跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3881#
發表於 08-11-13 14:18 |只看該作者
唔係肥~~ 係好肥..............



原文章由 Royston 於 08-11-13 14:17 發表
哈哈, 你仔仔肥架咩?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3882#
發表於 08-11-13 14:20 |只看該作者
下~~ 唔係卦?????

係邊樹呀?????



原文章由 Royston 於 08-11-13 14:18 發表
我上星期行街, 見到隻叮噹有得賣, 不過要$80, 勁貴呀


別墅

積分: 931


3883#
發表於 08-11-13 14:28 |只看該作者
我個仔都好有潛質架......哈哈.

原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:18 發表
唔係肥~~ 係好肥..............


別墅

積分: 931


3884#
發表於 08-11-13 14:30 |只看該作者
係旺角信和中心呀

原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:20 發表
下~~ 唔係卦?????

係邊樹呀?????


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3885#
發表於 08-11-13 14:35 |只看該作者
睇相唔似和!!



原文章由 Royston 於 08-11-13 14:28 發表
我個仔都好有潛質架......哈哈.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3886#
發表於 08-11-13 14:36 |只看該作者
真係撞鬼羅!!! :;pppp:

我諗唔會有人買卦???



原文章由 Royston 於 08-11-13 14:30 發表
係旺角信和中心呀


別墅

積分: 931


3887#
發表於 08-11-13 14:44 |只看該作者
由k3開始d人成日話佢肥咗好多~ 不過因為佢出世係細碼b, 所以唔係好覺掛
張相都係今年新年影~

原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:35 發表
睇相唔似和!!


別墅

積分: 931


3888#
發表於 08-11-13 14:55 |只看該作者
如果單隻都仲有d機掛~
但係我見到有一套得三隻, 但係無叮噹, 要$280, 呢套我諗就無咩人會買啦.

原文章由 cc0524 於 08-11-13 14:36 發表
真係撞鬼羅!!! :;pppp:

我諗唔會有人買卦???


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3889#
發表於 08-11-13 15:03 |只看該作者
我仔就由細到而家都係大碼!!


原文章由 Royston 於 08-11-13 14:44 發表
由k3開始d人成日話佢肥咗好多~ 不過因為佢出世係細碼b, 所以唔係好覺掛
張相都係今年新年影~


別墅

積分: 931


3890#
發表於 08-11-13 16:26 |只看該作者
要減磅?

原文章由 cc0524 於 08-11-13 15:03 發表
我仔就由細到而家都係大碼!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3891#
發表於 08-11-13 16:30 |只看該作者
舊年健康院檢查已經叫佢要減 15 磅架啦!! 咁你話佢肥唔肥呀??



原文章由 Royston 於 08-11-13 16:26 發表
要減磅?


別墅

積分: 931


3892#
發表於 08-11-13 16:46 |只看該作者
我仔下星期要做健康檢查, 唔知佢駛唔駛呢?
早兩個月我同佢去打針, 我問醫生, 佢算唔算肥, 佢話以佢的高度都未超標, 但開始食野要節制, 唔好食太多肉, 唔好食飯撈汁....

原文章由 cc0524 於 08-11-13 16:30 發表
舊年健康院檢查已經叫佢要減 15 磅架啦!! 咁你話佢肥唔肥呀??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3893#
發表於 08-11-13 16:52 |只看該作者
其實你自己把佢健康檢查本簿, 呢籃色那本呢, 打開其中一頁係個 chat 黎畫佢地個體重既, 咁你跟佢既年齡同體重打個 x 睇下那一個 x 係邊一點, 屬於邊個 level 既小朋友?? 我仔就係大碼那兩條線既中間羅!! (佢一共有六條線, 每個 size 有兩條, 一條係實一條係虛) 你睇下明唔明我講咩??



原文章由 Royston 於 08-11-13 16:46 發表
我仔下星期要做健康檢查, 唔知佢駛唔駛呢?
早兩個月我同佢去打針, 我問醫生, 佢算唔算肥, 佢話以佢的高度都未超標, 但開始食野要節制, 唔好食太多肉, 唔好食飯撈汁....

...


別墅

積分: 931


3894#
發表於 08-11-13 16:55 |只看該作者
返屋企攞本籃色部仔計下先~

原文章由 cc0524 於 08-11-13 16:52 發表
其實你自己把佢健康檢查本簿, 呢籃色那本呢, 打開其中一頁係個 chat 黎畫佢地個體重既, 咁你跟佢既年齡同體重打個 x 睇下那一個 x 係邊一點, 屬於邊個 level 既小朋友?? 我仔就係大碼那兩條線既中間羅!! (佢一共有六 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3895#
發表於 08-11-13 17:02 |只看該作者
佢另外有一頁係高度架, 你可以自己睇下!!

不過你去健康院時姑娘都會幫你 check 既!!


原文章由 Royston 於 08-11-13 16:55 發表
返屋企攞本籃色部仔計下先~


別墅

積分: 814


3896#
發表於 08-11-13 17:23 |只看該作者
szewan,cc

你哋仲有無葵涌收買佬個電話, 我想問佢仲有無作業買.


別墅

積分: 931


3897#
發表於 08-11-13 17:23 |只看該作者
返去都望下先, 再等下星期姑娘計....嘻嘻.

原文章由 cc0524 於 08-11-13 17:02 發表
佢另外有一頁係高度架, 你可以自己睇下!!

不過你去健康院時姑娘都會幫你 check 既!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3898#
發表於 08-11-14 08:57 |只看該作者
good morning~~


子爵府

積分: 12757


3899#
發表於 08-11-14 15:04 |只看該作者


子爵府

積分: 12757


3900#
發表於 08-11-14 15:05 |只看該作者
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/aboutme?userID=sirius_2hand&u=%3Asirius_2hand
原文章由 lawrencewong 於 08-11-13 17:23 發表
szewan,cc

你哋仲有無葵涌收買佬個電話, 我想問佢仲有無作業買.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo