親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3881#
發表於 10-3-17 11:24 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-17 10:47 發表
有無試過念慈痷? 照足指示一日食3次, 我地一家都好work, 喉嚨痛, 咳都好有效.

有次咳左2-3星期, 唔斷尾, 都係食左幾日念慈痷攪掂.


有痰飲唔飲得?食緊西藥可唔可以食川貝?今晚想試下dun蜜糖!!??
明天會更好~~


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3882#
發表於 10-3-17 11:27 |只看該作者
係冒險d.....但係最好嘅理由lor
c 5信佢夠膽1個人搭其他airline來回join我地

+埋個pk公主total 4人有車牌


原帖由 lestat 於 10-3-17 09:59 發表
睇完又真係有d複雜喎, 冇機位係最好藉口, 你幾時出發? 如果佢真係check到有, 咪話你搵果間agent冇, 再唔係你哋有幾多人有車牌? 如果得一個有車牌, 就索性話冇大車唔夠坐, 要去都可以, 但要分開玩, 得唔得呢?

...

[ 本帖最後由 wingogo 於 10-3-17 11:40 編輯 ]


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3883#
發表於 10-3-17 11:35 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 11:24 發表


有痰飲唔飲得?食緊西藥可唔可以食川貝?今晚想試下dun蜜糖!!??


妳囝個情況未必 work...但可以一試
食緊西藥可以食川貝...but 最好相隔6hr
咳到成1點...最好先睇醫生(霍兆榮)轉藥...再慢慢煲嘢補返
唔好唔信...平時多啲煲湯...涼茶...煲雪梨水...病都少啲...我試過有2星期無煲嘢...個囡即病(touch wood)
      


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3884#
發表於 10-3-17 11:46 |只看該作者
原帖由 smypig 於 10-3-17 11:35 發表


妳囝個情況未必 work...但可以一試
食緊西藥可以食川貝...but 最好相隔6hr
咳到成1點...最好先睇醫生(霍兆榮)轉藥...再慢慢煲嘢補返
唔好唔信...平時多啲煲湯...涼茶...煲雪梨水...病都少啲...我試過有2星期無煲嘢 ...


我平時一星期都有煲三日湯,涼茶夏天就有,凍天就小,anyway, 咩都要試下.

明天會更好~~


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3885#
發表於 10-3-17 12:05 |只看該作者
點解你可以一week煲到3日湯咁好? 放工先煲實唔夠時間, 你工人煲?
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 11:46 發表


我平時一星期都有煲三日湯,涼茶夏天就有,凍天就小,anyway, 咩都要試下.


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3886#
發表於 10-3-17 12:05 |只看該作者
我通常川貝+埋蛇膽果皮磨粉"鄧"
效果超好

原帖由 LongRyan 於 10-3-17 11:24 發表


有痰飲唔飲得?食緊西藥可唔可以食川貝?今晚想試下dun蜜糖!!??


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3887#
發表於 10-3-17 12:08 |只看該作者
咁不如租兩架車各有各玩, 咪話同小朋友玩d嘢唔啱佢哋, 驚悶親佢囉
原帖由 wingogo 於 10-3-17 11:27 發表
係冒險d.....但係最好嘅理由lor
c 5信佢夠膽1個人搭其他airline來回join我地

+埋個pk公主total 4人有車牌


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3888#
發表於 10-3-17 12:10 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-17 12:05 發表
點解你可以一week煲到3日湯咁好? 放工先煲實唔夠時間, 你工人煲?


係呀,佢買佢煲,做左8個月都唔識,想c咩?
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3889#
發表於 10-3-17 12:11 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-3-17 12:05 發表
我通常川貝+埋蛇膽果皮磨粉"鄧"
效果超好


矛蛇膽,用川貝,果皮,蜜糖,用幾多水dun幾耐?
明天會更好~~


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3890#
發表於 10-3-17 12:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3891#
發表於 10-3-17 12:31 |只看該作者
川貝同川貝母係咪同一樣嘢
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 12:11 發表


矛蛇膽,用川貝,果皮,蜜糖,用幾多水dun幾耐?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3892#
發表於 10-3-17 13:41 |只看該作者
今次無時間...安排下次
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 09:33 發表
jcy, ahmama : 你地去唔去 吉隆坡Sunway Lagoon水上樂園 ? 好似好好玩咁 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3893#
發表於 10-3-17 13:42 |只看該作者
你老公無出過聲
原帖由 wingogo 於 10-3-17 11:24 發表
呢個係冇辦法中的最後辦法
但真係5想對住佢響樹扮公主


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3894#
發表於 10-3-17 13:46 |只看該作者
如果dry咳矛其他ge...試下"鄧"鱷魚肉...好work...去"樓上"買...then嗌佢地執埋d配料...湯水黎...我個女早排清晒d感冒最後剩底氣管問題...睇開個西醫話佢個女都係咁...佢都係食左成個月西藥(青蛙糖)...好左1個月又黎...最後都係食鱷魚肉先好番晒... ...另外如果你想睇西醫...上水盈健有個叫李基敏ge兒科醫生... 不過佢只睇am...pm返歸湊女...
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 11:24 發表


有痰飲唔飲得?食緊西藥可唔可以食川貝?今晚想試下dun蜜糖!!??


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3895#
發表於 10-3-17 13:49 |只看該作者
冬天唔煲涼茶可以煲蘋果雪梨水...竹xx根馬蹄呢d
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 11:46 發表


我平時一星期都有煲三日湯,涼茶夏天就有,凍天就小,anyway, 咩都要試下.


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


3896#
發表於 10-3-17 14:33 |只看該作者
我無玩水,出咗隔離商場掃貨.

原帖由 smypig 於 10-3-17 09:56 發表
Sunway Lagoon 小朋友會好鐘意....其他 game 就麻麻...我N年前去玩完水...無 PLAY GAME...跟手出咗隔離商場掃貨


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


3897#
發表於 10-3-17 14:35 |只看該作者
I always like that. They will not understand.

原帖由 lestat 於 10-3-17 10:02 發表
D staff一開口就講國語, 回英文好似好唔尊重自己國家咁, 不過講d唔咸唔淡國語其實一樣咁核突


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


3898#
發表於 10-3-17 14:38 |只看該作者
我信, so 唔煲嘢.

原帖由 smypig 於 10-3-17 11:35 發表

唔好唔信...平時多啲煲湯...涼茶...煲雪梨水...病都少啲...我試過有2星期無煲嘢...個囡即病(touch wood)


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3899#
發表於 10-3-17 14:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3900#
發表於 10-3-17 14:45 |只看該作者
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 14:38 發表


你同 smypig 都去隔離掃貨 ... 隔離商場好正架 ?


N 年前嚟講...ok 正~ but 正唔正女人都 shop 一餐 ka la
      

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo