親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3841#
發表於 10-3-16 15:59 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 15:56 發表
ahmama...知唔知上吉隆坡電訊塔一般要幾耐時間


睇你自己留幾耐, 但唔建議去, 貴! 同雙子塔橋望到既景差不多.


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3842#
發表於 10-3-16 16:01 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 10-3-16 15:57 發表


BOOK左唔洗比錢住, 個個都咁講我係咪BOOK駿粵好D呢?



駿粵我又唔識wo~~


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3843#
發表於 10-3-16 16:01 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-16 15:07 發表
yes yes~~~ 千祈唔好學似我咁失禮噃


呢啲情況周不時喺我身上發生...
      


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3844#
發表於 10-3-16 16:03 |只看該作者
yes...我都覺得貴...but我見佢上面有個少少動物園 & f1展覽館...雙子x我無信心拎到飛
原帖由 ahmama 於 10-3-16 15:59 發表


睇你自己留幾耐, 但唔建議去, 貴! 同雙子塔橋望到既景差不多.


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3845#
發表於 10-3-16 16:18 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 16:03 發表
yes...我都覺得貴...but我見佢上面有個少少動物園 & f1展覽館...雙子x我無信心拎到飛


8點前去一定要去到, 派c6排隊, 你同阿女食早餐, 跟手買個包俾佢, 再等一陣飛應該到手.

今次我地酒店嚮附近, 我同c6會攞完飛先返酒店食早餐.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3846#
發表於 10-3-16 16:27 |只看該作者
拔我巧遠呢... btw...幾點開始派
原帖由 ahmama 於 10-3-16 16:18 發表


8點前去一定要去到, 派c6排隊, 你同阿女食早餐, 跟手買個包俾佢, 再等一陣飛應該到手.

今次我地酒店嚮附近, 我同c6會攞完飛先返酒店食早餐.

[ 本帖最後由 jcy 於 10-3-16 16:29 編輯 ]


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3847#
發表於 10-3-16 16:36 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 16:27 發表
拔我巧遠呢... btw...幾點開始派


無記錯8:30am


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3848#
發表於 10-3-16 16:39 |只看該作者
睇下baba到時肯唔肯啦
原帖由 ahmama 於 10-3-16 16:36 發表


無記錯8:30am


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3849#
發表於 10-3-16 17:04 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 16:39 發表
睇下baba到時肯唔肯啦


如果有心上橋預早d去攞飛, 上次我地差不多排隊尾, 攞到3點幾飛, 如果你下午去睇f1, 太遲去, 攞到飛都無時間上去, 唔抵.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3850#
發表於 10-3-16 17:26 |只看該作者
即係朝早6典去排
原帖由 ahmama 於 10-3-16 17:04 發表


如果有心上橋預早d去攞飛, 上次我地差不多排隊尾, 攞到3點幾飛, 如果你下午去睇f1, 太遲去, 攞到飛都無時間上去, 唔抵.


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3851#
發表於 10-3-16 17:41 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 17:26 發表
即係朝早6典去排


咁早人地都未開門啦~~


翡翠宮

積分: 79914

醒目開學勳章 BK Milk勳章


3852#
發表於 10-3-16 22:27 |只看該作者
舒淇愛情喜劇電影《非誠勿擾》在北海道拍,吸引好多大6人.

I spoke English in the JR counter only. I know that they have 國語 staff.

原帖由 lestat 於 10-3-16 14:18 發表
日本真係好多大6/hk/台灣人去.......最瘀係响機場JR counter攪証, 一坐低已經同我講國語, 我咪用番獨特港式國語回應, 冇耐另一個响隔離staff可能聽到頂唔順, 走埋黎同我講廣東話
...


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3853#
發表於 10-3-16 23:34 |只看該作者
有d近


原帖由 jcy 於 10-3-16 09:13 發表
好大雞會...一係姑9姑仔呢d


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3854#
發表於 10-3-16 23:38 |只看該作者
不如我pm整個story比你地
但5 g 邊個有興趣睇
怕pm左但其實打攪左人地

咁我pm 比回過呢次嘅靚媽靚爸la

如其他靚媽有興趣睇就話我知la

版面討論do冇問題ga



原帖由 oldbean 於 10-3-16 04:25 發表


如果方便,你不如講多少少啦,呢位"仇家"同你咩關係?
咁我地會清楚d。
真係book 左機票而你又好唔想佢去,
1) 去到分開玩
2) 如果得,改日期(咪講你自已冇假放囉或嗰幾日唔得 閒)
3) 直接叫佢唔好去( 反正你應該都係落左 ...

[ 本帖最後由 wingogo 於 10-3-16 23:59 編輯 ]


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3855#
發表於 10-3-17 09:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3856#
發表於 10-3-17 09:49 |只看該作者
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 09:33 發表
jcy, ahmama : 你地去唔去 吉隆坡Sunway Lagoon水上樂園 ? 好似好好玩咁 ...


上次去左, 今次抽唔到時間去, ok ga, 有機動遊戲, 有水上樂園, 小朋友實鍾意.

當然, 同長隆比, 長隆果個就新d, 刺激d.


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3857#
發表於 10-3-17 09:54 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-3-16 23:38 發表
不如我pm整個story比你地
但5 g 邊個有興趣睇
怕pm左但其實打攪左人地

咁我pm 比回過呢次嘅靚媽靚爸la

如其他靚媽有興趣睇就話我知la

版面討論do冇問題ga



...


都幾頭痛~~~我可能會俾"a" join埋, 無謂99 & 叔仔難做, 但就同叔仔約法三章, 到時唔arm玩就各有各玩.


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3858#
發表於 10-3-17 09:56 |只看該作者
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 09:33 發表
jcy, ahmama : 你地去唔去 吉隆坡Sunway Lagoon水上樂園 ? 好似好好玩咁 ...


Sunway Lagoon 小朋友會好鐘意....其他 game 就麻麻...我N年前去玩完水...無 PLAY GAME...跟手出咗隔離商場掃貨
      


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3859#
發表於 10-3-17 09:57 |只看該作者
calling sympig,

有無沙田兒科好介紹?

我個仔咳左幾日, 夜晚又唔瞓得, 好肉赤呀. 佢幾日無返學, 星期五重要考試.....
明天會更好~~


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3860#
發表於 10-3-17 09:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo