懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1256


3881#
發表於 09-2-11 10:45 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 17:13 發表


我會請呀, 但係要咁早請咩? 我想等到做好structure先請呀~


我請咗啦, 早d定咗安心d, 我諗緊請佢一個半月定係兩個月好....


子爵府

積分: 13105


3882#
發表於 09-2-11 10:51 |只看該作者
原帖由 janbibi 於 09-2-11 10:45 發表


我請咗啦, 早d定咗安心d, 我諗緊請佢一個半月定係兩個月好....


1.5个月都好夠,事関阿b可能"逾期居留",如果变咗前4後6,1.5个月就fit.加上滿咗月既b会易凑d,自己manage到架!


別墅

積分: 874


3883#
發表於 09-2-11 10:57 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-11 01:12 發表
仲係小B實在太好營養啦, 醫生將EDD 由22/8 改左去 16/8 早左成個WEEK呀....老公話佢好食好住.......哈哈哈~~~


我阿b都係呀,本來17/8,之後改到8/8,而家又改到6/8,早左11日,醫生話佢生得高大喎,不過我個肚都仲未係好大,食到飽都係30”腰度


大宅

積分: 1256


3884#
發表於 09-2-11 10:59 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-2-11 10:51 發表


1.5个月都好夠,事関阿b可能"逾期居留",如果变咗前4後6,1.5个月就fit.加上滿咗月既b会易凑d,自己manage到架!


我諗住開刀, 所以應該有早冇遲, 我仲會 take annual leave for 2weeks
我係驚我開刀未必咁快復元, 第一胎又什麼都不懂, 所以想book長小小, 但又驚自己會太依賴
我今個月會覆陪月, 因為已經有人問佢期


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3885#
發表於 09-2-11 11:04 |只看該作者
原帖由 maomaochoi 於 09-2-11 10:57 發表


我阿b都係呀,本來17/8,之後改到8/8,而家又改到6/8,早左11日,醫生話佢生得高大喎,不過我個肚都仲未係好大,食到飽都係30”腰度


我食飽飽夜晚個肚有 36.5" @.@


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


3886#
發表於 09-2-11 11:06 |只看該作者
jelly-pudding

你本身係咪好高大架。

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 11:04 發表


我食飽飽夜晚個肚有 36.5" @.@


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3887#
發表於 09-2-11 11:09 |只看該作者
原帖由 venusnjoo 於 09-2-11 11:06 發表
jelly-pudding

你本身係咪好高大架。


我165cm... 都唔算好高大. 但我本身都有肚腩


大宅

積分: 1058


3888#
發表於 09-2-11 11:13 |只看該作者
我31日吖, 係白羊吖............


原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 10:27 發表


真係好多姊妹都3月生日喎... 你地係雙魚定白羊呀? 我係白羊座.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3889#
發表於 09-2-11 11:19 |只看該作者
原帖由 ceciy1006 於 09-2-11 11:13 發表
我31日吖, 係白羊吖............


我早你兩日~


大宅

積分: 2643


3890#
發表於 09-2-11 11:23 |只看該作者
你囝囝冇咩事嗎? 你都係住荃灣?
記得帶口罩,唔好比囝囝傳染到!

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 10:04 發表
wow you are so lucky ar..meet a good dr.
thank you for your 祝福呀...多謝晒1!!!



我而家要帶仔仔睇醫生.好似有少少病病地.

但我想問你有無人知荃灣搭乜車去沙田麗豪酒店呀 ? .



...
人人常歡笑 不要眼淚掉


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3891#
發表於 09-2-11 11:31 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 11:04 發表


我食飽飽夜晚個肚有 36.5" @.@


我依家度34.5", 等我今晚食飽再度下先, c6話我比過年時個肚又大咗唔少....
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3892#
發表於 09-2-11 11:36 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-11 11:31 發表


我依家度34.5", 等我今晚食飽再度下先, c6話我比過年時個肚又大咗唔少....


係呀, 我閱上個肚漲過早上好多架!!!!

我見到你個bb o既size 好似仲大個我個b, 你同你老公都係高大??


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3893#
發表於 09-2-11 11:46 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 11:36 發表


係呀, 我閱上個肚漲過早上好多架!!!!

我見到你個bb o既size 好似仲大個我個b, 你同你老公都係高大??


唔係呀我地兩個都係normal height, 160&176.

可能係初頭有既時候超大食, 不過11週後冇咁大食lu normal食量.
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3894#
發表於 09-2-11 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


3895#
發表於 09-2-11 11:48 |只看該作者
補益坊(即產后28方的公司)係3月28日(星期六)下午三時係灣仔世紀香港酒店有一個免費一年一度孕婦保健講座,屆時關之義醫師自親自講解。有興趣可致電28366638報名。


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3896#
發表於 09-2-11 11:48 |只看該作者
我睇完返嚟喇.我自己同阿仔一齊睇.我有少少sore throat.
我唔去沙田住喇...下次先..本來約左朋友

但都係take rest算喇.

RE: March Birthday
So many mami born in March..我係11, hubby係18号...




原帖由 chunyatmama 於 09-2-11 10:09 發表


我都係3月生日呀!真係好多姊妹一齊庆祝呀!


別墅

積分: 805


3897#
發表於 09-2-11 11:49 |只看該作者
...

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 11:09 發表


我165cm... 都唔算好高大. 但我本身都有肚腩


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3898#
發表於 09-2-11 11:51 |只看該作者
原帖由 kittyncat 於 09-2-11 11:49 發表
...



侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3899#
發表於 09-2-11 11:51 |只看該作者
princessash

喂而家先得閒回應添

我62都差不多架..佢又係唔著socks.入屋除鞋唔洗腳.阿仔果時未識行.only crawling...佢又用腳板liu佢玩緊個波~~~我幾想殺左佢!!!!!



原帖由 princessash 於 09-2-11 09:58 發表
我99就係唔ok碼! e.g.

- 佢黎我度同我個女玩, 入屋後永遠唔會洗手;
- 一係就唔除鞋係我屋度行黎行去, 一除鞋你仲驚, 因為佢著鞋唔著襪, 腳版係黑色既;
- 我第一胎時佢唔比我餵人奶, 因為個女出世後到返屋企輕左5安 ...


別墅

積分: 805


3900#
發表於 09-2-11 11:53 |只看該作者
.... 我本身都有肚腩

jelly-pudding 估唔到我上黎報到就睇到個笑話.

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 11:09 發表


我165cm... 都唔算好高大. 但我本身都有肚腩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo