立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 2511
珍珠宮
積分: 32721
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:10 發表 雨晴b, 我唸我同你e生一樣, 但係佢ok喎, 有同我數手指同埋講埋我個bb係女仔
大宅
積分: 1529
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:13 發表 我會請呀, 但係要咁早請咩? 我想等到做好structure先請呀~
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:31 發表 哦, 我個日佢心情唔錯, 都有傾有講, 我又好多口, 一直問問題, 我都几感恩佢睇我呢個症, 因為我都睇左好安心
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:46 發表 當然啦~~我唸最重要都係睇structure,12週其實都唔多清楚
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:34 發表 我c6絕對唔會俾佢阿媽做我陪月, 佢怕煩死! 但係其實我都唔知請邊個陪月好,唸住過左stucture咪打俾我朋友以前請d陪月囉,應該唔會請唔到掛 ...
男爵府
積分: 5761
原帖由 JenJen1st 於 09-2-10 17:02 發表 哎吔, 好耐冇留言, 因為我唔記得自己個password! 真係, 咁快就第15週! 我想問, 大家請左陪月未呀? 會唔會請呀?
積分: 1833
原帖由 雨晴B 於 09-2-10 17:16 發表 我諗都係睇佢心情掛....果朝我係第2個做, 我入去同佢講早晨都唔應我.....so全程我都冇問佢野, 見佢就係度小b size, 心跳果d....佢仲忽然講一句多數係男仔....仲知我就唔敢出聲 ...
洋房
積分: 178
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 15:41 發表 其實最初我都無為意. 之前睇o的單張, 都好似無提及 oscar 要睇鼻骨. 當日個醫生睇下 bb 手手腳腳, 數埋手指仔, 我仲以為睇鼻骨都只係順便. 但係睇呢度o的討論, 又好似有o的關係咁. 不過當日醫生話其實亞洲人有 ...
積分: 3380
原帖由 piglet0529 於 09-2-10 14:07 發表 咁我就有留意到醫生照超聲波時舊野放係肚邊度而照到.
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 14:44 發表 jelly and mincola 哈哈. both of me and husband birthday in March too.真巧合....我過多2日知result.如果無事..我地會去日本.帶埋阿仔!!
子爵府
積分: 13105
原帖由 princessash 於 09-2-10 17:31 發表 我冇得請 99自願做陪月, c6已經同意左....好灰呀
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 17:06 發表 早講丫cyma 話就話10%,我check過 Air canada. HKG/YVR 機票.要正價10%. 都收我3700蚊呀...但我大人都係6000咋.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy