想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


伯爵府

積分: 16074


3821#
發表於 12-7-19 20:59 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-19+17:29+我今

原帖由 豬龍b 於 12-07-19 發表
我今日昨日,都喉嚨痛,今日仲有嘔,嘔黃膽水
你呢~你不如聽日出動我啦~ ...
你又作病




伯爵府

積分: 16074


3822#
發表於 12-7-19 21:00 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-19+18:41+No!PK+

原帖由 豬龍b 於 12-07-19 發表
你都幾好丫~咁有胃口,我當時冇胃口的~
買漏左麵包呀聽朝又冇野食




伯爵府

積分: 16074


3823#
發表於 12-7-19 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-19+發表No!P

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
咁多罐頭
粟米粒係急凍d人話食吞拿魚有益喎!不過要水浸




伯爵府

積分: 16074


3824#
發表於 12-7-19 21:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-19+發表No!P

原帖由 qy_yeung 於 12-07-19 發表
超正!
好彩我唔食魚生:;pppp:





禁止訪問

積分: 8753


3825#
發表於 12-7-19 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qy_yeung+於+12-07-19+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3826#
發表於 12-7-19 21:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我

原帖由 qy_yeung 於 12-07-19 發表
我前2日先團購,你都試下啦,真的不錯
我都見到呢個團購!同事傾緊去唔去......但G場好遠~~~~



今晚又OT!!!!


伯爵府

積分: 15420


3827#
發表於 12-7-19 21:31 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-19 20:59
你又作病

你公司可以用雪櫃嗎~?
如果可以,你可以買嘉x既雪方蛋糕之類
如果冇的話你就買百力支啦,又唔駛雪,又好食~


伯爵府

積分: 15420


3828#
發表於 12-7-19 21:33 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-19 20:59
你又作病

係呀~我昨病,不過明天仍然要去同爸爸排睇醫生...


禁止訪問

積分: 8753


3829#
發表於 12-7-19 21:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qy_yeung+於+12-07-19+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8753


3830#
發表於 12-7-19 21:44 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-19+20:59+你又作

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15420


3831#
發表於 12-7-19 21:45 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-19 21:44
個個星期都要睇架?

9成!


伯爵府

積分: 15420


3832#
發表於 12-7-19 21:47 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-19 21:44
個個星期都要睇架?

雞扒:預祝妳明天3x生日快樂!!!


禁止訪問

積分: 8753


3833#
發表於 12-7-19 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16074


3834#
發表於 12-7-19 21:55 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-19+20:59+你又作

原帖由 豬龍b 於 12-07-19 發表
你公司可以用雪櫃嗎~?
如果可以,你可以買嘉x既雪方蛋糕之類
如果冇的話你就買百力支啦,又唔駛雪,又好食~:f ...
我岩岩又玩紅6d,紅d就過100%,6d都仲未深粗c喇...好擔心呀
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15420


3835#
發表於 12-7-19 21:57 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-19 21:55
我岩岩又玩紅6d,紅d就過100%,6d都仲未深粗c喇...好擔心呀




...
你仲係初期,所以我唔深色,你都唔駛咁擔心
你試下下星期驗丫,可能仲深色過o靚模化妝呀~


伯爵府

積分: 16074


3836#
發表於 12-7-19 22:02 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-19+21:55+我岩岩

原帖由 豬龍b 於 12-07-19 發表
你仲係初期,所以我唔深色,你都唔駛咁擔心
你試下下星期驗丫,可能仲深色過o靚模化妝呀~ ...
紅d就reference line未有色已經深粗,6d同三日前差唔多,好似深左少少,好擔心有咩事呀!我連busco都唔睇訓左床啦,我覺得自己好唔聽話,又煮飯又洗碗,我應該訓多d先岩嘛..




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3837#
發表於 12-7-19 22:03 |只看該作者

引用:Quote:豬龍b+發表於+12-7-19+21:47+雞扒:預

原帖由 qy_yeung 於 12-07-19 發表
多謝你呀豬6D
生日快樂~~快快bingo 做媽媽




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3838#
發表於 12-7-19 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-19+發表你公

原帖由 nrsemi 於 12-07-19 發表
我岩岩又玩紅6d,紅d就過100%,6d都仲未深粗c喇...好擔心呀




...
放鬆啲放鬆啲~~~~




禁止訪問

積分: 8753


3839#
發表於 12-7-19 22:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8753


3840#
發表於 12-7-19 22:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo