跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


3861#
發表於 05-5-21 18:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

嘩!一下子多左咁多新媽咪!

KCPAK/MANCHAN716/TINTINGAI:
WELCOME!

HELLORA:
如乳頭損了,你"JIT" D人奶出黎搽下佢有滋潤作用.

FANNYLOK:
係呀!叫你工人千祈唔好PA轉BB,佢地而家未識轉身,好易X息 嫁。
仲有,餵人奶係比較難掃風,起碼要15MINS.但你可試下托住BB個頭仔,然後打圈細力搖佢,好似會易少少.

LUCKYBABY/MONKEYMEI:
恭喜你地生左個肥B!

TINTINGAI:
我都係在瑪麗生,不過開刀.26號會入院,可能我地有機會見面喎!


大宅

積分: 4722


3862#
發表於 05-5-21 18:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all,

奉smallfish之命, 宣佈BB 已於19/5 出世.其詳情如下:

中國藉男嬰, 重3.15kg, 中等身材, 愛哭, 貪睡, 非常喜歡飲奶...etc. 樣貌特徵請click 入魚仔之家.

smallfish老公



複式洋房

積分: 208


3863#
發表於 05-5-21 19:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish老公,

恭喜!恭喜!



仲有乜你Post d內容咁似落Notebook咁?

個B眼仔祿祿!好可愛!
叫smallfish好好休息!


禁止訪問

積分: 46216


3864#
發表於 05-5-21 19:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


3865#
發表於 05-5-21 21:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish & her hubby

congratulation! BB好白,個樣好似媽咪!

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 11900


3866#
發表於 05-5-21 21:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi
我的小b今日都出世第9日,我成日都無較好訓
生活是喂奶,換尿片,"愛"他訓較,咩時間都無晒
日日好busy做以上,唔怪得d人會有產後憂鬱症
好彩我都仲支持得住,反而難頂係唔比人沖涼
我前2日已偷偷地洗左頭,天氣咁熱,好難頂呀
我阿b又喊啦...唉 :-(


禁止訪問

積分: 46216


3867#
發表於 05-5-21 21:59 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


3868#
發表於 05-5-21 22:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙 & kittypo,

我响醫院巳沖傷口(即下身),回家巳冲涼!但用薑水!洗頭就幾日後!又係用薑水!邊忍得住唔沖!!!咁唔衛生!我99話對手唔好濕水添!佢都 ?-( !唔通唔洗手!佢又唔唸吓得我老公一個點做咁多嘢!!!係關心我就唔會有時間跳舞都唔理吓個孫(佢都好笑,我老公叫佢唔好去跳舞要煲湯俾我!佢煲咗四次咋!之後就失咗蹤!無再探我哋!(我陀仔佢一次都無煲湯)


翡翠宮

積分: 75533


3869#
發表於 05-5-21 22:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish&smallfish老公:
恭喜你地呀!小b好似爸爸呀!
Fannylok:
比心機呀!小b一路大就會好d嫁啦。唔知係咪我好彩,朗朗果時一開始都係食人奶,但佢一食完抱起佢有時掃幾下,有時唔洗掃都自己吐出風,祝你好快好似我咁啦!


伯爵府

積分: 17563


3870#
發表於 05-5-21 23:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位
我都係20/5生咗啦,bb重7.6lbs呀,順產,今日出咗院啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


子爵府

積分: 13747


3871#
發表於 05-5-21 23:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

wing1206

恭喜晒, bb都唔軽喎!你係邊度生,咁快出咗院?

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


水晶宮

積分: 56754


3872#
發表於 05-5-22 00:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair:
我係威院生的,,因為我陣痛入院,仲好密個隻,咁即時入左產房,但醫生話比藥我食令我唔陣痛,可以保住bb係肚入面先,因為剛剛28週怕有危險,點知訓左一日一夜,第二日醫生話我穿左水,但又唔係穿好多個隻又叫我吊住唔好比佢出世...食個d藥令我血壓低到70幾,,支持唔住醫生唯有叫我停藥睇下佢想唔想出世...一停藥就出事,,發燒...一發燒醫生就9秒9推左我入去開刀,上次又開刀不過橫,今次佢話一定要開直...我個肚依家一個十字~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


複式洋房

積分: 127


3873#
發表於 05-5-22 08:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear All,

You're invited to share my baby Sharon's photos.
Click the Link below:

http://eshare.hpphoto.com/start.asp?JobID=5931314b-bfc1-412d-bf12-69edf38f98a2

Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


複式洋房

積分: 127


3874#
發表於 05-5-22 08:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all Mama,

Sorry!要copy條link再貼上網址,就睇到相片啦!
遲D完成了網頁,再同大家分享!
BB訓在,我透透先!下次再傾!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


複式洋房

積分: 127


3875#
發表於 05-5-22 09:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

[quote]
smallfish123 寫道:
Dear all,

奉smallfish之命, 宣佈BB 已於19/5 出世.其詳情如下:

中國藉男嬰, 重3.15kg, 中等身材, 愛哭, 貪睡, 非常喜歡飲奶...etc. 樣貌特徵請click 入魚仔之家.



To smallfish 一家,
恭喜!恭喜!祝你和BB健康快樂!


Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


水晶宮

積分: 56754


3876#
發表於 05-5-22 09:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen:
你真係要爭取多d時間休息...慢慢整啦~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 3674


3877#
發表於 05-5-22 11:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

恭喜晒咁多位媽咪!!

Hi,

尋晚開始冇俾bb食人奶,因為乳頭損晒,痛到入心... :-( 今日我試下用pump pumpd奶出黎,成半個鐘先得1安,唔怪得bb食唔飽! 呢幾日我會keep住用pump,希望有1餐半餐俾bb食。乳頭好番再試下埋身餵。依家媽咪/工人/老公可幫手餵,我先可以休息!

出院果日我已經沖涼洗頭,成日都成身汗點頂!每日我都用薑水"沒"身,隔1日沖涼(再用薑水"沒"),隔2日洗頭...

^0^,

等我分享下開刀經歷...我上午開刀,之前一晚就入院,姑娘幫我剃部分陰毛。手術前個零鐘就插尿喉(插完好唔自然)。去手術室,兩隻手打開,吊水同度心跳,ma醉師係背脊打針,好快下身就冇知覺。手術開始完全聽唔到d刀/剪聲,只覺有d野係個肚度震震,5分鐘就聽到bb喊聲,跟住果幾個字都係補傷口,一d都唔痛苦!不過ma醉藥過左就開始黎料,痛c,姑娘仲冇同我塞藥/俾止痛藥,我竟然都頂得住! 之後我都唔係次次食止痛藥,江醫生都話我頂到痛。第2朝拆尿喉,落地真係痛到....跟住幾日去toilet/起身都要人扶,un下un下去睇bb/餵奶,母愛真係偉大!


水晶宮

積分: 56754


3878#
發表於 05-5-22 11:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora :
係咪真係可以沖涼架~我仲用緊薑水抹身咋~我都快頂唔順了~不過我就洗左頭因為真係好難頂
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 3480


3879#
發表於 05-5-22 12:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪

我在5/5穿水,then在st.paul's開刀生咗B女,原本想在7/5開刀,點知她等唔切

我有好多問題,我會開一個topic, 請各位媽咪盡量幫吓我。 :-(


民房

積分: 62


3880#
發表於 05-5-22 12:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

恭喜咁多位媽咪!

hellora,
如果你乳頭損左,可試下擠d奶出黎,揸響個乳頭度,聽聞會舒服d嫁!最好吾好搽藥膏,驚阿b會食埋落肚。至於吾夠奶,你可叫屋企人煲d木瓜魚尾湯飲,會有幫助嫁! :-P

Snoopy88,
你好!恭喜晒!
我想多口問句,你響st. paul生時係住咩房呀?開刀埋單約幾多錢呀?同埋你係睇邊位醫生呢?因為我都打算響st. paul生,但我諗住順產,不過b女吾乖,吾知到最後會吾會要開刀。 :-|

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo