跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


3861#
發表於 08-10-3 23:40 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:38 發表
好攪笑喎, 可以參加動物扮野大賽.... 買套C子造型衣比佢啦! 超得意

唔係呀 佢女仔黎喎,著c子衫好仔喎
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3862#
發表於 08-10-3 23:40 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:35 發表
承熙呢幾日, 成日磨呀, 磨到有聲, 好怕對D牙唔好呀, 又冇辦法

浩浩都未出牙仔~可能出9月牙呀~


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3863#
發表於 08-10-3 23:41 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 23:36 發表
我地出門口同細佬bye bye佢唔會喊架, 不過入房/廁所關門佢就喊到好淒涼......

咁搞笑~~~你同細佬講..你可以隨便咋~我唔得嫁


子爵府

積分: 11870


3864#
發表於 08-10-3 23:41 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-3 23:38 發表
外星bb係搞鬼d架啦~~
當年哥哥都係唔喊架~~

甘又係,外星b係唔同d,

http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3865#
發表於 08-10-3 23:42 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:29 發表

浩浩識請請~不過係佢自己請..同學緊byebye

柔柔識鍚鍚喇~~~~


子爵府

積分: 11870


3866#
發表於 08-10-3 23:42 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:40 發表

浩浩都未出牙仔~可能出9月牙呀~

咩叫9月牙
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3867#
發表於 08-10-3 23:42 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:40 發表
佢冇同我講點解喎 ... 我估唔係"牙痕", 就係"5痕"欠打囉!

好啦~你去打下佢啦~


大宅

積分: 4180


3868#
發表於 08-10-3 23:42 |只看該作者
aiya, C子都有公乸嘛

原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:40 發表

唔係呀 佢女仔黎喎,著c子衫好仔喎
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3869#
發表於 08-10-3 23:43 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:42 發表

柔柔識鍚鍚喇~~~~

你不停地教佢,,我都有間唔中教佢嫁~


子爵府

積分: 11870


3870#
發表於 08-10-3 23:43 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:40 發表
佢冇同我講點解喎 ... 我估唔係"牙痕", 就係"5痕"欠打囉!

我果個都係欠打
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3871#
發表於 08-10-3 23:43 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:42 發表
aiya, C子都有公乸嘛

咁又係~同意


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3872#
發表於 08-10-3 23:43 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:43 發表

我果個都係欠打

放番浩浩落99到先~


男爵府

積分: 7796


3873#
發表於 08-10-3 23:44 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:36 發表

算啦,子喬都磨床仔條邊,唔比佢大喊過你

同柔柔一樣...!不過柔柔張床係網床...會吸水...就核突好多


大宅

積分: 4180


3874#
發表於 08-10-3 23:44 |只看該作者

, 日日都打


打喊露




原文章由 日落 於 08-10-3 23:42 發表

好啦~你去打下佢啦~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 11870


3875#
發表於 08-10-3 23:44 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:42 發表
aiya, C子都有公乸嘛

係邊到有分呀?我都好少見到,只係買左個兔仔頭cool比佢戴
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3876#
發表於 08-10-3 23:45 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:43 發表

你不停地教佢,,我都有間唔中教佢嫁~

但係唔知點解, 好多時佢都會伸埋條脷出嚟, 攪到婆婆同麻麻都唔好意思鍚落去......mouth:


男爵府

積分: 7796


3877#
發表於 08-10-3 23:45 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:44 發表
打, 日日都打
打喊露



子爵府

積分: 11870


3878#
發表於 08-10-3 23:46 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:43 發表

放番浩浩落99到先~

你就好,99幫你湊
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3879#
發表於 08-10-3 23:46 |只看該作者
係discovery channel 有分嫁


原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:44 發表

係邊到有分呀?我都好少見到,只係買左個兔仔頭cool比佢戴
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


3880#
發表於 08-10-3 23:47 |只看該作者
法式

原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:45 發表

但係唔知點解, 好多時佢都會伸埋條脷出嚟, 攪到婆婆同麻麻都唔好意思鍚落去......mouth:
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo