跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5447


3821#
發表於 05-10-22 00:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

佢有食野架
佢咩都要食架
Elainecnc 寫道:
[quote]
wing1016 寫道:
緊係唔係喇
皇子佢都唔知幾鍾意BBQ吖


wing
佢又唔食得....又唔識燒,佢去到做乜呀?[/quote]


男爵府

積分: 5531


3822#
發表於 05-10-22 00:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


幾時去你yuen long home bbq?
snowman 寫道:
00, 先擺落電腦, 然後到咁上下燒DVD.
[quote]
Elainecnc 寫道:
hbb
有野想問你....你而家用乜儲存皓b d相?
[/quote]


男爵府

積分: 5447


3823#
發表於 05-10-22 00:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING


男爵府

積分: 5531


3824#
發表於 05-10-22 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

00
聞下味,feel 下個氣(分)ma
Elainecnc 寫道:
[quote]
wing1016 寫道:
緊係唔係喇
皇子佢都唔知幾鍾意BBQ吖


wing
佢又唔食得....又唔識燒,佢去到做乜呀?[/quote]


男爵府

積分: 6998


3825#
發表於 05-10-22 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

sa sa....aiya....最快都要13/11...應該係話11月得番13號得咋 ....12月先啦....
esa 寫道:

幾時去你yuen long home bbq


男爵府

積分: 5531


3826#
發表於 05-10-22 00:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

[quote]
wing1016 寫道:
屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING
2.sa sa :-(


男爵府

積分: 5447


3827#
發表於 05-10-22 00:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

係吖
皇子見到D火佢覺得好得意架 [quote]
esa 寫道:
00
聞下味,feel 下個氣(分)ma


男爵府

積分: 6998


3828#
發表於 05-10-22 00:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

wing...你真快手
wing1016 寫道:
屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING


伯爵府

積分: 17618


3829#
發表於 05-10-22 00:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

黎啦黎啦 [quote]
esa 寫道:
邊個想去嘆夜茶,,,,,lai lai lai 報名.
時間:22/10 0時0分
location:66 home
主理:66大廚
[quote]


男爵府

積分: 5447


3830#
發表於 05-10-22 00:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

SA SA

仲咩會有個 :-( 架
esa 寫道:
[quote]
wing1016 寫道:
屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING
2.sa sa :-(


男爵府

積分: 5531


3831#
發表於 05-10-22 00:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

咁你要小心ar
秋高氣爽
wing1016 寫道:
係吖
皇子見到D火佢覺得好得意架 [quote]
esa 寫道:
00
聞下味,feel 下個氣(分)ma


男爵府

積分: 5447


3832#
發表於 05-10-22 00:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

緊係
snowman 寫道:
wing...你真快手
[quote]
wing1016 寫道:
屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING
[/quote]


男爵府

積分: 5531


3833#
發表於 05-10-22 00:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

打錯
wing1016 寫道:
SA SA

仲咩會有個 :-( 架[quote]
esa 寫道:
[quote]
wing1016 寫道:
屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING
2.sa sa :-(
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


3834#
發表於 05-10-22 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

我又黎 [quote]


屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING
2.sa sa :-(
3. 66


男爵府

積分: 5447


3835#
發表於 05-10-22 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

佢又唔係羅D火黎玩
小心D咩吖 [quote]
esa 寫道:
咁你要小心ar
秋高氣爽


伯爵府

積分: 17618


3836#
發表於 05-10-22 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

[quote]
esa 寫道:
打錯 [quote]
wing1016 寫道:
SA SA

仲咩會有個 :-( 架[quote]
esa 寫道:


男爵府

積分: 6998


3837#
發表於 05-10-22 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

連公仔都打錯, 唔怪之得成日亂咁引文啦.
esa 寫道:
打錯
[quote]
wing1016 寫道:
SA SA

仲咩會有個 :-( 架


男爵府

積分: 5531


3838#
發表於 05-10-22 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

1.sasa+yoyo
ritaor66 寫道:
黎啦黎啦 [quote]
esa 寫道:
邊個想去嘆夜茶,,,,,lai lai lai 報名.
時間:22/10 0時0分
location:66 home
主理:66大廚
[quote]


伯爵府

積分: 17618


3839#
發表於 05-10-22 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

咪係....女仔就話惹火je
wing1016 寫道:
佢又唔係羅D火黎玩
小心D咩吖 [quote]
esa 寫道:
咁你要小心ar
秋高氣爽


男爵府

積分: 7735


3840#
發表於 05-10-22 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


屋企BBQ要報名就快
時間:未定

1. WING
2.sa sa :-(
3. 66
4. elaine

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo