立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6876
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 17:26 發表 咁我都係菜菜子個幫架..純品系列..哇卡卡
珍珠宮
積分: 31467
積分: 5810
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 17:24 發表 心予/carman 哈哈~ 招收新會員, 儍癲喪又真係唔啱菜菜子喎, 佢係純品系列既~ 小婷 佢係喪, 唔係儍架~
積分: 6847
原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 17:07 發表 心姐: 咪就係咁囉~~呆呆咁呀!! 所以想再影~~
積分: 8099
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 17:23 發表 我想睇下喎~~
原帖由 lovefreecarman 於 09-9-1 17:13 發表 OH~~做完喇~~ 嗡我再等下先...反正都唔急用~~ 哈哈~~C9仔又黎喇~~ 果日去又勁多人, 有D敷衍左!!
伯爵府
積分: 17810
積分: 7310
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 20:19 發表 大件治喇... 呀囡咳左幾聲...打左好多噴嚏...鼻樑位濕晒....未到8點就屎左咁樣,如冇意外,病菌殺左出黎...俾左收鼻水藥佢食,藥力到...好快瞓左 吾知d菌會吾會好犀利呢...老公話明天留住鼻水的話,就要拿拿聲去睇,因 ...
大宅
積分: 2562
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 20:54 發表 咁你今晚要醒訓啲黎睇住佢喇. 有無肚痾/發燒呀??
原帖由 susanna_sze 於 09-9-1 21:36 發表 今日去左健康院做一歲發展, 邋遢妹一齊正常, 下次唔洗再用 預產期來計算成長, 真係可喜可賀囉~~ 唔知係咪今日只係做發展唔洗打針, 健康院姑娘話可以提早打肺鏈針, 嘩, 正呀, 星期日唔洗又去多次, 即刻話ok呀, good ...
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 21:58 發表 一定會...佢沒有肚痾同埋發燒,好彩....
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 22:05 發表 咁都放心啲, 可能係一般感冒啫.
積分: 19747
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 22:16 發表 野...整過第張喇
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 22:47 發表 我自己用相機影返架咋. 你想睇邊張呀??
原帖由 準媽咪 於 09-9-1 22:44 發表 好耐無上 bk 喇 一上黎就見你話欣欣病病! 慘慘 一定好快無事既! 今晚你唔駛訓喇! 去過邊樹呀?
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 23:00 發表 如果意外,係工人有事傳左俾呀囡...工人上星期咳,佢一直冇出聲...冇用口罩...呀囡就星期5發燒...繼後手腳有d黃....頭先...希望好快無事喇 !
禁止訪問
積分: 19195
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy