想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


伯爵府

積分: 15109


3821#
發表於 12-9-27 09:29 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-27 08:55
原來係咁, 你唔講我真係唔知有咁o既事

好耐歷史囉... 我老嘛

點評

doristws  班長妳真識講笑  發表於 12-9-27 09:34


伯爵府

積分: 15109


3822#
發表於 12-9-27 09:32 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 12-9-27 08:52
早晨呀~~~~好3返埋明天就放4日。去邊玩呀。我要返多半日。不過會去梅窩玩。

...

星期屋企人黎我公司燒野食踩單車, 星期日晚99果邊做節, 星期一暫時無野做, 多數同c6二人世界啦, 星期二姑媽約左去流浮山食海鮮 (不過媽咪在場都係無啖好食架嘞, 如果剩係c6同daddy佢地一定會俾我食)


伯爵府

積分: 15109


3823#
發表於 12-9-27 09:35 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-9-27 09:12
我係尋晚瞓瞓吓抽筋呀!諗住叫醒c6幫我按下,點知佢瞓到隻豬咁,而家小腿仲有啲扯住痛

...

你地已經開始有抽筋既同學仔, 試吓瞓前做吓拉筋, 我睇過書話有效防止抽筋, 我一向瞓醒同瞓前都有做伸展運動, 拉筋就瞓前做, 做埋手, so far我暫時未有抽筋呀

點評

maggie_kaki  我就食完野會行下先~~~咁so far依家22w4d都無事  發表於 12-9-27 10:13


大宅

積分: 3571


3824#
發表於 12-9-27 09:37 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-27 09:29
好耐歷史囉... 我老嘛

玩野 ....


伯爵府

積分: 15109


3825#
發表於 12-9-27 09:41 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-27 09:37
玩野 ....

咁真係好耐嘛, 瘋牛症80年代去到90年代頭, 有人唔知真係唔出奇架, 我仲記得果陣我都未開始食番牛肉


大宅

積分: 2776


3826#
發表於 12-9-27 09:47 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-27+發表想問一

原帖由 BigBear2011 於 12-09-27 發表
政府唔係有結構做咩?你唔想返政府做?
威爾斯無俾結構期我呀,所以煩緊應該點,自己又無睇開婦科。。。



點評

maggie_kaki  自己打去問...有d可以只做結構架  發表於 12-9-27 10:14


大宅

積分: 2776


3827#
發表於 12-9-27 09:50 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-27+發表想問一

原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表
照4d唔同照結構,如果醫院無安排俾你,可以揾出面醫生照,4d只係滿足你地想睇清楚bb個樣,結構係睇bb內部同 ...
睇離你地個個都有結構期咁喎,咁你地仲會唔會照4D?




伯爵府

積分: 15109


3828#
發表於 12-9-27 09:50 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-27 09:47
威爾斯無俾結構期我呀,所以煩緊應該點,自己又無睇開婦科。。。

你無睇開婦科? 即係你全靠政府產檢呀?


大宅

積分: 2776


3829#
發表於 12-9-27 09:51 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-27+發表想問一

原帖由 BigBear2011 於 12-09-27 發表
我醫生叫我唔好食吞拿魚。唔記得原因
我最後都係買左豬仔飽,夾蛋,芝士




大宅

積分: 2776


3830#
發表於 12-9-27 09:54 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-27+08:51+想問一下

原帖由 pprlala 於 12-09-27 發表
結構係睇BB 心呀,腦呀發展得好唔好
4D 係睇BB 個樣, 唔同嫁
4D 照唔照都得, 結構就一定要照
咁我地都係食無料飽安全d




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3831#
發表於 12-9-27 09:55 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-27 09:08
我老公呢個星期六日要返工...所以會星期日晚先返屋企...但係1號2號多數都係留在家中玩執屋啦 ...

我1~2號想跟媽咪返國內探親呀, 不過媽咪唔係咁想我跟埋去


伯爵府

積分: 15109


3832#
發表於 12-9-27 09:59 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-27 09:50
睇離你地個個都有結構期咁喎,咁你地仲會唔會照4D?


伯爵府

積分: 15109


3833#
發表於 12-9-27 10:01 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-27 09:55
我1~2號想跟媽咪返國內探親呀, 不過媽咪唔係咁想我跟埋去

國內邊度先? 如果唔洗坐好耐車都ok, 係要小心d食野囉, 仲要你最好戴口罩同消毒洗手液, 呢排流感高峰期, b6衛生意識始終差d


大宅

積分: 2776


3834#
發表於 12-9-27 10:02 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-27+09:47+威爾斯無

原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表
你無睇開婦科? 即係你全靠政府產檢呀?
威爾斯同仁安,因為威爾斯第一次產檢係13年3月




男爵府

積分: 7065


3835#
發表於 12-9-27 10:08 |只看該作者
早晨呀各位

我琴晚抽根WO...點解咁早抽根架...今朝早仲有少少扯住呀....


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3836#
發表於 12-9-27 10:08 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-27 10:01
國內邊度先? 如果唔洗坐好耐車都ok, 係要小心d食野囉, 仲要你最好戴口罩同消毒洗手液, 呢排流感高峰期, b6 ...
我去南沙, 原本諗住係深圳灣包車上, 宜家為左就我會坐船, 之後叔叔會揸車嚟碼頭接, 15分鐘車程返到叔叔屋企


子爵府

積分: 13931


3837#
發表於 12-9-27 10:15 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-27 09:50
你無睇開婦科? 即係你全靠政府產檢呀?

我都係睇政府咋....因我有心臟病,醫生都會特別睇住....所以無諗私家,想留錢比bb

魚魚媽


子爵府

積分: 13931


3838#
發表於 12-9-27 10:17 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-27 09:55
我1~2號想跟媽咪返國內探親呀, 不過媽咪唔係咁想我跟埋去
又真係唔係咁好~~~我叩我老公同我去....佢都話大陸唔安全,生咗先同我去~~~

魚魚媽


子爵府

積分: 13931


3839#
發表於 12-9-27 10:18 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-27 10:02
威爾斯同仁安,因為威爾斯第一次產檢係13年3月

13年3月??你生得啦~~
魚魚媽


大宅

積分: 2776


3840#
發表於 12-9-27 10:18 |只看該作者

版主 的帖子

今朝突然尿頻得好緊要,半個鐘左右就覺得急,但得好小,明明尋日仲好地地




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo