想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 2154


3861#
發表於 15-11-25 20:10 |只看該作者
alice215 發表於 15-11-25 19:45
植入前後合共兩次。。你可以email俾西醫個邊約左時間先。。
去中醫針前要問西醫護士拎張針灸紙。。



...
多謝你話我知原來係咁樣的.


大宅

積分: 2154


3862#
發表於 15-11-25 20:12 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-25 19:46
會送植入前後各一次
你可以email 比西醫姑娘叫佢地幫你book 時間。你check定陳院長咩時間應診,簡返個一個 ...
多謝你話我知原來係咁樣的.
不過我怕針, 所以唔會針灸, 唔知可唔可以 2 次都係做薰蒸呢.


大宅

積分: 1872


3863#
發表於 15-11-25 20:32 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-11-25+19:46+會

原帖由 okangel168 於 15-11-25 發表
多謝你話我知原來係咁樣的.
不過我怕針, 所以唔會針灸, 唔知可唔可以 2 次都係做薰蒸呢.
可以,不過針灸可以幫助放胎。。做啦




大宅

積分: 2154


3864#
發表於 15-11-25 21:01 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-25 20:32
可以,不過針灸可以幫助放胎。。做啦
我怕痛, 所以唔做針灸啦.


大宅

積分: 1872


3865#
發表於 15-11-25 21:03 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-11-25+20:32+可

原帖由 okangel168 於 15-11-25 發表
我怕痛, 所以唔做針灸啦.
唔會痛得過谷卵,破卵同肝素針



點評

mesbb    發表於 15-11-26 19:35


大宅

積分: 2154


3866#
發表於 15-11-25 22:20 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-25 21:03
唔會痛得過谷卵,破卵同肝素針
針灸要吉多好針, 我過唔到心理個關.


大宅

積分: 2214


3867#
發表於 15-11-25 23:34 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-11-25+19:46+會

原帖由 okangel168 於 15-11-25 發表
多謝你話我知原來係咁樣的.
不過我怕針, 所以唔會針灸, 唔知可唔可以 2 次都係做薰蒸呢.
做啦。。好舒服。。做完好人好爽




大宅

積分: 1872


3868#
發表於 15-11-25 23:40 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-11-25+21:03+唔

原帖由 okangel168 於 15-11-25 發表
針灸要吉多好針, 我過唔到心理個關.
係啦,做啦
為左bb,咩有用既方法都試下,難得去到呢個地步

其實針灸唔痛的,只係有少少怨




大宅

積分: 2154


3869#
發表於 15-11-26 11:32 |只看該作者
alice215 發表於 15-11-25 23:34
做啦。。好舒服。。做完好人好爽
希望12月頭抽, 最後結果有幾粒過到 pgs 既 day 5 胎, 到 1月放時我再諗諗.


大宅

積分: 2154


3870#
發表於 15-11-26 11:32 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-25 23:40
係啦,做啦
為左bb,咩有用既方法都試下,難得去到呢個地步
希望12月頭抽, 最後結果有幾粒過到 pgs 既 day 5 胎, 到 1月放時我再諗諗.


複式洋房

積分: 299


3871#
發表於 15-11-26 19:02 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

好煩呀!
做左pgs,等報告中。
仍未有結果,但新的周期又開始,
叫姑娘幫我問翁翁會點安排,覆來覆去仲係講緊問我人工周期定自然周期。我問我要唔要過台,幾號過台,問極都問唔到,我都話我冇藥在身,個姑娘仲問我有咩藥係身,激死
我依家都唔知點算,唔想浪費一個周期放胎。
有冇jm知人工同自然周期的分別?
應該點算?


大宅

積分: 1872


3872#
發表於 15-11-26 19:47 |只看該作者

引用:好煩呀!做左pgs,等報告中。仍未有結果,但

原帖由 lung74 於 15-11-26 發表
好煩呀!
做左pgs,等報告中。
仍未有結果,但新的周期又開始,
你email 佢地定點?直接打去問好d 喎




大宅

積分: 2154


3873#
發表於 15-11-26 20:02 |只看該作者
lung74 發表於 15-11-26 19:02
好煩呀!
做左pgs,等報告中。
仍未有結果,但新的周期又開始,
請問做 pgs 要幾多個工作天先有報告架?
我12月頭抽, 見到你咁, 我一月頭咪放唔到羅.


大宅

積分: 2214


3874#
發表於 15-11-26 20:33 |只看該作者

引用:好煩呀!做左pgs,等報告中。仍未有結果,但

原帖由 lung74 於 15-11-26 發表
好煩呀!
做左pgs,等報告中。
仍未有結果,但新的周期又開始,
人工周期要d3開始食藥控制。。d19-21度放胎。。
如果自然周期就要自己check排卵。。排左卵五日度可以放胎。。
Pgs好似21日度有報告。。
如果你經期準自己會排卵可以選自然周期。。




複式洋房

積分: 299


3875#
發表於 15-11-26 22:02 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

我係電郵問姑娘。
咁即係話今個周期如果想放只有自然周期。
但我唔準呢,多數都遲,但抽完卵呢個周期又無端端比上周期早左五日。唉…好難因。
佢話pgs下星期一或二有報告,但星期二已經第九日,咁我黎緊要點?


大宅

積分: 2214


3876#
發表於 15-11-26 22:53 |只看該作者

引用:我係電郵問姑娘。咁即係話今個周期如果想放

原帖由 lung74 於 15-11-26 發表
我係電郵問姑娘。
咁即係話今個周期如果想放只有自然周期。
但我唔準呢,多數都遲,但抽完卵呢個周期又無端 ...
自然療程植入胚胎方式您在
D1來信告知我們您月經第一天日期
D9或D10 其中一天照超聲波看卵泡及子宮內膜厚度
D11開始檢測尿液中的LH濃度,即使用\"測排卵試紙\"監測正確排卵日期
D12-D14 A.若您有監測確定排卵日,請來信告知我們,在確定監測LH(+)\"隔一天\"開始補充黃體素
【補充黃體素方式:➀Utogestan 1# QID with Crinone 1支 QD➁Utogestan 2# QID➂Crinone 1支 BID】
B.若您監測排卵日無法確定時,可以輔助檢測超音波是否排卵及看內膜厚度




大宅

積分: 2214


3877#
發表於 15-11-26 22:55 |只看該作者

引用:我係電郵問姑娘。咁即係話今個周期如果想放

原帖由 lung74 於 15-11-26 發表
我係電郵問姑娘。
咁即係話今個周期如果想放只有自然周期。
但我唔準呢,多數都遲,但抽完卵呢個周期又無端 ...
如果你人工周期就要等下個周期啦。。。睇下有冇人可以幫你拎藥。。因為有針劑吾可以行郵寄




洋房

積分: 91


3878#
發表於 15-11-27 09:13 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-25 13:52
你而家咩狀況呀?bingo 了嗎?
我有染色體異常,抽左卵,不過啲卵唔得,要重新黎過,本身12月可以開針,但我M唔準怕撞正Xmas,所以一月先開針,未䦕針前要食藥,所以今次睇埋中醫一齊睇希望下一次可以成功


大宅

積分: 1872


3879#
發表於 15-11-27 12:03 |只看該作者

回覆:yanyanwan 的帖子

加油!祝早孕




洋房

積分: 91


3880#
發表於 15-11-28 19:33 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-27 12:03
加油!祝早孕
Thank you

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo