跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1515


3821#
發表於 05-5-20 14:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

你好勁呀, 連止痛針都無打, 係唔係第二胎都係快d呢!

祝你bb身體健康, 快高長大!


子爵府

積分: 13747


3822#
發表於 05-5-20 16:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

congratulation! 我好鬼羡慕呀,bb咁快就出咗嚟。連針用咗幾耐呀? 細女同大女似唔似樣呀?你餵人奶定奶粉?

我老公尋日午睡發夢見到妹妹,喺度叫daddy daddy,仲以為係生產先兆潻,但係到而家一啲動淨都冇! :-( :-( :-(

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


禁止訪問

積分: 46216


3823#
發表於 05-5-20 17:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


3824#
發表於 05-5-20 17:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora/kitsumyuen/angelhair:
多謝你地安慰我,希望我到時冇老公陪都唔會驚啦!不過你地係咪全部都有老公陪產所以唔驚呢? :mrgreen:

christy/cindymak:
點呀!你地生左未呀?

沙沙:
恭喜你咁快生左個囡囡出黎喎!嘩!一日就出院,政府e院真係多人多成咁?

我返埋今日放產假了!


子爵府

積分: 14692


3825#
發表於 05-5-20 18:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪,
hi!hi!聽日就係預產期喇!
但係小B一點動靜都無,只係上個星期下腹有D痛,
唔通5月份的小B真係要過期居留.
我諗我今晚一定會變得好神經質


別墅

積分: 812


3826#
發表於 05-5-20 19:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,

我個乳頭都唔夠長, 小b啜時好易luck咀同佢會食好多風, 不過佢肯食, 我就肯餵, 你又pump又餵, 好辛苦喎..

沙沙, YanYeeMaMa,
莫非生第二胎真係快d? 咁各位生第二胎既媽咪, 你地唔駛驚啦, 痛15分鐘好快過....

生第一胎既媽咪你地都要加油呀..


男爵府

積分: 6155


3827#
發表於 05-5-20 20:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,
恭喜! 恭喜! 真係好快手喎!

而家真係好忙, 連瞓覺既時間都冇, 私人時間簡直成為歷史. 每日重覆餵奶, pump奶, 烚奶樽, 換尿片, 抱bb直到佢瞓著...好辛苦! 但係見到囡囡就好開心! 其實會唔會過兩個月冇咁辛苦架?


大宅

積分: 3674


3828#
發表於 05-5-20 20:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,

恭喜晒! 真係羨慕,咁快就生到b 女,仲唔係咁痛!

angelhair/Zukina,

我依家人奶+用杯餵奶粉,好吃力,用杯成日整到濕晒,1餐餵好耐! b仔好肯啜,但係我乳頭好痛,又有損,真係頭果十幾下係咬緊牙關去頂住!

呢幾日因為bb面黃,日日去健康院/醫院頻撲,累到顛! 好彩唔駛照燈,不過星期一又要去醫院再驗。


民房

積分: 62


3829#
發表於 05-5-20 20:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

manchan716, forty+,

你地好!我都係5月媽咪。
我預產期就係下星期三,但都好心急。
由放產假開始,日日都好想b女快d出黎,但佢始終都好堅持,唉! :cry:
不過今日我姑奶話,吾好成日叫佢快d出世,佢話b女會小器喎!
或者吾理佢,順其自然,佢反而會出黎!
我聽日會去產檢呀!希望b女生生性性啦!

祝各位仍等待bb出世 o既5月媽媽,可以早日順利生b!


複式洋房

積分: 208


3830#
發表於 05-5-20 21:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙 寫道:
YanYeeMaMa,

穿水有少許痛...我沒有打止痛呀...因來得太快太突然....穿左唔夠兩分鐘就要生呢...所以來不昅打止痛...D姑娘同醫生都走過來同我睇生咁...


沙沙,

我都係來不及止痛,(氣都無得聞)因姑娘同醫生都估唔到我未吊催生劑就生!所以好痛!!!
不過生完好怏落得床!


別墅

積分: 859


3831#
發表於 05-5-20 21:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位好, 我係5/25預產期


民房

積分: 62


3832#
發表於 05-5-20 21:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

tintingai,

你好呀!我預產期都係5用25號呀!
上星期六睇醫生時,話b女已經落左一半盤骨,
聽日又會再去覆診,到時應該會知大概幾時生得喇啩?
係呢!你個b係仔定女呀?睇邊個醫生呀?
我見好似都幾多人係呢日預產期喎!
該用戶已被刪除

3833#
發表於 05-5-20 22:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3834#
發表於 05-5-20 22:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3835#
發表於 05-5-20 22:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 62


3836#
發表於 05-5-20 22:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,
而家唯有耐心等待啦!
但有時真係等到有d “忟憎“ 呀! :-(
我老公都話我有 "產前發癲症“ 呀!
或者行多d路同樓梯會好d啩!


別墅

積分: 859


3837#
發表於 05-5-20 22:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken, banmama,

我個係仔


水晶宮

積分: 56756


3838#
發表於 05-5-20 22:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位好~
我黎報到,,我生左7星囡,5月13日黑色星期五出世~
本來預產期8月1日的.
今次第二胎,仲以為可以試下順產有幾痛,,點知人算不如天算~又開刀....
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


翡翠宮

積分: 75533


3839#
發表於 05-5-20 22:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken, banmama,tintingai:
我都係25號,但小b又好似無乜動靜,睇怕我想佢係金牛座的希望幻滅啦!除非小b聽日有反應!i..........
你估我地邊個會跑出先呢?


民房

積分: 62


3840#
發表於 05-5-20 22:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

tintingai,
我頭先響另一個topic “待產心情?忑“ 見到你留言。
你話你最近有少少肚瀉,醫生話你應該響預產期前後會生。
乜有肚瀉即代表差吾多生得呀?
我呢排都頻頻去大大呀!吾知會吾會......

kcpak,
恭喜晒!祝你同bb都健健康康!開開心心!
你個7星女幾多磅呀?做乜咁早搶閘出世呀?
我果個都仲未肯出黎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo