想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 1729


3881#
發表於 15-11-29 00:59 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-24 22:55
今朝抽左血,等翁翁睇下指數有無問題
再開藥,就等返hk 了

你下星期四驗血?加油。你放胎了。?
強化藥,中,西?


大宅

積分: 1729


3882#
發表於 15-11-29 01:00 |只看該作者
okangel168 發表於 15-11-26 11:32
希望12月頭抽, 最後結果有幾粒過到 pgs 既 day 5 胎, 到 1月放時我再諗諗.

Pgs 做几多粒


大宅

積分: 1872


3883#
發表於 15-11-29 18:15 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-11-24+22:55+今

原帖由 yeeyooyoo 於 15-11-29 發表
你下星期四驗血?加油。你放胎了。?
強化藥,中,西?
我有食翁醫師既藥同埋陳院長既安胎中藥




大宅

積分: 1729


3884#
發表於 15-11-29 21:49 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-11-29 18:15
我有食翁醫師既藥同埋陳院長既安胎中藥

祝好孕


用戶要求終止服務

積分: 6940


3885#
發表於 15-11-29 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yeeyooyoo+於+15-11-29+發表

原帖由 leeleemrs 於 15-11-29 發表
我有食翁醫師既藥同埋陳院長既安胎中藥
想問陳院長開左幾多日中藥比你?要唔要再繼續食到bingo架?如你需要拎埋中藥可pm我,我去開見翁可以幫你拎埋中藥架




大宅

積分: 1872


3886#
發表於 15-11-29 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-11-29+發表

原帖由 plng1215 於 15-11-29 發表
想問陳院長開左幾多日中藥比你?要唔要再繼續食到bingo架?如你需要拎埋中藥可pm我,我去開見翁可以幫你拎 ...
麻煩你呀!
院長開左十日安胎藥比我,差不多時間check 到bingo 唔bingo...院長叫我到時email 狀況比佢,之後睇下咩情況再開藥。我到時再拜託你丫




用戶要求終止服務

積分: 6940


3887#
發表於 15-11-29 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+plng1215+於+15-11-29+發表想

原帖由 leeleemrs 於 15-11-29 發表
麻煩你呀!
院長開左十日安胎藥比我,差不多時間check 到bingo 唔bingo...院長叫我到時email 狀況比佢,之 ...
無問題




大宅

積分: 1421


3888#
發表於 15-11-29 23:20 |只看該作者
我昨日放胎了。 今日個肚好似想來m 咁既感覺。 你地放左胎有咩感覺呀?


大宅

積分: 2214


3889#
發表於 15-11-29 23:22 |只看該作者

引用:我昨日放胎了。+今日個肚好似想來m+咁既感

原帖由 roger0202 於 15-11-29 發表
我昨日放胎了。 今日個肚好似想來m 咁既感覺。 你地放左胎有咩感覺呀? ...
無咩特別感覺。。。
你既感覺可能係著緊床。。。




大宅

積分: 1421


3890#
發表於 15-11-29 23:28 |只看該作者
回覆 alice215 的帖子

謝謝你回答。 你依家都等開獎中嗎?


大宅

積分: 2214


3891#
發表於 15-11-30 00:35 |只看該作者

引用:回覆+alice215+的帖子謝謝你回答。+你依家

原帖由 roger0202 於 15-11-29 發表
回覆 alice215 的帖子

謝謝你回答。 你依家都等開獎中嗎?
我已經三個月啦



點評

caca129    發表於 15-11-30 02:51


大宅

積分: 1421


3892#
發表於 15-11-30 00:46 |只看該作者
回覆 alice215 的帖子

恭喜你呀。 我都希望可以好似你咁叻叻


大宅

積分: 1872


3893#
發表於 15-11-30 01:03 |只看該作者

引用:回覆+alice215+的帖子恭喜你呀。+我都希望

原帖由 roger0202 於 15-11-30 發表
回覆 alice215 的帖子

恭喜你呀。 我都希望可以好似你咁叻叻
有我陪你等開彩,我剛剛上星期一放左胎




大宅

積分: 1421


3894#
發表於 15-11-30 11:26 |只看該作者
回覆 leeleemrs 的帖子

大家一齊加油呀


大宅

積分: 2214


3895#
發表於 15-11-30 14:12 |只看該作者

引用:回覆+alice215+的帖子恭喜你呀。+我都希望

原帖由 roger0202 於 15-11-30 發表
回覆 alice215 的帖子

恭喜你呀。 我都希望可以好似你咁叻叻
一定得既。。放輕鬆等開彩!




大宅

積分: 2154


3896#
發表於 15-11-30 18:17 |只看該作者
yeeyooyoo 發表於 15-11-29 01:00
Pgs 做几多粒
我明晚返去見翁再決定係咪星期五抽卵呀, 有幾多粒 day 5 胎就做晒 pgs, 希望最後結果能有幾粒過到 pgs 既 day 5 胎, 等我 1月頭可以放胎啦.
其實都有d 驚抽卵架. 不過為了生 BB 無法啦, 都要大膽 d.


大宅

積分: 2154


3897#
發表於 15-11-30 18:33 |只看該作者
roger0202 發表於 15-11-29 23:20
我昨日放胎了。 今日個肚好似想來m 咁既感覺。 你地放左胎有咩感覺呀? ...
roger0202 我星期五抽卵啦, 希望最後結果能有幾粒過到 pgs day 5 , 等我 1月頭可以放胎啦.
你剛剛放完胎, 可唔可以 share 下放胎既 shedule (例如: day 幾要抽血, day 幾要照內膜, day 幾要返去見翁等等) 和放胎過程係點架? 第一次係外國做 ivf 真係咩都唔識, 希望知道定多d.


你有無做 pgs 呀?


謝謝.


祝你 bingo.





大宅

積分: 1872


3898#
發表於 15-11-30 18:38 |只看該作者

引用:回覆+leeleemrs+的帖子大家一齊加油呀

原帖由 roger0202 於 15-11-30 發表
回覆 leeleemrs 的帖子

大家一齊加油呀
大家咁話,祝順利




大宅

積分: 1421


3899#
發表於 15-11-30 21:07 |只看該作者
回覆 okangel168 的帖子

我係做人工周期的。 抽卵後日日食藥。 等period 來了的第13天去照內膜呀。 翁翁睇到報告ok. 就叫我27號返去見佢。 28 號做植入呀。 植入既過程唔痛。 好似做婦科檢查咁。 植入完就要休息2小時先走。 我無做pgs 呀。你都要加油加油


大宅

積分: 2154


3900#
發表於 15-11-30 23:42 |只看該作者
roger0202 發表於 15-11-30 21:07
回覆 okangel168 的帖子

我係做人工周期的。 抽卵後日日食藥。 等period 來了的第13天去照內膜呀。 翁翁睇 ...
謝謝你 share 資料俾我.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo