跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13747


3881#
發表於 05-5-22 12:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen

bb好可愛唷,尤其是佢啲skin白裹透紅!

係呢,我見你做手術嗰陣冇帶眼鏡,喺咪入產房生產係唔可以帶眼鏡架? 我好深近視架,唔帶眼鏡我就唔可以第一時間望到bb個樣,咁我就一於要帶家contact len 至得嘞。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 3674


3882#
發表於 05-5-22 12:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak,

我諗沖完再用薑水抺身應該ok掛?

BanMama,

我都有咁做,不過傷口都係痛,我諗要幾日先好得番! 我 day day木瓜魚湯+燕窩鮮奶,今日開始仲一杯多奶茶...我會pump得密d,唔會放棄!

forty+,

係唔可以帶任何金屬(亦唔可以帶con),我都係有近視,都係老公抱阿b埋黎先見到!


大宅

積分: 3480


3883#
發表於 05-5-22 12:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hi,
我住三人房, 埋單約31000, 冇join package住咗6日5夜,
我睇王偉明醫生。



Snoopy88,
你好!恭喜晒!
我想多口問句,你響st. paul生時係住咩房呀?開刀埋單約埋單幾多錢呀?同埋你係睇邊位醫生呢?因為我都打算響st. paul生,但我諗住順產,不過b女吾乖,吾知到最後會吾會要開刀。 :-|


民房

積分: 62


3884#
發表於 05-5-22 13:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,
努力呀!祝你同小b健康快樂!

snoopy88,
吾該晒!價錢都ok喎!我同事個老婆順產,都係住三人房,埋單都要27,000呀!不過,佢就有join package。


別墅

積分: 603


3885#
發表於 05-5-22 13:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位:
見你地好多已post了小b既相出黎分享,好得意呢!
之前我都好想分整我小蝦既相出黎,但整黎黎去都唔得。哈!今日終於研究到喇,同大家分享下先!!!


禁止訪問

積分: 46216


3886#
發表於 05-5-22 13:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1515


3887#
發表於 05-5-22 14:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^, angelhair, 沙沙, jk923
謝謝你們的支持及方法, 我會繼續嘗試!

^O^, 要起碼掃15mins, 難怪! 我每次都係掃5分鐘左右, 都怪自己太懶了!

小谷,LUCKYBABY,MONKEYMEI:
恭喜你地, 祝bb快高長大, 男的靚仔, 女的靚女! 你們也要多休息呀!


別墅

積分: 603


3888#
發表於 05-5-22 15:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok,

多謝!
我小b都好難掃風,我同你一樣都係掃5mins左右,有時仲累到唔記得掃就放佢去訓。雖然佢無mud嘔奶,但個肚仔就好脹,我都唔知係咪入左好多風搞到咁,所以而家成日都好刻意記住要掃風。我發覺小b大大下好似掃風容易左,你都唔洗太擔心,會越來越好的! :-P


禁止訪問

積分: 46216


3889#
發表於 05-5-22 15:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6155


3890#
發表於 05-5-22 15:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish, 沙沙, wing1206,
恭喜! 恭喜!

fannylok,
我bb都好難掃到風, 唔係次次都得, 有時要掃10-15分鐘先得, 手都軟埋.

hellora,
繼續努力! 早兩日, 我的奶量微跌, 我即刻一日飲兩包奶, 加飲魚湯, 都幾work架, 不過我都要補1-2餐奶粉. 大家一齊努力啦!


子爵府

積分: 13747


3891#
發表於 05-5-22 15:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora

順產都唔帶得?咁如果副眼鏡係膠框嘅咁又得唔得呀?

我有千度近視,唔帶眼鏡企喺我前面嗰個係男定女我都未必分得出呀 :-( ! 靜靜雞話你知,我生大女嗰陣係帶住con架。
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


3892#
發表於 05-5-22 15:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷

你個bb對眼好大喎。係咪燈光問題,bb啲膚色好似黃黃咁?

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


翡翠宮

積分: 75533


3893#
發表於 05-5-22 17:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

wing1206、snoopy88:
恭喜你地呀!
小谷:
你bb對眼好大好精靈wo。


複式洋房

積分: 127


3894#
發表於 05-5-22 18:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

[quote]
forty+ 寫道:
kitsumyuen

bb好可愛唷,尤其是佢
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


珍珠宮

積分: 34740


3895#
發表於 05-5-22 20:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123/wing1206:
congratulations!

hellora:
don't drink tea w/ milk if you breastfeed! tea has caffinate which is not good to baby's brain.

ALL:
I can't access BK tomorrow cuz my moniter at home is out of order (now at my mom's place). Hope my hubby can buy a new mon tomorrow.


大宅

積分: 3674


3896#
發表於 05-5-22 20:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,

我係飲多奶茶呀(for上奶,mothercare有售)!


珍珠宮

積分: 34740


3897#
發表於 05-5-22 20:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish:

我反而覺得bb似你喎!


大宅

積分: 2508

BK Milk勳章


3898#
發表於 05-5-22 22:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

越來越多bb浦頭啦
congratuations!!!


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3899#
發表於 05-5-22 23:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我老婆21/5已經生左個囝囝啦
重3.57kg,白白淨淨
等佢出院先同你地吹水


別墅

積分: 606


3900#
發表於 05-5-23 01:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^0^,

等我分享下開刀經歷...我上午開刀,之前一晚就入院,姑娘幫我剃部分陰毛。手術前個零鐘就插尿喉(插完好唔自然)。去手術室,兩隻手打開,吊水同度心跳,ma醉師係背脊打針,好快下身就冇知覺。手術開始完全聽唔到d刀/剪聲,只覺有d野係個肚度震震,5分鐘就聽到bb喊聲,跟住果幾個字都係補傷口,一d都唔痛苦!不過ma醉藥過左就開始黎料,痛c,姑娘仲冇同我塞藥/俾止痛藥,我竟然都頂得住! 之後我都唔係次次食止痛藥,江醫生都話我頂到痛。第2朝拆尿喉,落地真係痛到....跟住幾日去toilet/起身都要人扶,un下un下去睇bb/餵奶,母愛真係偉大!


hellora,
你形容得好詳細呀. 我無你咁叻, 塞左兩次藥.... 不過都係痛c.... 最難頂係上落床....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo