懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3841#
發表於 09-2-10 17:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3842#
發表於 09-2-10 17:11 |只看該作者
我岩岩打左去診所, 決定cancel dr. yu既booking, 轉睇dr. lo.....星期四就有得睇喇, 真係快好多


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3843#
發表於 09-2-10 17:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3844#
發表於 09-2-10 17:16 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:10 發表


雨晴b,

我唸我同你e生一樣, 但係佢ok喎, 有同我數手指同埋講埋我個bb係女仔


我諗都係睇佢心情掛....果朝我係第2個做, 我入去同佢講早晨都唔應我.....so全程我都冇問佢野, 見佢就係度小b size, 心跳果d....佢仲忽然講一句多數係男仔....仲知我就唔敢出聲



大宅

積分: 1529


3845#
發表於 09-2-10 17:28 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:13 發表


我會請呀, 但係要咁早請咩? 我想等到做好structure先請呀~


大宅

積分: 1529


3846#
發表於 09-2-10 17:31 |只看該作者
我冇得請 99自願做陪月, c6已經同意左....好灰呀

原帖由 alsan 於 09-2-10 17:13 發表


我會請呀, 但係要咁早請咩? 我想等到做好structure先請呀~


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3847#
發表於 09-2-10 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3848#
發表於 09-2-10 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3849#
發表於 09-2-10 17:35 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:31 發表


哦, 我個日佢心情唔錯, 都有傾有講, 我又好多口, 一直問問題, 我都几感恩佢睇我呢個症, 因為我都睇左好安心


點都好, 小b冇事就得喇, right?


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3850#
發表於 09-2-10 17:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3851#
發表於 09-2-10 17:51 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:46 發表



當然啦~~我唸最重要都係睇structure,12週其實都唔多清楚


係, structure係the most important


大宅

積分: 1529


3852#
發表於 09-2-10 17:53 |只看該作者
我聽d朋友講, 有經驗既陪月都係好full booking, 而且通常唔做part-time, 所以你不如早d ask around

原帖由 alsan 於 09-2-10 17:34 發表


我c6絕對唔會俾佢阿媽做我陪月, 佢怕煩死! 但係其實我都唔知請邊個陪月好,唸住過左stucture咪打俾我朋友以前請d陪月囉,應該唔會請唔到掛 ...


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


3853#
發表於 09-2-10 18:03 |只看該作者
我唔會請陪月,因我媽咪會幫我手,我媽咪都ok架,會煮薑醋,代茶,五更飯,薑飯,鮮奶燉雞,蟲草燉雞,砵酒燉雞,花膠燉雞,胢膠燉雞等,好食過產后28配方好多。不過請陪月要睇月份,年頭年尾好多人生,我同事就係咁,年尾生,好多好陪月已經full咗,要搭上搭先搵到一個,所以,我諗八月份產期的陪月應該易搵啲。


原帖由 JenJen1st 於 09-2-10 17:02 發表
哎吔, 好耐冇留言, 因為我唔記得自己個password!

真係, 咁快就第15週! 我想問, 大家請左陪月未呀? 會唔會請呀?


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3854#
發表於 09-2-10 18:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1833


3855#
發表於 09-2-10 20:38 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-10 17:16 發表


我諗都係睇佢心情掛....果朝我係第2個做, 我入去同佢講早晨都唔應我.....so全程我都冇問佢野, 見佢就係度小b size, 心跳果d....佢仲忽然講一句多數係男仔....仲知我就唔敢出聲 ...


mine also ar. so cool. 可能我照左4次都照5清,佢好煩呱,無咩講


洋房

積分: 178


3856#
發表於 09-2-10 20:58 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-10 15:41 發表


其實最初我都無為意. 之前睇o的單張, 都好似無提及 oscar 要睇鼻骨. 當日個醫生睇下 bb 手手腳腳, 數埋手指仔, 我仲以為睇鼻骨都只係順便. 但係睇呢度o的討論, 又好似有o的關係咁.

不過當日醫生話其實亞洲人有 ...


你都算好喇, 我睇果次, 只係同我兩個B度頸皮, 同抽左我血(一小支), 仲有度下呀B的頭臀長度, 又無度鼻骨, 又無數手指, 連係仔係女都唔肯同我講呀...


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3857#
發表於 09-2-10 21:00 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-10 14:07 發表


咁我就有留意到醫生照超聲波時舊野放係肚邊度而照到.


piglet0529,

因為12w前, 醫生都係用陰照, 我仲未試過照肚, 下星期就應該會照肚喇, 等我到時留意下先.


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3858#
發表於 09-2-10 21:04 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 14:44 發表
jelly and mincola

哈哈. both of me and husband birthday in March too.真巧合....我過多2日知result.如果無事..我地會去日本.帶埋阿仔!!



牛c9,

冇事o既......不如你諗定去日本玩咩, 食咩啦!


子爵府

積分: 13105


3859#
發表於 09-2-10 22:09 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-10 17:31 發表
我冇得請 99自願做陪月, c6已經同意左....好灰呀



如果你990K就當慳返囉,我媽媽唔得閒所以我一早請咗,係我以前嗰個


子爵府

積分: 13105


3860#
發表於 09-2-10 22:13 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 17:06 發表
早講丫cyma

話就話10%,我check過 Air canada. HKG/YVR 機票.要正價10%. 都收我3700蚊呀...但我大人都係6000咋.




3700好貴呀,YVR係边樹呀,上次我同阿仔CY去北海道,比咗1千多d,主要係燃油附加費,真係妹仔大過主人婆你去得遠,个附加費又会多d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo