立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11870
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:38 發表 好攪笑喎, 可以參加動物扮野大賽.... 買套C子造型衣比佢啦! 超得意
男爵府
積分: 6480
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:35 發表 承熙呢幾日, 成日磨呀, 磨到有聲, 好怕對D牙唔好呀, 又冇辦法
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 23:36 發表 我地出門口同細佬bye bye佢唔會喊架, 不過入房/廁所關門佢就喊到好淒涼......
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 23:38 發表 外星bb係搞鬼d架啦~~ 當年哥哥都係唔喊架~~
積分: 7796
原文章由 日落 於 08-10-3 23:29 發表 浩浩識請請~不過係佢自己請..同學緊byebye
原文章由 日落 於 08-10-3 23:40 發表 浩浩都未出牙仔~可能出9月牙呀~
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:40 發表 佢冇同我講點解喎 ... 我估唔係"牙痕", 就係"5痕"欠打囉!
大宅
積分: 4180
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:40 發表 唔係呀 佢女仔黎喎,著c子衫好仔喎
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:42 發表 柔柔識鍚鍚喇~~~~
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:42 發表 aiya, C子都有公乸嘛
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:43 發表 我果個都係欠打
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:36 發表 算啦,子喬都磨床仔條邊,唔比佢大喊過你
打, 日日都打
打喊露
原文章由 日落 於 08-10-3 23:42 發表 好啦~你去打下佢啦~
原文章由 日落 於 08-10-3 23:43 發表 你不停地教佢,,我都有間唔中教佢嫁~
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:44 發表 打, 日日都打 打喊露
原文章由 日落 於 08-10-3 23:43 發表 放番浩浩落99到先~
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:44 發表 係邊到有分呀?我都好少見到,只係買左個兔仔頭cool比佢戴
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:45 發表 但係唔知點解, 好多時佢都會伸埋條脷出嚟, 攪到婆婆同麻麻都唔好意思鍚落去......mouth:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy