立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 931
原文章由 cc0524 於 08-11-13 10:42 發表 唔洗唔該, 我都係有小小經驗同你分享下咋!! 你仔都係一月考試係咪??? 我估 12 月 D 新聞就要開始多加留意啦, 如無意外, 佢地應該聖誕節那段時間出題目呀!! ...
水晶宮
積分: 74390
原文章由 Royston 於 08-11-13 10:44 發表 thank you. 好好的貼士呀..... 我地呢d新丁媽咪, 都真係唔識留意呢d呀.
原文章由 Royston 於 08-11-13 10:35 發表 知道~ 唔該晒. 得閒要mark 底d新聞先. thanks
原文章由 cc0524 於 08-11-13 10:56 發表 係和, 你唔好只係你自己 mark 底和, 你要一見到段新聞就立即同佢分享, 等佢有個印象, 到臨考試要溫書時再同佢溫一次就好好多架啦!!
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 Royston 於 08-11-12 11:03 發表 早晨~ 阿仔派咗常識卷啦. 八十幾分, 都ok啦, 又係錯d唔小心的題目, 又可能無諗清楚啦. 其中有兩條選擇題, 關於時事. 1. 中國哪位太空人首次漫步太空. 2. 北京奧運會, 一個國家取得最多金牌. 佢兩條都答中呀, 不過我 ...
原文章由 jk923 於 08-11-13 11:23 發表 都唔錯喎,加油呀! 早晨呀!今日天氣幾好咁喎,我今朝問左7仔ee,佢話最好拎個公仔去佢度擺住,有就先同我換。
原文章由 Royston 於 08-11-13 11:20 發表 今晚返去講下先~
原文章由 cc0524 於 08-11-13 11:54 發表 係呢, 你仔係唔係在學校食飯架???
原文章由 Royston 於 08-11-13 12:07 發表 係呀. 不過佢成日叫我帶飯比佢.
原文章由 cc0524 於 08-11-13 12:09 發表 咁即係佢食學校 D 飯盒?? 點解唔叫姐姐送飯??
原文章由 Royston 於 08-11-13 12:33 發表 我地無姐姐架, 係我奶奶幫我架, 咁費事佢行黎行去啦. 佢又咁細, 又費事佢自己帶飯啦. 咁唯有係學校食住先啦. 我諗學校都唔係好差0者 ~ 都有聽其他小朋友講話好食架. ...
原文章由 cc0524 於 08-11-13 12:37 發表 咁就無辦法啦, 一定要食學校供應商, 就算唔係佢咁早返學帶定都係唔好啦!! 我仔如無意外都係明年初要轉全日, 到時我諗住叫姐姐送飯呀!! 你仔有無話幾時搬校呀?? ...
原文章由 cc0524 於 08-11-13 11:34 發表 jk, 佢又出左特別版呀!!
原文章由 Royston 於 08-11-13 11:51 發表 多謝你呀. 聽你地咁講, 我都好開心, 打咗強心針咁呀.....哈哈.
原文章由 Royston 於 08-11-13 13:23 發表 唔知係咪佢唔係好鐘意食學校飯呢, 佢瘦咗少少呀.....呵呵. 學校出年九月會搬入深井啦.
原文章由 jk923 於 08-11-13 14:06 發表 我覺得麻麻地。
原文章由 jk923 於 08-11-13 14:07 發表 咁你試下拎去7仔問下個ee啦。
原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:12 發表 咁我係咪應該要亞仔食學校 d 飯呀???
原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:13 發表 唔係和, 我覺得隻粉藍色幾靚和, 亞仔就話鍾意隻始祖黃色!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy