懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3861#
發表於 09-2-11 00:05 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-10 13:48 發表
jelly-pudding,

我都係3月生日呀! 真係Q喇! 今年唔可以去食buffet lu, 因為咩都唔食得, dessert又有好多都唔食得, 我打算同老公去食韓國燒烤....hehe



mincola, 牛師奶,
我地大家都係三月生日呢~ 我係月底生日好想老公陪我去幾日short trip.


大家,
我今日做左Oscar 啦,頸皮1.8, 醫生話都OK,blood test result 就要等一個星期. 今日係12w5d 但無醫生話亞B又好似長大多左一兩日, 今日有7cm 呀.

最後我問醫生睇唔睇到係仔定女,佢睇左好耐之後話似係囝囝喎. 不過佢話唔sure 只係60%左右, 所以我期待下一次佢會同我講係囡囡 ^^ 都有少少唔太開心不過宜家最緊要係個blood test 冇問題.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3862#
發表於 09-2-11 00:18 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 22:13 發表


3700好貴呀,YVR係边樹呀,上次我同阿仔CY去北海道,比咗1千多d,主要係燃油附加費,真係妹仔大過主人婆你去得遠,个附加費又会多d ...


YVR 係溫哥華~


大宅

積分: 2643


3863#
發表於 09-2-11 00:37 |只看該作者
牛c 9,
我為你和肚裏bb祈禱,一定冇事!我要8月係QEH 同你一齊生(當然係2等房)!

今日去左QEH度頸皮,當入院比左$49。老公放假陪我去,好感恩,遇到過好好既女e生,幾senior,好有笑容,我問左好多問題佢都好有耐心答,到照u/s時,好細心,照左15-20分鐘,問佢身長和頸皮厚度,佢都肯講,身長5.61cm好match 12w1,頸皮1.64mm,佢話唔算厚,但都要睇埋幾星期後驗血! 重約左3/4返去照structure,希望可以撞返佢!最後知道呢個e生都係大肚。 反而個姑娘全程黑口黑面!

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-5 11:17 發表
hlbaby

wellcome呀.

我都係架.第一鑊block L係5月18日.不過日間4/f俾期我聽心跳囉.

你放心啦.佢地下星期應該係度頸皮架.不過我希望你會撞到個好醫生啦.果個女醫生(頭髮到shoulder嘅)..都唔知係咪見習...嚇到我鼻 ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


3864#
發表於 09-2-11 01:06 |只看該作者
Jelly,

我今晚都去左做OSCAR啦, 小B好合作, 一照已伏定係度, 所以好易睇到頸皮啦, 跟住我話甘米睇唔到個鼻LOR, 唔知小B係米真係識聽, 好乖甘打側左個身, 仲係度揮左2次手, 好清楚睇到5隻手指, 醫生再幫小B度側面既頸皮, 點度都係1.7-1.9呢個RANGE~~ SO GD 但同你一樣睇唔到係男B OR 女B住, 唯有過多一個月啦~~~

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 00:05 發表


mincola, 牛師奶,
我地大家都係三月生日呢~ 我係月底生日好想老公陪我去幾日short trip.


大家,
我今日做左Oscar 啦,頸皮1.8, 醫生話都OK,blood test result 就要等一個星期. 今日係12w5d 但無醫生話亞B又好似長大多 ...

9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


3865#
發表於 09-2-11 01:12 |只看該作者
仲係小B實在太好營養啦, 醫生將EDD 由22/8 改左去 16/8 早左成個WEEK呀....老公話佢好食好住.......哈哈哈~~~
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


大宅

積分: 1058


3866#
發表於 09-2-11 08:13 |只看該作者
我都係3月生日吖.......


原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 00:05 發表


mincola, 牛師奶,
我地大家都係三月生日呢~ 我係月底生日好想老公陪我去幾日short trip.


大家,
我今日做左Oscar 啦,頸皮1.8, 醫生話都OK,blood test result 就要等一個星期. 今日係12w5d 但無醫生話亞B又好似長大多 ...


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3867#
發表於 09-2-11 09:09 |只看該作者
jelly-pudding,

我係3月中呢.....依家個人仲係好攰, 所以我諗生日都唔會周圍去lu, 可能出去行一陣街同食餐飯就算lu....

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 00:05 發表


mincola, 牛師奶,
我地大家都係三月生日呢~ 我係月底生日好想老公陪我去幾日short trip.


大家,
我今日做左Oscar 啦,頸皮1.8, 醫生話都OK,blood test result 就要等一個星期. 今日係12w5d 但無醫生話亞B又好似長大多 ...


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3868#
發表於 09-2-11 09:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1529


3869#
發表於 09-2-11 09:58 |只看該作者
我99就係唔ok碼! e.g.

- 佢黎我度同我個女玩, 入屋後永遠唔會洗手;
- 一係就唔除鞋係我屋度行黎行去, 一除鞋你仲驚, 因為佢著鞋唔著襪, 腳版係黑色既;
- 我第一胎時佢唔比我餵人奶, 因為個女出世後到返屋企輕左5安士, 佢就話係我唔夠奶, 成日等我訓左就餵個女飲奶粉, 攪到我個女3個星期就已經唔願意食人奶;
- 佢係個女面前照講粗口!

我都唔知點忍佢成個月......

原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 22:09 發表


如果你990K就當慳返囉,我媽媽唔得閒所以我一早請咗,係我以前嗰個


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3870#
發表於 09-2-11 10:04 |只看該作者
wow you are so lucky ar..meet a good dr.
thank you for your 祝福呀...多謝晒1!!!



我而家要帶仔仔睇醫生.好似有少少病病地.

但我想問你有無人知荃灣搭乜車去沙田麗豪酒店呀 ? .



原帖由 hlbaby2004 於 09-2-11 00:37 發表
牛c 9,
我為你和肚裏bb祈禱,一定冇事!我要8月係QEH 同你一齊生(當然係2等房)!

今日去左QEH度頸皮,當入院比左$49。老公放假陪我去,好感恩,遇到過好好既女e生,幾senior,好有笑容,我問左好多問題佢都好有耐心答,到照u/s時,好細心, ...


子爵府

積分: 13105


3871#
發表於 09-2-11 10:09 |只看該作者
原帖由 ceciy1006 於 09-2-11 08:13 發表
我都係3月生日吖.......


我都係3月生日呀!真係好多姊妹一齊庆祝呀!


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3872#
發表於 09-2-11 10:11 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 10:04 發表
wow you are so lucky ar..meet a good dr.
thank you for your 祝福呀...多謝晒1!!!



我而家要帶仔仔睇醫生.好似有少少病病地.

但我想問你有無人知荃灣搭乜車去沙田麗豪酒店呀 ? .



...


49X
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 13105


3873#
發表於 09-2-11 10:15 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-11 09:58 發表
我99就係唔ok碼! e.g.

- 佢黎我度同我個女玩, 入屋後永遠唔會洗手;
- 一係就唔除鞋係我屋度行黎行去, 一除鞋你仲驚, 因為佢著鞋唔著襪, 腳版係黑色既;
- 我第一胎時佢唔比我餵人奶, 因為個女出世後到返屋企輕左5安 ...


吓,唔係化....有冇同c6傾吓,溝通好緊要架.你99咁出色...


大宅

積分: 2941

畀面勳章


3874#
發表於 09-2-11 10:19 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-11 01:12 發表
仲係小B實在太好營養啦, 醫生將EDD 由22/8 改左去 16/8 早左成個WEEK呀....老公話佢好食好住.......哈哈哈~~~


我個b都係呀,EDD本來係12/8號,醫生話佢大得快,所以而家EDD係7/8


大宅

積分: 1529


3875#
發表於 09-2-11 10:19 |只看該作者
牛師奶

48X 或者 49X都得

但牛師奶你記得自己帶口罩, 我上次就係帶女睇醫生, 感染左流感, 病左2 weeks.....小心d呀


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 10:04 發表
wow you are so lucky ar..meet a good dr.
thank you for your 祝福呀...多謝晒1!!!



我而家要帶仔仔睇醫生.好似有少少病病地.

但我想問你有無人知荃灣搭乜車去沙田麗豪酒店呀 ? .



...

[ 本帖最後由 princessash 於 09-2-11 10:21 編輯 ]


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3876#
發表於 09-2-11 10:25 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 10:04 發表
wow you are so lucky ar..meet a good dr.
thank you for your 祝福呀...多謝晒1!!!



我而家要帶仔仔睇醫生.好似有少少病病地.

但我想問你有無人知荃灣搭乜車去沙田麗豪酒店呀 ? .



...


囝囝冇咩事嘛? 毫住 帶 mask 呀!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3877#
發表於 09-2-11 10:27 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-2-11 10:09 發表


我都係3月生日呀!真係好多姊妹一齊庆祝呀!


真係好多姊妹都3月生日喎... 你地係雙魚定白羊呀? 我係白羊座.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3878#
發表於 09-2-11 10:31 |只看該作者
原帖由 hlbaby2004 於 09-2-11 00:37 發表
牛c 9,
我為你和肚裏bb祈禱,一定冇事!我要8月係QEH 同你一齊生(當然係2等房)!

今日去左QEH度頸皮,當入院比左$49。老公放假陪我去,好感恩,遇到過好好既女e生,幾senior,好有笑容,我問左好多問題佢都好有耐心答,到照u/s時,好細心, ...


我個B大你個b幾日,不過已經7cm.... 睇黎佢係肥b.我要節制吓d食量啦!

只係3個星期冇見醫生,我又重了1KG. 不過上次 22/1 係早上未食早餐時上醫生磅,尋日係下午食完lunch上磅.


子爵府

積分: 13105


3879#
發表於 09-2-11 10:34 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 10:27 發表


真係好多姊妹都3月生日喎... 你地係雙魚定白羊呀? 我係白羊座.


fish ^o^


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3880#
發表於 09-2-11 10:35 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-11 09:58 發表
我99就係唔ok碼! e.g.

- 佢黎我度同我個女玩, 入屋後永遠唔會洗手;
- 一係就唔除鞋係我屋度行黎行去, 一除鞋你仲驚, 因為佢著鞋唔著襪, 腳版係黑色既;
- 我第一胎時佢唔比我餵人奶, 因為個女出世後到返屋企輕左5安 ...


吓.... 咁你同你老公傾左先喎.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo