跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


3881#
發表於 08-10-3 23:47 |只看該作者
甘熱情,但有幾核突
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:45 發表

但係唔知點解, 好多時佢都會伸埋條脷出嚟, 攪到婆婆同麻麻都唔好意思鍚落去......mouth:
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3882#
發表於 08-10-3 23:48 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:46 發表
係discovery channel 有分嫁

我屋企無得睇 discovery channel呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3883#
發表於 08-10-3 23:48 |只看該作者
講開打喊露, 承熙成日勁打喊露, 又唔訓, 眼紅紅咁 ... 老人家話心野喎 ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


3884#
發表於 08-10-3 23:49 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:47 發表
法式

哈哈~~!我同柔pa就唔驚佢~~!但婆婆同麻麻就怕咗佢



大宅

積分: 4180


3885#
發表於 08-10-3 23:49 |只看該作者

嘩! 今晚D post 出得好密, 好熱鬧

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


3886#
發表於 08-10-3 23:50 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:47 發表
甘熱情,但有幾核突

所以多數我會避開佢條脷鍚鍚囉~~~


男爵府

積分: 7796


3887#
發表於 08-10-3 23:51 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:49 發表
嘩! 今晚D post 出得好密, 好熱鬧

好耐冇試過喇......


子爵府

積分: 11870


3888#
發表於 08-10-3 23:53 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-3 23:48 發表
講開打喊露, 承熙成日勁打喊露, 又唔訓, 眼紅紅咁 ... 老人家話心野喎 ...

係呀,我個女都係,今日99話佢由朝到晚都係訓幾分鐘,玩到癲左,返到我屋企就訓到朱甘 都唔知好事定壞事
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3889#
發表於 08-10-3 23:53 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:51 發表

好耐冇試過喇......

yeah
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3890#
發表於 08-10-3 23:54 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:46 發表

你就好,99幫你湊

過多一個月就唔得喇~我自己湊番夜晚lu


男爵府

積分: 7796


3891#
發表於 08-10-3 23:54 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:53 發表

係呀,我個女都係,今日99話佢由朝到晚都係訓幾分鐘,玩到癲左,返到我屋企就訓到朱甘 都唔知好事定壞事

柔柔今日o係婆婆度又係死都唔肯瞓...!一上到車...321,即刻瞓咗~!激c~!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3892#
發表於 08-10-3 23:55 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:51 發表

好耐冇試過喇......

真既~~??


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3893#
發表於 08-10-3 23:55 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:53 發表

係呀,我個女都係,今日99話佢由朝到晚都係訓幾分鐘,玩到癲左,返到我屋企就訓到朱甘 都唔知好事定壞事

我覺得係好事~哈哈


男爵府

積分: 7796


3894#
發表於 08-10-3 23:55 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:54 發表

過多一個月就唔得喇~我自己湊番夜晚lu

自己湊番夜晚, 咁第二朝返工咪好攰....?


子爵府

積分: 11870


3895#
發表於 08-10-3 23:55 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:54 發表

過多一個月就唔得喇~我自己湊番夜晚lu

點解呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3896#
發表於 08-10-3 23:55 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:54 發表

柔柔今日o係婆婆度又係死都唔肯瞓...!一上到車...321,即刻瞓咗~!激c~!

婆婆到生保呀??


男爵府

積分: 7796


3897#
發表於 08-10-3 23:56 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:55 發表

真既~~??

係啊...其實呢排, 呢樹都好靜.......


子爵府

積分: 11870


3898#
發表於 08-10-3 23:56 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:55 發表

真既~~??

可能多左你嗎
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3899#
發表於 08-10-3 23:56 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:55 發表

點解呀

我姑9生得喇~番黎屋企待產
又就黎多一個bb玩喇~


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3900#
發表於 08-10-3 23:57 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:56 發表

係啊...其實呢排, 呢樹都好靜.......

d人可能回覆正常生活..慢慢淡忘喇~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo