懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25694


3881#
發表於 09-9-2 09:48 |只看該作者
早呀各位,
原來我琴日攪錯左, 送pampers片片同片墊既原來係pre-mo, 因為佢地送黎果陣一齊包住, 所以我依家都唔知原來佢地分開左賣........

欣欣無發燒, 應該唔係中流感既, 唔駛太擔心啦


伯爵府

積分: 17810


3882#
發表於 09-9-2 09:50 |只看該作者
gumgum :
吾是呢,係未食藥就想找周公子喇,見佢打好幾個嚏..鼻樑位濕晒吾驚就假...

各位靚太:
係,家下最緊要呀囡快d好番先!我打左比老公,叫佢返去同個工人講..叫佢正常食藥先!


公爵府

積分: 25476


3883#
發表於 09-9-2 09:50 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 09-9-2 09:44 發表


he...我呢間平野, 我都敢放上黎...kakaka..
係唔係好唔知醜..?!!

個主角見得人呀嘛, 平貴對森森來講唔係問題


伯爵府

積分: 17810


3884#
發表於 09-9-2 09:50 |只看該作者
涼粉/軒媽 :
咁你地快d拎出黎喇....


大宅

積分: 4706

畀面勳章


3885#
發表於 09-9-2 09:50 |只看該作者
早早呀~~

史,
無事既, 唔好杞人憂天啦, 好番就開始俾佢地食司各脫啦.

不過講開豬流感, 我同事都懷疑"領"野, 話說佢地一16人去xx玩,返到香港就有5個人發燒, 去睇醫生,醫生懷疑佢係H1N1, 幫佢check要聽日先有report.
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3886#
發表於 09-9-2 09:53 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 09:50 發表

個主角見得人呀嘛, 平貴對森森來講唔係問題


一早就做善事, 你心地真係好...hahaha


男爵府

積分: 8804


3887#
發表於 09-9-2 09:53 |只看該作者
早晨呀 !!!
你哋做咩轉晒學生相架! 我都無同brandon去影,我覺得佢最靚都係第一次影果張,我放果張得唔得呀 ??


史,
唔好咁擔心! 欣欣肯瞓都好過唔瞓,食左藥瞓一覺會好D既 !! 不過你工人........就要攪攪佢喇 ! 唔食藥唔掂BOR !!!!


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3888#
發表於 09-9-2 09:53 |只看該作者
早早早呀~~

snoopy
欣欣豬食左藥就會好快好返架喇.

irene
聽同事講, 好似話強制性隔離每日有五百蚊喎, 幾正呀!!!! 好過返工.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 8804


3889#
發表於 09-9-2 09:55 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 09:53 AM 發表
早早早呀~~

snoopy
欣欣豬食左藥就會好快好返架喇.

irene
聽同事講, 好似話強制性隔離每日有五百蚊喎, 幾正呀!!!! 好過返工.


你又話昨晚去冷舖既 ???
我6:45pm返到去喇 !
都唔見你......


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3890#
發表於 09-9-2 09:57 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 09:53 發表
早晨呀 !!!
你哋做咩轉晒學生相架! 我都無同brandon去影,我覺得佢最靚都係第一次影果張,我放果張得唔得呀 ??


史,
唔好咁擔心! 欣欣肯瞓都好過唔瞓,食左藥瞓一覺會好D既 !! 不過你工人........就要攪攪佢喇 ! 唔食 ...


我都係放返之前個張.
我尋日放工去左一陣冷鋪, 返屋企就起左腳喇, 或者聽日去學織花.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3891#
發表於 09-9-2 09:59 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 09:55 發表


你又話昨晚去冷舖既 ???
我6:45pm返到去喇 !
都唔見你......


我見只係起腳, 所以咪返左屋企囉.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


子爵府

積分: 13819


3892#
發表於 09-9-2 10:00 |只看該作者
Morning~
我又轉相... kaka

史小姐, 欣欣一定會好快好番架!


男爵府

積分: 6847

醒目開學勳章


3893#
發表於 09-9-2 10:01 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 09:53 發表
早晨呀 !!!
你哋做咩轉晒學生相架! 我都無同brandon去影,我覺得佢最靚都係第一次影果張,我放果張得唔得呀 ??


史,
唔好咁擔心! 欣欣肯瞓都好過唔瞓,食左藥瞓一覺會好D既 !! 不過你工人........就要攪攪佢喇 ! 唔食 ...


係呀! 阿史, 工人都要快d搞呀! 費事佢惹到成屋人.


媽咪: Dai Dai (Daisy)   囡囡:津津


男爵府

積分: 8804


3894#
發表於 09-9-2 10:01 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 09:59 AM 發表


我見只係起腳, 所以咪返左屋企囉.


哦 !! 咁我都係買完就走 !
佢部影印機又shot左,我揀左另一個款織之前粉藍舊冷,佢影唔到圖俾我,我都可能過2日去拎 !

今晚你係唔係去吉之島 ??


珍珠宮

積分: 31467


3895#
發表於 09-9-2 10:02 |只看該作者
唔好咁擔心啦. 病就梗係咁架啦. 小朋友唔多唔少實有病痛. 最緊要病好之後幫佢增強番抵抗力, 咁就算工人病都冇咁易傳染俾佢.
我尋晚執好啲衫俾你朋友喇! 下次中環飯局拎俾你.

原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 09:50 發表
gumgum :
吾是呢,係未食藥就想找周公子喇,見佢打好幾個嚏..鼻樑位濕晒吾驚就假...

各位靚太:
係,家下最緊要呀囡快d好番先!我打左比老公,叫佢返去同個工人講..叫佢正常食藥先! ...


男爵府

積分: 8804


3896#
發表於 09-9-2 10:02 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 09:57 AM 發表


我都係放返之前個張.
我尋日放工去左一陣冷鋪, 返屋企就起左腳喇, 或者聽日去學織花.


我果張好baby架 !!
不過果張我覺得 係最靚 ! 等我都轉先


珍珠宮

積分: 31467


3897#
發表於 09-9-2 10:04 |只看該作者
我星期一睇過, 吉吉島冇嘢啱買喎...

原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:01 發表


哦 !! 咁我都係買完就走 !
佢部影印機又shot左,我揀左另一個款織之前粉藍舊冷,佢影唔到圖俾我,我都可能過2日去拎 !

今晚你係唔係去吉之島 ?? ...


伯爵府

積分: 17810


3898#
發表於 09-9-2 10:07 |只看該作者
irene :
講真,都有少少擔心既,做父母真係吾少野..

cherry :
有冇搞錯,拎第一張出黎...快d影喇,你要報名架喇 ! 哈哈

gumgum :
好呀,多謝晒

大力 :
心予日行一善嘛


男爵府

積分: 8804


3899#
發表於 09-9-2 10:12 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 2-9-2009 10:04 AM 發表
我星期一睇過, 吉吉島冇嘢啱買喎...


係 ???
仲諗住睇下有無長袖body買添 !!
不過今晚都係八一八 !


男爵府

積分: 7923


3900#
發表於 09-9-2 10:13 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:02 發表


我果張好baby架 !!
不過果張我覺得 係最靚 ! 等我都轉先

真係好baby喎,同依家唔同左樣啦,快d去影過,我都要去影呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo