立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 42115
原帖由 ahmama 於 10-3-17 10:47 發表 有無試過念慈痷? 照足指示一日食3次, 我地一家都好work, 喉嚨痛, 咳都好有效. 有次咳左2-3星期, 唔斷尾, 都係食左幾日念慈痷攪掂.
公爵府
積分: 29981
原帖由 lestat 於 10-3-17 09:59 發表 睇完又真係有d複雜喎, 冇機位係最好藉口, 你幾時出發? 如果佢真係check到有, 咪話你搵果間agent冇, 再唔係你哋有幾多人有車牌? 如果得一個有車牌, 就索性話冇大車唔夠坐, 要去都可以, 但要分開玩, 得唔得呢? ...
積分: 33596
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 11:24 發表 有痰飲唔飲得?食緊西藥可唔可以食川貝?今晚想試下dun蜜糖!!??
原帖由 smypig 於 10-3-17 11:35 發表 妳囝個情況未必 work...但可以一試 食緊西藥可以食川貝...but 最好相隔6hr 咳到成1點...最好先睇醫生(霍兆榮)轉藥...再慢慢煲嘢補返 唔好唔信...平時多啲煲湯...涼茶...煲雪梨水...病都少啲...我試過有2星期無煲嘢 ...
侯爵府
積分: 24981
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 11:46 發表 我平時一星期都有煲三日湯,涼茶夏天就有,凍天就小,anyway, 咩都要試下.
原帖由 wingogo 於 10-3-17 11:27 發表 係冒險d.....但係最好嘅理由lor c 5信佢夠膽1個人搭其他airline來回join我地 +埋個pk公主total 4人有車牌
原帖由 lestat 於 10-3-17 12:05 發表 點解你可以一week煲到3日湯咁好? 放工先煲實唔夠時間, 你工人煲?
原帖由 wingogo 於 10-3-17 12:05 發表 我通常川貝+埋蛇膽果皮磨粉"鄧" 效果超好
禁止訪問
積分: 25295
原帖由 LongRyan 於 10-3-17 12:11 發表 矛蛇膽,用川貝,果皮,蜜糖,用幾多水dun幾耐?
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 09:33 發表 jcy, ahmama : 你地去唔去 吉隆坡Sunway Lagoon水上樂園 ? 好似好好玩咁 ...
原帖由 wingogo 於 10-3-17 11:24 發表 呢個係冇辦法中的最後辦法 但真係5想對住佢響樹扮公主
翡翠宮
積分: 79890
原帖由 smypig 於 10-3-17 09:56 發表 Sunway Lagoon 小朋友會好鐘意....其他 game 就麻麻...我N年前去玩完水...無 PLAY GAME...跟手出咗隔離商場掃貨
原帖由 lestat 於 10-3-17 10:02 發表 D staff一開口就講國語, 回英文好似好唔尊重自己國家咁, 不過講d唔咸唔淡國語其實一樣咁核突
原帖由 smypig 於 10-3-17 11:35 發表 唔好唔信...平時多啲煲湯...涼茶...煲雪梨水...病都少啲...我試過有2星期無煲嘢...個囡即病(touch wood)
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-17 14:38 發表 你同 smypig 都去隔離掃貨 ... 隔離商場好正架 ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy