Jelly,
我今晚都去左做OSCAR啦, 小B好合作, 一照已伏定係度, 所以好易睇到頸皮啦, 跟住我話甘米睇唔到個鼻LOR, 唔知小B係米真係識聽, 好乖甘打側左個身, 仲係度揮左2次手, 好清楚睇到5隻手指, 醫生再幫小B度側面既頸皮, 點度都係1.7-1.9呢個RANGE~~ SO GD 但同你一樣睇唔到係男B OR 女B住, 唯有過多一個月啦~~~
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 00:05 發表 
mincola, 牛師奶,
我地大家都係三月生日呢~ 我係月底生日好想老公陪我去幾日short trip.
大家,
我今日做左Oscar 啦,頸皮1.8, 醫生話都OK,blood test result 就要等一個星期. 今日係12w5d 但無醫生話亞B又好似長大多 ...
9w1d 2.41cm / 10w2d 3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz