懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6876


3841#
發表於 09-9-1 17:33 |只看該作者
唔知就以為係囉~~哈哈~~

原帖由 frender_chan 於 09-9-1 17:26 發表
咁我都係菜菜子個幫架..純品系列..哇卡卡


珍珠宮

積分: 31467


3842#
發表於 09-9-1 17:34 |只看該作者
放工.


男爵府

積分: 5810


3843#
發表於 09-9-1 17:35 |只看該作者
心姐,米鬼反我啦,人家怕羞架...
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 17:24 發表
心予/carman
哈哈~ 招收新會員, 儍癲喪又真係唔啱菜菜子喎, 佢係純品系列既~

小婷
佢係喪, 唔係儍架~


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


3844#
發表於 09-9-1 17:36 |只看該作者
原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 17:07 發表
心姐:
咪就係咁囉~~呆呆咁呀!!
所以想再影~~


津津上次都係o咀, 仲專登入去影咖! 激si.... 好彩fotomax影得都okay. 雖然係貴d, $36/8張, 岩岩過左pomo.



媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


男爵府

積分: 8099


3845#
發表於 09-9-1 17:36 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 17:23 發表
我想睇下喎~~


哈哈~ 我唔想睇到, 因為諗起都肉酸~~ wakakakkaka
  


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


3846#
發表於 09-9-1 17:37 |只看該作者
原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 17:13 發表
OH~~做完喇~~
嗡我再等下先...反正都唔急用~~
哈哈~~C9仔又黎喇~~
果日去又勁多人, 有D敷衍左!!


same same...


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


男爵府

積分: 6876


3847#
發表於 09-9-1 17:58 |只看該作者
我收工~~
88


伯爵府

積分: 17810


3848#
發表於 09-9-1 20:19 |只看該作者
大件治喇...

呀囡咳左幾聲...打左好多噴嚏...鼻樑位濕晒....未到8點就屎左咁樣,如冇意外,病菌殺左出黎...俾左收鼻水藥佢食,藥力到...好快瞓左

吾知d菌會吾會好犀利呢...老公話明天留住鼻水的話,就要拿拿聲去睇,因為吾知係咪中 H1N1....

真係想屎....家下費鬼事同工人講叫佢以後小心d....只望呀囡好快好番先 !


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3849#
發表於 09-9-1 20:54 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 20:19 發表
大件治喇...

呀囡咳左幾聲...打左好多噴嚏...鼻樑位濕晒....未到8點就屎左咁樣,如冇意外,病菌殺左出黎...俾左收鼻水藥佢食,藥力到...好快瞓左

吾知d菌會吾會好犀利呢...老公話明天留住鼻水的話,就要拿拿聲去睇,因 ...


咁你今晚要醒訓啲黎睇住佢喇.
有無肚痾/發燒呀??


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


大宅

積分: 2562


3850#
發表於 09-9-1 21:36 |只看該作者
今日去左健康院做一歲發展, 邋遢妹一齊正常, 下次唔洗再用 預產期來計算成長, 真係可喜可賀囉~~

唔知係咪今日只係做發展唔洗打針, 健康院姑娘話可以提早打肺鏈針, 嘩, 正呀, 星期日唔洗又去多次, 即刻話ok呀, good good good
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


伯爵府

積分: 17810


3851#
發表於 09-9-1 21:58 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 20:54 發表


咁你今晚要醒訓啲黎睇住佢喇.
有無肚痾/發燒呀??


一定會...佢沒有肚痾同埋發燒,好彩....


伯爵府

積分: 17810


3852#
發表於 09-9-1 22:00 |只看該作者
原帖由 susanna_sze 於 09-9-1 21:36 發表
今日去左健康院做一歲發展, 邋遢妹一齊正常, 下次唔洗再用 預產期來計算成長, 真係可喜可賀囉~~

唔知係咪今日只係做發展唔洗打針, 健康院姑娘話可以提早打肺鏈針, 嘩, 正呀, 星期日唔洗又去多次, 即刻話ok呀, good ...


就係正常都正晒喇 !
我本來約左星期日打肺鏈針,希望可以如期進行喇 !


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3853#
發表於 09-9-1 22:05 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 21:58 發表


一定會...佢沒有肚痾同埋發燒,好彩....


咁都放心啲, 可能係一般感冒啫.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


伯爵府

積分: 17810


3854#
發表於 09-9-1 22:16 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 22:05 發表


咁都放心啲, 可能係一般感冒啫.


野...整過第張喇


伯爵府

積分: 19747


3855#
發表於 09-9-1 22:44 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 21:58 發表
一定會...佢沒有肚痾同埋發燒,好彩....

好耐無上 bk 喇
一上黎就見你話欣欣病病!
慘慘
一定好快無事既!
今晚你唔駛訓喇!
去過邊樹呀?


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3856#
發表於 09-9-1 22:47 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 22:16 發表


野...整過第張喇


我自己用相機影返架咋. 你想睇邊張呀??


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


伯爵府

積分: 17810


3857#
發表於 09-9-1 22:58 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 22:47 發表


我自己用相機影返架咋. 你想睇邊張呀??


你吾係整左証件相..或者學生相咩
琳琳幾歲架喇,冇理由仲係呢個樣囉

[ 本帖最後由 Snoopywy 於 09-9-1 23:01 編輯 ]


伯爵府

積分: 17810


3858#
發表於 09-9-1 23:00 |只看該作者
原帖由 準媽咪 於 09-9-1 22:44 發表

好耐無上 bk 喇
一上黎就見你話欣欣病病!
慘慘
一定好快無事既!
今晚你唔駛訓喇!
去過邊樹呀?


如果意外,係工人有事傳左俾呀囡...工人上星期咳,佢一直冇出聲...冇用口罩...呀囡就星期5發燒...繼後手腳有d黃....頭先...希望好快無事喇 !


伯爵府

積分: 19747


3859#
發表於 09-9-1 23:18 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 23:00 發表
如果意外,係工人有事傳左俾呀囡...工人上星期咳,佢一直冇出聲...冇用口罩...呀囡就星期5發燒...繼後手腳有d黃....頭先...希望好快無事喇 !

係工人放假响出面染到菌啦! 一定! 唉!
無事無事!
欣欣猪實無事!

你似乎月來月夜咁噃!


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


3860#
發表於 09-9-2 09:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo