跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3841#
發表於 08-10-3 23:29 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:27 發表

識,今晚聽到佢叫『呀麻、抱呀』又識呷酣,同比手人抱

浩浩識請請~不過係佢自己請..同學緊byebye


子爵府

積分: 11870


3842#
發表於 08-10-3 23:29 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:27 發表

咁勁~~~~=0=

不過佢鐘意先講,教佢唔肯講,有時都係撞彩講中d野
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3843#
發表於 08-10-3 23:29 |只看該作者
比手要我抱囉, 明明嘛嘛抱住, 見我行過就比手, 撲埋黎

原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:27 發表

識,今晚聽到佢叫『呀麻、抱呀』又識呷酣,同比手人抱

[ 本文章最後由 YYZ 於 08-10-3 23:30 編輯 ]
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3844#
發表於 08-10-3 23:30 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:29 發表

不過佢鐘意先講,教佢唔肯講,有時都係撞彩講中d野

Bingo~~~佢地就係咁


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3845#
發表於 08-10-3 23:30 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:29 發表
比手要我抱囉, 明明嘛嘛抱住, 我行過就比手, 撲埋黎

果下好開心嫁唷~


子爵府

積分: 11870


3846#
發表於 08-10-3 23:31 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:29 發表

浩浩識請請~不過係佢自己請..同學緊byebye

佢鐘意就肯學,我教佢bye bye都教左2 wk都唔識,不過就識先bye bye d人出門口就勁喊
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3847#
發表於 08-10-3 23:32 |只看該作者
識叫人, 叻叻, 承熙就識呀呀聲, 好惡咁. 話你知佢唔like

原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:27 發表

識,今晚聽到佢叫『呀麻、抱呀』又識呷酣,同比手人抱
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3848#
發表於 08-10-3 23:32 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:31 發表

佢鐘意就肯學,我教佢bye bye都教左2 wk都唔識,不過就識先bye bye d人出門口就勁喊

浩浩都係喔~原來個個都差唔多喔


子爵府

積分: 11870


3849#
發表於 08-10-3 23:32 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:29 發表
比手要我抱囉, 明明嘛嘛抱住, 見我行過就比手, 撲埋黎

me 2啦,有時要指定揀我抱,其它人抱都唔肯
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3850#
發表於 08-10-3 23:33 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:32 發表
識叫人, 叻叻, 承熙就識呀呀聲, 好惡咁. 話你知佢唔like

浩浩成日發出d怪聲嫁~你地阿b係咪呀..真係好怪嫁


子爵府

積分: 11870


3851#
發表於 08-10-3 23:34 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:32 發表

浩浩都係喔~原來個個都差唔多喔

不過聽到佢喊都唔捨得返工住,依家返工都唔敢同佢say bye. 只係同哥哥say bye呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3852#
發表於 08-10-3 23:35 |只看該作者
承熙呢幾日, 成日磨呀, 磨到有聲, 好怕對D牙唔好呀, 又冇辦法
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 11870


3853#
發表於 08-10-3 23:35 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:33 發表

浩浩成日發出d怪聲嫁~你地阿b係咪呀..真係好怪嫁

我個女扮師子咆哮聲lowmouth:
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3854#
發表於 08-10-3 23:36 |只看該作者
我地出門口同細佬bye bye佢唔會喊架, 不過入房/廁所關門佢就喊到好淒涼......

原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:31 發表

佢鐘意就肯學,我教佢bye bye都教左2 wk都唔識,不過就識先bye bye d人出門口就勁喊


子爵府

積分: 11870


3855#
發表於 08-10-3 23:36 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:35 發表
承熙呢幾日, 成日磨呀, 磨到有聲, 好怕對D牙唔好呀, 又冇辦法

算啦,子喬都磨床仔條邊,唔比佢大喊過你
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3856#
發表於 08-10-3 23:37 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 23:36 發表
我地出門口同細佬bye bye佢唔會喊架, 不過入房/廁所關門佢就喊到好淒涼......

甘攪笑
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3857#
發表於 08-10-3 23:37 |只看該作者
係咪牙痕呀???

原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:35 發表
承熙呢幾日, 成日磨呀, 磨到有聲, 好怕對D牙唔好呀, 又冇辦法


大宅

積分: 4180


3858#
發表於 08-10-3 23:38 |只看該作者
好攪笑喎, 可以參加動物扮野大賽.... 買套C子造型衣比佢啦! 超得意

原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:35 發表

我個女扮師子咆哮聲lowmouth:
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


3859#
發表於 08-10-3 23:38 |只看該作者
外星bb係搞鬼d架啦~~
當年哥哥都係唔喊架~~

原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:37 發表

甘攪笑


大宅

積分: 4180


3860#
發表於 08-10-3 23:40 |只看該作者
佢冇同我講點解喎 ... 我估唔係"牙痕", 就係"5痕"欠打囉!

原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 23:37 發表
係咪牙痕呀???
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo