親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3861#
發表於 10-3-17 09:59 |只看該作者
睇完又真係有d複雜喎, 冇機位係最好藉口, 你幾時出發? 如果佢真係check到有, 咪話你搵果間agent冇, 再唔係你哋有幾多人有車牌? 如果得一個有車牌, 就索性話冇大車唔夠坐, 要去都可以, 但要分開玩, 得唔得呢?

原帖由 wingogo 於 10-3-16 23:38 發表
不如我pm整個story比你地
但5 g 邊個有興趣睇
怕pm左但其實打攪左人地

咁我pm 比回過呢次嘅靚媽靚爸la

如其他靚媽有興趣睇就話我知la

版面討論do冇問題ga



...


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3862#
發表於 10-3-17 10:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3863#
發表於 10-3-17 10:02 |只看該作者
D staff一開口就講國語, 回英文好似好唔尊重自己國家咁, 不過講d唔咸唔淡國語其實一樣咁核突
原帖由 JChan 於 10-3-16 22:27 發表
舒淇愛情喜劇電影《非誠勿擾》在北海道拍,吸引好多大6人.

I spoke English in the JR counter only. I know that they have 國語 staff.


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3864#
發表於 10-3-17 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3865#
發表於 10-3-17 10:09 |只看該作者
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 10:04 發表



氣管敏感 ? 呢排空氣咁差 ... 好難好 ... :(
換晒 d 床上野 (pillow case, 床單 ...etc) ... 開大抽濕機 / 空氣清新機 睇下好唔好 d ...


上星期六天氣麻麻, 我照常同佢去游水, 第二日就開始唔c服.....睇左兩個e生好似無咩好轉, 想睇中e, 朋友話唔好, 尋晚咳到1點攰得濟先瞓著, 好心痛lei~~~
明天會更好~~


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3866#
發表於 10-3-17 10:09 |只看該作者
我個女之前睇過仁安李卓漢e生, 我覺得佢唔錯又細心, 不過應診時間唔長, 睇下啱唔啱, 一定要預約 >> timetable
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 09:57 發表
calling sympig,

有無沙田兒科好介紹?

我個仔咳左幾日, 夜晚又唔瞓得, 好肉赤呀. 佢幾日無返學, 星期五重要考試.....


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3867#
發表於 10-3-17 10:10 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 09:57 發表
calling sympig,

有無沙田兒科好介紹?

我個仔咳左幾日, 夜晚又唔瞓得, 好肉赤呀. 佢幾日無返學, 星期五重要考試.....


曹貴子...希爾頓中心...二樓(即有條橋去 yata 嗰度)

康健醫務中心
電話﹕2697 5212
      


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3868#
發表於 10-3-17 10:13 |只看該作者
原帖由 smypig 於 10-3-17 10:10 發表


曹貴子...希爾頓中心...二樓(即有條橋去 yata 嗰度)

康健醫務中心
電話﹕2697 5212


我就係睇開佢, 今次唔係好得, 頭先打去諗住問下點好, 點知佢今日休息.
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3869#
發表於 10-3-17 10:13 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 10:09 發表


上星期六天氣麻麻, 我照常同佢去游水, 第二日就開始唔c服.....睇左兩個e生好似無咩好轉, 想睇中e, 朋友話唔好, 尋晚咳到1點攰得濟先瞓著, 好心痛lei~~~ ...


咁嘅程況...90% 係凍親個氣管
      


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3870#
發表於 10-3-17 10:17 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 10:13 發表


我就係睇開佢, 今次唔係好得, 頭先打去諗住問下點好, 點知佢今日休息.



咁轉睇霍兆榮...佢會同妳轉藥...佢都 ok...其他就
      


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3871#
發表於 10-3-17 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3872#
發表於 10-3-17 10:19 |只看該作者
原帖由 smypig 於 10-3-17 10:13 發表


咁嘅程況...90% 係凍親個氣管


都唔知點好......果日佢話攰, 我以為佢唔想游搵籍口, 點知...所以有時要信下d細路.
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3873#
發表於 10-3-17 10:26 |只看該作者
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 10:18 發表


依家齋咳冇其他野 (如鼻水) ?
係咪訓先咳, 坐唔咳 ?
long 高 d pillow 得唔得 ?


係咳一味, 日抖都有但疏d, 一瞓底喉嚨痕就唔停.
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3874#
發表於 10-3-17 10:29 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-17 10:09 發表
我個女之前睇過仁安李卓漢e生, 我覺得佢唔錯又細心, 不過應診時間唔長, 睇下啱唔啱, 一定要預約 >> timetable


打去問左, 今日得12:30, 其他都係至17:30, 真係好短時間, anyway, thank you.

[ 本帖最後由 LongRyan 於 10-3-17 10:33 編輯 ]
明天會更好~~


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3875#
發表於 10-3-17 10:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3876#
發表於 10-3-17 10:47 |只看該作者
有無試過念慈痷? 照足指示一日食3次, 我地一家都好work, 喉嚨痛, 咳都好有效.

有次咳左2-3星期, 唔斷尾, 都係食左幾日念慈痷攪掂.


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3877#
發表於 10-3-17 11:03 |只看該作者
莫子慈離開仁安一段時間, 阿女細個都睇過佢, 細心就一般, 阿女以前睇e生一定喊, 唔知點解係睇佢唔喊, 可能後生個樣ok d掛
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 10:42 發表


當年係仁安生呀女時個兒科叫莫子慈, 個人唔太 like 佢 ... "好似" 唔太細心咁 (其實都只係見過幾次, 呀女又冇咩特別野, so 唔知佢好唔好) ... but 有沙田 mami 話睇開佢幾 ok ... 真係人夾人 ... ...


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3878#
發表於 10-3-17 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3879#
發表於 10-3-17 11:22 |只看該作者
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 11:12 發表



唔知佢走左呀 ... 生呀仔時佢重係到 ... 之後我都冇去過仁安 lu ...


e+咪去左曹貴子康健到註診, 我星期日睇左佢, 初時阿仔好輕微, 佢就比d輕藥, 唔得我又睇返曹貴子....佢e+好細心巧溫柔, 收得比曹貴子重要貴d tim.
明天會更好~~


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3880#
發表於 10-3-17 11:24 |只看該作者
呢個係冇辦法中的最後辦法
但真係5想對住佢響樹扮公主




原帖由 ahmama 於 10-3-17 09:54 發表


都幾頭痛~~~我可能會俾"a" join埋, 無謂99 & 叔仔難做, 但就同叔仔約法三章, 到時唔arm玩就各有各玩.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo