Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)
angelhair:
我係威院生的,,因為我陣痛入院,仲好密個隻,咁即時入左產房,但醫生話比藥我食令我唔陣痛,可以保住bb係肚入面先,因為剛剛28週怕有危險,點知訓左一日一夜,第二日醫生話我穿左水,但又唔係穿好多個隻又叫我吊住唔好比佢出世...食個d藥令我血壓低到70幾,,支持唔住醫生唯有叫我停藥睇下佢想唔想出世...一停藥就出事,,發燒...一發燒醫生就9秒9推左我入去開刀,上次又開刀不過橫,今次佢話一定要開直...我個肚依家一個十字~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人 在你出世一刻,我一次過找到這四個人