懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7626


3861#
發表於 09-9-2 09:17 |只看該作者
史小姐, 欣欣豬今日點呀~~一上黎就見到大件治~~
冇發燒我諗唔洗擔心係h1n1先...


伯爵府

積分: 17810


3862#
發表於 09-9-2 09:19 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-9-2 09:09 發表

早晨
欣欣今日點丫? 有無好d?


早晨,整晚佢冇喊,全程瞓,今朝起身都ok,食晒d奶..但把聲有少少變左

工人咳仲有痰聲,我入佢房見支藥水仲有好多,吾知佢識吾識食......諗起都火滾 !


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3863#
發表於 09-9-2 09:28 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 09:19 發表


早晨,整晚佢冇喊,全程瞓,今朝起身都ok,食晒d奶..但把聲有少少變左

工人咳仲有痰聲,我入佢房見支藥水仲有好多,吾知佢識吾識食......諗起都火滾 !


唔好火啦, 最緊要欣欣無事jer.
如工人再係甘, 捉佢去醫生,叫醫生同佢打針, 睇住佢打, 唔到佢唔打..


男爵府

積分: 7626


3864#
發表於 09-9-2 09:31 |只看該作者
咩事..連你都換埋証件相先....

原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 09:28 發表


唔好火啦, 最緊要欣欣無事jer.
如工人再係甘, 捉佢去醫生,叫醫生同佢打針, 睇住佢打, 唔到佢唔打..


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


3865#
發表於 09-9-2 09:31 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 09:19 發表


早晨,整晚佢冇喊,全程瞓,今朝起身都ok,食晒d奶..但把聲有少少變左

工人咳仲有痰聲,我入佢房見支藥水仲有好多,吾知佢識吾識食......諗起都火滾 !


早呀! 冇燒唔使咁驚, 都係傷風咳啦! 津津早排都係咁, 只有running nose, 冇咳! 食左藥真係一覺訓天光咖, e+佢好返又黎料, 尋晚再用心姐方法, 雖則狂喊左20min, 之後就訓到8:00pm. e生話比多d水阿囡飲呀!


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3866#
發表於 09-9-2 09:33 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 09-9-2 09:31 發表
咩事..連你都換埋証件相先....



HAHA...我見大家換所以都換...襯番!
如果個個都換晒, 都幾攪笑...


伯爵府

積分: 17810


3867#
發表於 09-9-2 09:34 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 09:28 發表


唔好火啦, 最緊要欣欣無事jer.
如工人再係甘, 捉佢去醫生,叫醫生同佢打針, 睇住佢打, 唔到佢唔打..


會呀,係叫佢做埋身體檢查.....俾你提起,以家去買驗身卷先 !


伯爵府

積分: 17810


3868#
發表於 09-9-2 09:35 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 09-9-2 09:31 發表
咩事..連你都換埋証件相先....


你都換喇..話晒係貴野...


大宅

積分: 2815


3869#
發表於 09-9-2 09:35 |只看該作者
史史, 大家都好關心欣欣豬呀, 你得閒就報告下最新情況啦, 祝佢早日康復!

e, 你地e+將d bb 証件相做嘜頭呀, 又幾得意bor, 不過我無呀!
Mama: 天山雪蓮  BB: 何中b
[email protected]


伯爵府

積分: 17810


3870#
發表於 09-9-2 09:36 |只看該作者
daisy :

係既,飲多d水.....瞓番多d......好番就有抗體 !


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3871#
發表於 09-9-2 09:36 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 09:35 發表


你都換喇..話晒係貴野...


係呀係呀...hahaha
大頭細頭hahaha....


男爵府

積分: 8099


3872#
發表於 09-9-2 09:37 |只看該作者
早早呀~


唔好火唔好火, 無發燒, 應該唔係中嗰味野既...
希望欣欣快啲好返, 唔好令papamama擔心呀~

tra
係囉, 你又轉証件相喇, c囉, 涼粉仔嗰相好肉酸, 唔見得人架~~
  


公爵府

積分: 25476


3873#
發表於 09-9-2 09:38 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 09:19 發表


早晨,整晚佢冇喊,全程瞓,今朝起身都ok,食晒d奶..但把聲有少少變左

工人咳仲有痰聲,我入佢房見支藥水仲有好多,吾知佢識吾識食......諗起都火滾 !

佢地係唔鍾意食藥架, 可能你要睇位佢食先得


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3874#
發表於 09-9-2 09:39 |只看該作者
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-2 09:37 發表
早早呀~


唔好火唔好火, 無發燒, 應該唔係中嗰味野既...
希望欣欣快啲好返, 唔好令papamama擔心呀~

tra
係囉, 你又轉証件相喇, c囉, 涼粉仔嗰相好肉酸, 唔見得人架~~ ...


粉媽,
係唔係你要求高咋...去小婷果間影貴野..可能會好d hahaha


男爵府

積分: 7923


3875#
發表於 09-9-2 09:40 |只看該作者
早晨!!

希望欣欣無事啦.唔係h1n1,史你要工人姐姐食藥先得喎,佢唔食藥點會好呀.你自己都要保重呀唔係點照顧啊囡

你地個個都整哂證件相我都仲未去同軒軒影呀


珍珠宮

積分: 31467


3876#
發表於 09-9-2 09:40 |只看該作者
早晨!!!
史小姐, 希望欣欣好快好番啦!!! 嚇死人咩講到咁大件事... 食咗藥梗係會變chanc9(早啲瞓)架啦.


公爵府

積分: 25476


3877#
發表於 09-9-2 09:42 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 09:39 發表


粉媽,
係唔係你要求高咋...去小婷果間影貴野..可能會好d hahaha

去kelok果間仲正呀, 貴啲真係唔同啲, 所以我唔敢放上來, hehe


珍珠宮

積分: 41832

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3878#
發表於 09-9-2 09:43 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 20:19 發表
大件治喇...

呀囡咳左幾聲...打左好多噴嚏...鼻樑位濕晒....未到8點就屎左咁樣,如冇意外,病菌殺左出黎...俾左收鼻水藥佢食,藥力到...好快瞓左

吾知d菌會吾會好犀利呢...老公話明天留住鼻水的話,就要拿拿聲去睇,因 ...


欣欣真是慘, 比工人姐姐傳染病, 你返工是否婆婆湊欣欣??
快d捉工人姐姐去睇醫生和隔離先


男爵府

積分: 7626


3879#
發表於 09-9-2 09:43 |只看該作者
我又冇好似你地咁+5蚊有隻cd...我為有用自己部相機同張相影張相law~~~~~~~~~~

原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 09:35 發表


你都換喇..話晒係貴野...


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3880#
發表於 09-9-2 09:44 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 09:42 發表

去kelok果間仲正呀, 貴啲真係唔同啲, 所以我唔敢放上來, hehe


he...我呢間平野, 我都敢放上黎...kakaka..
係唔係好唔知醜..?!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo