HKG/YVR 機票.要正價10%. 都收我3700蚊呀...但我大人都係6000咋.


原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 16:44 發表


2歲以下只要比十分一機票餞+机場稅+燃油附加費.不佔床位,所以咪平law....
詩意我就冇c意依加有dd
BTW,你可以叫我CYma,唔駛打咁多隻字

[ 本帖最後由 高齡牛師奶 於 09-2-10 17:08 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo