跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 208


3841#
發表於 05-5-20 23:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken 寫道:
YanYeeMaMa ,
你都是第二胎嗎,
原來生第二胎的真係咁快0架...........我都有d驚驚地.....



Yes!係怏過頭一胎!

我個細仔同大女好似樣!仲有走凹兩個!


民房

積分: 62


3842#
發表於 05-5-20 23:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,
哈哈......或者大家都係同一日作動都未定呢!
係呀!據我所知今日應該係金牛座最後一日呀!
其實,雙子座o既bb都吾差呀!
人地話雙子座o既bb比較精靈活潑!咁都幾好吖!
該用戶已被刪除

3843#
發表於 05-5-20 23:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3844#
發表於 05-5-20 23:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


3845#
發表於 05-5-20 23:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina, hellora,
我都好想埋身餵人奶, 但係我個nipple短, 小B仔要啜到成個乳暈o既話就要成塊面"dut"埋去, 佢差d透唔到氣, 次次喊到收唔到制, 每次餵人奶成個鐘都搞唔掂, 最後又要開奶粉. 所以我零願辛苦d pump 出黎餵算lu.

hellora,
好佩服你o既耐性, 我真係無精神用spoon 同bb補奶粉啦...

tintingai,
一於生之前同老公去浪漫下啦. 我生之前o個晚都同老公去撐抬腳... 生左之後真係有排忙架.


民房

積分: 62


3846#
發表於 05-5-21 00:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,
我既 “產前發癲症“ 都係最近先出現,可能等得太耐,加上每日都有朋友同事打黎問我生左未,攪到個人好緊張呢!

我會響聖保祿醫院生。
我都如你所講 “成日好似急大大,而且肚寫的情況已經有一星期啦,大大的色都是一些青青地的BB便便“,至於恥骨痛,我就吾知係點喎!不過就好似成日俾b女“擂“我下面咁,經常有針拮o既感覺!
而且, 每到夜晚訓覺,個肚都好似突然大左好多咁!成個人遲鈍晒!好辛苦呢! :-(
該用戶已被刪除

3847#
發表於 05-5-21 00:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 62


3848#
發表於 05-5-21 00:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,
我o既針拮感覺已經持續左好耐喇!行行下街都要拮你兩下,上次問醫生,佢話因為b女個頭落左下面,所以會咁!至於大腿,我都有扯住痛呢!之前就左邊,呢輪就到右邊!食食下飯都痛,激死! :evil:


別墅

積分: 667


3849#
發表於 05-5-21 00:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪,

我個小b仔已於5月5號出世了, 重3.89kg, 係一位全人奶bb
[size=xx-small]大女 : [size=xx-small]9 Sep 03 - 3.57kg (52cm); 9 Sep 07 - 13kg (103cm); [size=xx-small]細仔 : [size=xx-small]5 May 05 - 3.89kg (50cm); 10 Jun 05 - 4.95kg; 9 Jul 05 - 5.52kg (60.5cm); 10 Sep 05 - 6.7kg (66.5cm); 15 Oct 05 - 7.32kg (68cm); 11 Feb 06 - 8.01kg


大宅

積分: 1515


3850#
發表於 05-5-21 11:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all

我bb這幾晚半夜都會扭來扭去, 好似肚痛噤, 但沒有喊, 我睇開健康院, 醫生話可能有肚風, 叫我掃風掃好d. 但唔知是否餵人奶關係, 每次都好難掃到. 這兩日阿b大便"水"及"潺", 唔知點解, 好想帶阿b睇醫生, 但阿媽話小事唔駛睇. 大家有無這現象呢? 有肚風可以點呢?

自從阿b係第8日人仔因嘔奶上鼻, 加上工人伏轉了阿b, 令他呼吸一度困難, 要帶佢入急症, 好彩最後無事, 但已經令我得番半條人命, 從那日開始, 我就常常好擔心, 半夜阿b一郁我就成個扎起, 驚佢嘔奶. 又會覺得自己好無用, 阿b好似給"玩殘"了, 個人都喊多了. 好彩老公在旁及在阿媽處坐月, 若不真是抑鬱都有份. 現在發覺做人阿媽真是很辛苦!


水晶宮

積分: 56754


3851#
發表於 05-5-21 12:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

BanMama:
我都唔知點解咁早,我自己都接受唔到,所以依家仲好似發緊夢咁~囡囡只得1.145即2磅半...好細小~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


別墅

積分: 812


3852#
發表於 05-5-21 13:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak,
你個小b咁早出世, 佢健康好o麻?佢係咪要訓箱?早產b要好小心照顧...

Fannylok,
我個b都好多風呀, 佢有時會訓訓下扭來扭去, 跟住就嘔奶, 如果我好眼訓, 我就會唔理佢, 由佢嘔, 如果頂得住, 都會起身再幫佢掃風, 我餵人奶餵得唔係咁好, 佢食奶時我都聽倒有聲, 個口又唔夠大, 但如果好似姑娘咁, 一唔啱就要再試, 咁佢就會喊到死, 到時又咪食晒d風入肚! 所以我都冇理佢...佢食倒奶就算,係呢, 點解你個工人會pa轉你個b?


翡翠宮

積分: 75533


3853#
發表於 05-5-21 16:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken, banmama,tintingai:
我會係瑪嘉烈生呀,小b都就過2次係咁向下'擂'住,尋晚果次重'擂'得好勁添,條腰又痛、恥骨就係呢幾日先開始痛,最辛苦就係上落床、轉身就一定整醒自己,我而家一有機會就行,係屋企有時重會'un'下'un'下咁行,我老公見到就話唔好咁,佢好驚wo! 呢幾晚有時佢都會話好緊張,我就問佢緊張d咪,我話我有時同朗朗一個係屋企都未驚啦!(可能我plan好晒d野,而家真係等生。)
mrs.c_e:
你去左邊呀!係咪生左啦?
luckbaby:
恭喜晒!你老公都好luck wo,趕得切入黎!


別墅

積分: 606


3854#
發表於 05-5-21 16:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^ 寫道:
hellora/kitsumyuen/angelhair:
多謝你地安慰我,希望我到時冇老公陪都唔會驚啦!不過你地係咪全部都有老公陪產所以唔驚呢? :mrgreen:


^O^,

我生o既時候可能緊急得滯, d姑娘差d唔記得帶我老公入手術室.... 我問起我老公o係邊,佢地先帶我老公入黎, 當時我已經半身麻醉左開緊刀啦...
而家回心一諗又真係唔係咁驚woh , 可能我個e生同個麻醉e生都好好人, 令到成個氣氛好輕鬆, 當然老公o係度梗係好啦, 可以影下相, 不過如果佢唔陪我我估我都撐得住.... 我份人咁騰雞都ok, 我知道你一定得架. 加油 !


大宅

積分: 1515


3855#
發表於 05-5-21 16:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina

我個工人見bb嘔奶, 所以pa轉佢想佢容易d嘔, 佢湊b都好有經驗, 可能這是佢一向的方法. 但其實醫生說將bb打側最好, 因bb容易嘔奶, 千祈不要pa轉!

可能我第一次湊bb, 太緊張了!


別墅

積分: 606


3856#
發表於 05-5-21 16:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak,

welcome !! 唔駛擔心, d 人話7星bb特別聰明架, 希望你個bb快高長大, 精精靈靈.

你o係c+定政府生架? 如果係c+會唔會大失預算? 我一直c+同廣華兩邊check 都係諗住萬一早產就去廣華生, 如果去c+條數一定好襟計...


禁止訪問

積分: 46216


3857#
發表於 05-5-21 16:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


3858#
發表於 05-5-21 16:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok,

我都好明白你o既感受, 呢排湊住小b真係好難訓得"稔", 成日扎醒驚小b嘔奶或者俾被蓋住個頭...

可能你個工人係上一輩o既湊仔方式啦, 其實好多產前talk都有教唔好俾bb "pa" 係度訓... 或者你俾多d update o既 info 你個工人睇啦. 我知道有d bb 側睡"jin", 等bb好穩定好有安全感咁側睡, 可能對你bb有幫助...

掃風真係要有d耐性, 之前我餵人奶, 搞到bb喊到食晒風, 掃餐死... 你試下幫bb坐直d個身, 應該會好掃d...


民房

積分: 62


3859#
發表於 05-5-21 16:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak,
吾緊要啦!雖然你囡囡比較輕,但有d bb好吸收,只要你好好照顧佢,依照醫生吩咐,應該無問題o既!

all mami,
我頭先去完醫生度覆診,有d吾開心呀! :cry:
今日磅完重,輕左兩磅,以為自己就生得,好高興!但照完超聲波,醫生話b女同上星期差吾多重,無乜增長到,加上條臍帶好近b女,或者會有機會繞到佢條頸,叫我留意住b女有無每12個鐘“旭“10次。 :-( 仲有呀!上次明明落左盤骨一半,但今次竟然縮番上去,等於無落到,激死我呀!醫生話應該要等多一個禮拜!唉~ :evil:
頭先番到屋企,即刻同b女講,叫佢一定要聽話,健健康康!多d踢媽媽,等媽媽知道佢無事,點知佢真係踢左幾下,我先至安心d咋! :-|


洋房

積分: 288


3860#
發表於 05-5-21 16:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位mama,

我已經喺18/5 中午喺聯合生咗囡囡,重7磅,順產.
18/5早上8:00am正式陣痛,中午12:10pm就出咗世.
真係好痛,但亦好值得,現在囡囡breastfeed, 一切OK.遲D再倾!

Good luck to alls.

monkeymei :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo