立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74390
原文章由 Royston 於 08-11-13 14:17 發表 哈哈, 你仔仔肥架咩?
原文章由 Royston 於 08-11-13 14:18 發表 我上星期行街, 見到隻叮噹有得賣, 不過要$80, 勁貴呀
別墅
積分: 931
原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:18 發表 唔係肥~~ 係好肥..............
原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:20 發表 下~~ 唔係卦????? 係邊樹呀?????
原文章由 Royston 於 08-11-13 14:28 發表 我個仔都好有潛質架......哈哈.
原文章由 Royston 於 08-11-13 14:30 發表 係旺角信和中心呀
原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:35 發表 睇相唔似和!!
原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:36 發表 真係撞鬼羅!!! :;pppp: 我諗唔會有人買卦???
原文章由 Royston 於 08-11-13 14:44 發表 由k3開始d人成日話佢肥咗好多~ 不過因為佢出世係細碼b, 所以唔係好覺掛 張相都係今年新年影~
原文章由 cc0524 於 08-11-13 15:03 發表 我仔就由細到而家都係大碼!!
原文章由 Royston 於 08-11-13 16:26 發表 要減磅?
原文章由 cc0524 於 08-11-13 16:30 發表 舊年健康院檢查已經叫佢要減 15 磅架啦!! 咁你話佢肥唔肥呀??
原文章由 Royston 於 08-11-13 16:46 發表 我仔下星期要做健康檢查, 唔知佢駛唔駛呢? 早兩個月我同佢去打針, 我問醫生, 佢算唔算肥, 佢話以佢的高度都未超標, 但開始食野要節制, 唔好食太多肉, 唔好食飯撈汁.... ...
原文章由 cc0524 於 08-11-13 16:52 發表 其實你自己把佢健康檢查本簿, 呢籃色那本呢, 打開其中一頁係個 chat 黎畫佢地個體重既, 咁你跟佢既年齡同體重打個 x 睇下那一個 x 係邊一點, 屬於邊個 level 既小朋友?? 我仔就係大碼那兩條線既中間羅!! (佢一共有六 ...
原文章由 Royston 於 08-11-13 16:55 發表 返屋企攞本籃色部仔計下先~
積分: 814
原文章由 cc0524 於 08-11-13 17:02 發表 佢另外有一頁係高度架, 你可以自己睇下!! 不過你去健康院時姑娘都會幫你 check 既!!
子爵府
積分: 12757
原文章由 lawrencewong 於 08-11-13 17:23 發表 szewan,cc 你哋仲有無葵涌收買佬個電話, 我想問佢仲有無作業買.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy