立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 51722
原帖由 jcy 於 10-3-16 15:56 發表 ahmama...知唔知上吉隆坡電訊塔一般要幾耐時間
原帖由 LongRyan 於 10-3-16 15:57 發表 BOOK左唔洗比錢住, 個個都咁講我係咪BOOK駿粵好D呢?
珍珠宮
積分: 33596
原帖由 lestat 於 10-3-16 15:07 發表 yes yes~~~ 千祈唔好學似我咁失禮噃
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 ahmama 於 10-3-16 15:59 發表 睇你自己留幾耐, 但唔建議去, 貴! 同雙子塔橋望到既景差不多.
原帖由 jcy 於 10-3-16 16:03 發表 yes...我都覺得貴...but我見佢上面有個少少動物園 & f1展覽館...雙子x我無信心拎到飛
原帖由 ahmama 於 10-3-16 16:18 發表 8點前去一定要去到, 派c6排隊, 你同阿女食早餐, 跟手買個包俾佢, 再等一陣飛應該到手. 今次我地酒店嚮附近, 我同c6會攞完飛先返酒店食早餐.
原帖由 jcy 於 10-3-16 16:27 發表 拔我巧遠呢... btw...幾點開始派
原帖由 ahmama 於 10-3-16 16:36 發表 無記錯8:30am
原帖由 jcy 於 10-3-16 16:39 發表 睇下baba到時肯唔肯啦
原帖由 ahmama 於 10-3-16 17:04 發表 如果有心上橋預早d去攞飛, 上次我地差不多排隊尾, 攞到3點幾飛, 如果你下午去睇f1, 太遲去, 攞到飛都無時間上去, 唔抵.
原帖由 jcy 於 10-3-16 17:26 發表 即係朝早6典去排
翡翠宮
積分: 79914
原帖由 lestat 於 10-3-16 14:18 發表 日本真係好多大6/hk/台灣人去.......最瘀係响機場JR counter攪証, 一坐低已經同我講國語, 我咪用番獨特港式國語回應, 冇耐另一個响隔離staff可能聽到頂唔順, 走埋黎同我講廣東話 ...
公爵府
積分: 29981
原帖由 jcy 於 10-3-16 09:13 發表 好大雞會...一係姑9姑仔呢d
原帖由 oldbean 於 10-3-16 04:25 發表 如果方便,你不如講多少少啦,呢位"仇家"同你咩關係? 咁我地會清楚d。 真係book 左機票而你又好唔想佢去, 1) 去到分開玩 2) 如果得,改日期(咪講你自已冇假放囉或嗰幾日唔得 閒) 3) 直接叫佢唔好去( 反正你應該都係落左 ...
禁止訪問
積分: 25295
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 09:33 發表 jcy, ahmama : 你地去唔去 吉隆坡Sunway Lagoon水上樂園 ? 好似好好玩咁 ...
原帖由 wingogo 於 10-3-16 23:38 發表 不如我pm整個story比你地 但5 g 邊個有興趣睇 怕pm左但其實打攪左人地 咁我pm 比回過呢次嘅靚媽靚爸la 如其他靚媽有興趣睇就話我知la 版面討論do冇問題ga ...
積分: 42115
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy