想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3861#
發表於 12-7-20 00:40 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-19+23:14+貓天

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
佢仲係睇唔開
解釋完都係好似唔明咁
養咗幾耐?




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3862#
發表於 12-7-20 00:44 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的j ...

Yeah!!!!! 我有得去旅行喇! 臨急臨忙決定去我深愛既台灣! 好掛住台灣既所有野!今晚買晒機票搵左民宿!好期待呀!




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3863#
發表於 12-7-20 01:04 |只看該作者

引用:Yeah!!!!!+我有得去旅行喇!+臨急臨忙決定

原帖由 puilam714 於 12-07-20 發表
Yeah!!!!! 我有得去旅行喇! 臨急臨忙決定去我深愛既台灣! 好掛住台灣既所有野!今晚買晒機票搵左民宿!好 ...
幾時去吖?




伯爵府

積分: 15420


3864#
發表於 12-7-20 04:40 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-20 01:04
幾時去吖?

瘦瘦,你訓左未~


伯爵府

積分: 15420


3865#
發表於 12-7-20 04:45 |只看該作者
今次我最最最早~而家係零晨的4:30AM:cry:
我比瘦瘦上左我身~成晚訓唔著~
諗諗下先記得黃昏時,飲左半杯奶茶~唉!!!!!!!!!!!!!!!!!
今次係第3次啦~飲完奶茶,訓唔到!!!!
真係佩服日日飲奶茶的人!!


伯爵府

積分: 15420


3866#
發表於 12-7-20 04:56 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-20 01:04
幾時去吖?

同你好似"秘密花園"咁,調轉左身份!!!


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3867#
發表於 12-7-20 06:46 |只看該作者

引用:今次我最最最早~而家係零晨的4:30AM我比瘦

原帖由 豬龍b 於 12-07-20 發表
今次我最最最早~而家係零晨的4:30AM
我比瘦瘦上左我身~成晚訓唔著~
諗諗下先記得黃昏時,飲左半 ...
你話我吖?我日日飲咖wo




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3868#
發表於 12-7-20 06:47 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-20+01:04+幾時

原帖由 豬龍b 於 12-07-20 發表
同你好似"秘密花園"咁,調轉左身份!!!
我琴晚3點半瞓了~~




伯爵府

積分: 15420


3869#
發表於 12-7-20 07:53 |只看該作者
會唔會因為你曰曰飲奶茶.所以訓不到


伯爵府

積分: 16074


3870#
發表於 12-7-20 07:56 |只看該作者

引用:會唔會因為你曰曰飲奶茶.所以訓不到

原帖由 豬龍b 於 12-07-20 發表
會唔會因為你曰曰飲奶茶.所以訓不到
搞咩呀你咁早




伯爵府

積分: 16074


3871#
發表於 12-7-20 07:59 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-19+22:02+紅d就r

原帖由 豬龍b 於 12-07-19 發表
dodo 媽,乖~
乖乖地比我上你身~
可能我尋睌真係太攰,10:30pm一訓訓到今朝,中途都冇醒過




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3872#
發表於 12-7-20 08:00 |只看該作者

引用:會唔會因為你曰曰飲奶茶.所以訓不到

原帖由 豬龍b 於 12-07-20 發表
會唔會因為你曰曰飲奶茶.所以訓不到
唔關事ga wo~~我連飲咖啡都瞓到




伯爵府

積分: 16074


3873#
發表於 12-7-20 08:00 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-19+21:55+我岩岩

原帖由 puilam714 於 12-07-19 發表
不如你唔好再玩紅綠d.. 我覺得咁樣對你既心情會好d........
係囉!都係唔好俾紅綠d玩返轉頭




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3874#
發表於 12-7-20 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-19+發表dodo+

原帖由 nrsemi 於 12-07-20 發表
可能我尋睌真係太攰,10:30pm一訓訓到今朝,中途都冇醒過
乖乖




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3875#
發表於 12-7-20 08:01 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

食咩早餐好呢~~~~~~~




伯爵府

積分: 16074


3876#
發表於 12-7-20 08:04 |只看該作者

引用:食咩早餐好呢~~~~~~~ +

原帖由 aubmaki 於 12-07-20 發表
食咩早餐好呢~~~~~~~
我食左蘋果,烚蛋,芝腿治....好boring的組合!不如你食麥麥送丫




伯爵府

積分: 16074


3877#
發表於 12-7-20 08:04 |只看該作者

引用:Yeah!!!!!+我有得去旅行喇!+臨急臨忙決定

原帖由 puilam714 於 12-07-20 發表
Yeah!!!!! 我有得去旅行喇! 臨急臨忙決定去我深愛既台灣! 好掛住台灣既所有野!今晚買晒機票搵左民宿!好 ...
去台灣邊樹!?




伯爵府

積分: 16074


3878#
發表於 12-7-20 08:06 |只看該作者

引用:Quote:prettygirl1205+發表於+12-7-19+23:0

原帖由 qy_yeung 於 12-07-19 發表
多謝你呀靚柚,大家一齊快啲做媽媽
祝妳bingo bingo 再bingo!




伯爵府

積分: 15420


3879#
發表於 12-7-20 08:12 |只看該作者
你今日有冇買定面包
你祝雞扒3包胎


伯爵府

積分: 16074


3880#
發表於 12-7-20 08:18 |只看該作者

引用:你今日有冇買定面包你祝雞扒3包胎

原帖由 豬龍b 於 12-07-20 發表
你今日有冇買定面包
你祝雞扒3包胎
今朝食多左件芝腿治,衣家飽到上心口




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo