想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3861#
發表於 12-9-27 10:50 |只看該作者
moledy 發表於 12-9-27 10:08
早晨呀各位

我琴晚抽根WO...點解咁早抽根架...今朝早仲有少少扯住呀.... ...
我呢幾晚都有抽筋情況出現, 好彩唔係瞓得好冧, 所以知佢想抽我就即刻將對腳轉位置


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3862#
發表於 12-9-27 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+12-09-27+發

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
健康院10月30先有,其實係咪健康院有咩事既都會refer返威爾斯架?
係呀


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3863#
發表於 12-9-27 10:53 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 12-9-27 10:20
你真係去呀......咁真係小心d呀

我知道架喇, C6會陪埋我去架, 所以都唔太大問題嘅


男爵府

積分: 7065


3864#
發表於 12-9-27 10:54 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-27 10:50
我呢幾晚都有抽筋情況出現, 好彩唔係瞓得好冧, 所以知佢想抽我就即刻將對腳轉位置
...

好慘LA...抽抽下咁都訓唔著....我諗我地有排都唔使指意訓到教啦...


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3865#
發表於 12-9-27 10:59 |只看該作者
moledy 發表於 12-9-27 10:54
好慘LA...抽抽下咁都訓唔著....我諗我地有排都唔使指意訓到教啦...

係呀, 宜家就抽筋, 遲下亞B就會越踢越密, 我諗呢幾個月應該預左唔駛點瞓lu


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3866#
發表於 12-9-27 11:00 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-27 10:59
係呀, 宜家就抽筋, 遲下亞B就會越踢越密, 我諗呢幾個月應該預左唔駛點瞓lu ...

生咗咪一樣無得瞓...宜家訓練定...啱架啦


大宅

積分: 2776


3867#
發表於 12-9-27 11:09 |只看該作者

Quote:原帖由+moledy+於+12-09-27+發表我都

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
好似26-28週
我驚有d醫生難book呀,同埋未有頭緒去邊間




男爵府

積分: 7065


3868#
發表於 12-9-27 11:13 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-27 11:09
我驚有d醫生難book呀,同埋未有頭緒去邊間

斷古都唔會幾個星期都BOOK唔到一次掛.....


大宅

積分: 1685


3869#
發表於 12-9-27 11:16 |只看該作者

回覆:Fi. 的帖子

我去林勇行醫生度照結構!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3870#
發表於 12-9-27 11:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-27+發表

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
我驚有d醫生難book呀,同埋未有頭緒去邊間
應該點都book到一個嘅,叫老公揾啦


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3871#
發表於 12-9-27 11:17 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-27 11:00
生咗咪一樣無得瞓...宜家訓練定...啱架啦

我唔想咁快變安安佳佳呀


子爵府

積分: 13931


3872#
發表於 12-9-27 11:19 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-27 10:32
健康院10月30先有,其實係咪健康院有咩事既都會refer返威爾斯架?

係架...如果有事係會囉~~不過10月30日都好遲,我第1次係6月5日去架.....個時得個1個月多d

魚魚媽


大宅

積分: 1685


3873#
發表於 12-9-27 11:21 |只看該作者

引用:同事知我鍾意食月餅,+俾左個美心既雙黃白蓮

原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表
同事知我鍾意食月餅, 俾左個美心既雙黃白蓮蓉我, 剛食左 1/4
我仲有盒半飛甩老土,1盒ritz Carlton 奶皇,1盒 Hagen-Dazs未食。。尋晚c6拎咗幾個俾6299,換咗樽燕窩返屋企。。


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3874#
發表於 12-9-27 11:22 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-9-27+11:00+生咗

原帖由 雨嫣 於 12-09-27 發表
我唔想咁快變安安佳佳呀
哈,咁我唔夠瞓都冇黑眼圈呀


大宅

積分: 2776


3875#
發表於 12-9-27 11:24 |只看該作者

我去林勇行醫生度照結構!

原帖由 mavisingi 於 12-09-27 發表
我去林勇行醫生度照結構!
你都係政府無呀?




大宅

積分: 2776


3876#
發表於 12-9-27 11:25 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-27+發表我驚有d

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
應該點都book到一個嘅,叫老公揾啦
都係個好提議




大宅

積分: 2776


3877#
發表於 12-9-27 11:27 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-27+10:32+健康院10

原帖由 maggie_kaki 於 12-09-27 發表
係架...如果有事係會囉~~不過10月30日都好遲,我第1次係6月5日去架.....個時得個1個月多d

...
唉,唔知係咪又要高齡先有機會refer返威爾斯睇下咁呢




伯爵府

積分: 15109


3878#
發表於 12-9-27 11:28 |只看該作者
mavisingi 發表於 12-9-27 11:21
我仲有盒半飛甩老土,1盒ritz Carlton 奶皇,1盒 Hagen-Dazs未食。。尋晚c6拎咗幾個俾6299,換咗樽燕窩返屋 ...

Hagen-Dazs, 我諗起我雪櫃既Hagen-Dazs雪糕未開過


禁止訪問

積分: 1545


3879#
發表於 12-9-27 11:47 |只看該作者

引用:回覆+Purybaby+的帖子 我下次聯合產檢10月

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 332


3880#
發表於 12-9-27 11:47 |只看該作者
Hi! I'm good! Long time no visit here as busy at work...
Last week (wk 6), checked at Dr., he said BB is heart beating! seems everything goes well!

But i have toilet problem, no poo poo for days >.<"
and today have a bit painful at tooth gum and thoart...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo