跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 931


3861#
發表於 08-11-13 10:44 |只看該作者
thank you. 好好的貼士呀.....
我地呢d新丁媽咪, 都真係唔識留意呢d呀.

原文章由 cc0524 於 08-11-13 10:42 發表
唔洗唔該, 我都係有小小經驗同你分享下咋!!

你仔都係一月考試係咪??? 我估 12 月 D 新聞就要開始多加留意啦, 如無意外, 佢地應該聖誕節那段時間出題目呀!!



...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3862#
發表於 08-11-13 10:54 |只看該作者
放心啦, 你會越來越有經驗架啦!!



原文章由 Royston 於 08-11-13 10:44 發表
thank you. 好好的貼士呀.....
我地呢d新丁媽咪, 都真係唔識留意呢d呀.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3863#
發表於 08-11-13 10:56 |只看該作者
係和, 你唔好只係你自己 mark 底和, 你要一見到段新聞就立即同佢分享, 等佢有個印象, 到臨考試要溫書時再同佢溫一次就好好多架啦!!



原文章由 Royston 於 08-11-13 10:35 發表
知道~ 唔該晒.
得閒要mark 底d新聞先.
thanks


別墅

積分: 931


3864#
發表於 08-11-13 11:20 |只看該作者
今晚返去講下先~

原文章由 cc0524 於 08-11-13 10:56 發表
係和, 你唔好只係你自己 mark 底和, 你要一見到段新聞就立即同佢分享, 等佢有個印象, 到臨考試要溫書時再同佢溫一次就好好多架啦!!


翡翠宮

積分: 75533


3865#
發表於 08-11-13 11:23 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-11-12 11:03 發表
早晨~
阿仔派咗常識卷啦. 八十幾分, 都ok啦, 又係錯d唔小心的題目, 又可能無諗清楚啦.
其中有兩條選擇題, 關於時事.
1. 中國哪位太空人首次漫步太空.
2. 北京奧運會, 一個國家取得最多金牌.
佢兩條都答中呀, 不過我 ...

都唔錯喎,加油呀!

早晨呀!今日天氣幾好咁喎,我今朝問左7仔ee,佢話最好拎個公仔去佢度擺住,有就先同我換。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3866#
發表於 08-11-13 11:34 |只看該作者
jk,

佢又出左特別版呀!!



原文章由 jk923 於 08-11-13 11:23 發表

都唔錯喎,加油呀!

早晨呀!今日天氣幾好咁喎,我今朝問左7仔ee,佢話最好拎個公仔去佢度擺住,有就先同我換。


別墅

積分: 931


3867#
發表於 08-11-13 11:51 |只看該作者
多謝你呀. 聽你地咁講, 我都好開心, 打咗強心針咁呀.....哈哈.

原文章由 jk923 於 08-11-13 11:23 發表

都唔錯喎,加油呀!

早晨呀!今日天氣幾好咁喎,我今朝問左7仔ee,佢話最好拎個公仔去佢度擺住,有就先同我換。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3868#
發表於 08-11-13 11:54 |只看該作者
係呢, 你仔係唔係在學校食飯架???


原文章由 Royston 於 08-11-13 11:20 發表
今晚返去講下先~


別墅

積分: 931


3869#
發表於 08-11-13 12:07 |只看該作者
係呀. 不過佢成日叫我帶飯比佢.

原文章由 cc0524 於 08-11-13 11:54 發表
係呢, 你仔係唔係在學校食飯架???


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3870#
發表於 08-11-13 12:09 |只看該作者
咁即係佢食學校 D 飯盒??

點解唔叫姐姐送飯??



原文章由 Royston 於 08-11-13 12:07 發表
係呀. 不過佢成日叫我帶飯比佢.


別墅

積分: 931


3871#
發表於 08-11-13 12:33 |只看該作者
我地無姐姐架, 係我奶奶幫我架, 咁費事佢行黎行去啦.
佢又咁細, 又費事佢自己帶飯啦. 咁唯有係學校食住先啦.
我諗學校都唔係好差0者 ~ 都有聽其他小朋友講話好食架.

原文章由 cc0524 於 08-11-13 12:09 發表
咁即係佢食學校 D 飯盒??

點解唔叫姐姐送飯??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3872#
發表於 08-11-13 12:37 |只看該作者
咁就無辦法啦, 一定要食學校供應商, 就算唔係佢咁早返學帶定都係唔好啦!!

我仔如無意外都係明年初要轉全日, 到時我諗住叫姐姐送飯呀!!

你仔有無話幾時搬校呀??



原文章由 Royston 於 08-11-13 12:33 發表
我地無姐姐架, 係我奶奶幫我架, 咁費事佢行黎行去啦.
佢又咁細, 又費事佢自己帶飯啦. 咁唯有係學校食住先啦.
我諗學校都唔係好差0者 ~ 都有聽其他小朋友講話好食架.

...


別墅

積分: 931


3873#
發表於 08-11-13 13:23 |只看該作者
唔知係咪佢唔係好鐘意食學校飯呢, 佢瘦咗少少呀.....呵呵.
學校出年九月會搬入深井啦.

原文章由 cc0524 於 08-11-13 12:37 發表
咁就無辦法啦, 一定要食學校供應商, 就算唔係佢咁早返學帶定都係唔好啦!!

我仔如無意外都係明年初要轉全日, 到時我諗住叫姐姐送飯呀!!

你仔有無話幾時搬校呀??



...


翡翠宮

積分: 75533


3874#
發表於 08-11-13 14:06 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-13 11:34 發表
jk,

佢又出左特別版呀!!

我覺得麻麻地。


翡翠宮

積分: 75533


3875#
發表於 08-11-13 14:07 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-11-13 11:51 發表
多謝你呀. 聽你地咁講, 我都好開心, 打咗強心針咁呀.....哈哈.

咁你試下拎去7仔問下個ee啦。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3876#
發表於 08-11-13 14:12 |只看該作者
咁我係咪應該要亞仔食學校 d 飯呀???


原文章由 Royston 於 08-11-13 13:23 發表
唔知係咪佢唔係好鐘意食學校飯呢, 佢瘦咗少少呀.....呵呵.
學校出年九月會搬入深井啦.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3877#
發表於 08-11-13 14:13 |只看該作者
唔係和, 我覺得隻粉藍色幾靚和, 亞仔就話鍾意隻始祖黃色!!



原文章由 jk923 於 08-11-13 14:06 發表

我覺得麻麻地。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3878#
發表於 08-11-13 14:14 |只看該作者
我拎去問????? 三九唔識七, 鬼睬我咩????


原文章由 jk923 於 08-11-13 14:07 發表

咁你試下拎去7仔問下個ee啦。


別墅

積分: 931


3879#
發表於 08-11-13 14:17 |只看該作者
哈哈, 你仔仔肥架咩?

原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:12 發表
咁我係咪應該要亞仔食學校 d 飯呀???


別墅

積分: 931


3880#
發表於 08-11-13 14:18 |只看該作者
我上星期行街, 見到隻叮噹有得賣, 不過要$80, 勁貴呀


原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:13 發表
唔係和, 我覺得隻粉藍色幾靚和, 亞仔就話鍾意隻始祖黃色!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo