立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31517
禁止訪問
積分: 1545
原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表 而家去買啲面包,乾糧食下先啦!
伯爵府
積分: 15109
wafong 發表於 12-9-27 11:47 Hi! I'm good! Long time no visit here as busy at work... Last week (wk 6), checked at Dr., he said B ...
ladystalk 發表於 12-9-27 11:49 我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓
大宅
積分: 3724
積分: 1676
ladystalk 發表於 12-9-27 11:47 我都係10月22去聯合飲糖水呀
子爵府
積分: 13137
原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表 我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓
積分: 4195
原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表 要高0先有,唔係個個都有,有個別醫院資源有限未必有得做
原帖由 doristws 於 12-09-27 發表 我哋日日都受住D荷爾蒙影響...好多時個心情都會好飄忽下架...唔妳諗太多嘢...摸下個肚同亞B傾下計..我諗妳 ...
原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表 阿囡返自己房瞓兩晚喇,OK喎,仲瞓得好咗咁,我都舒服啲。
原帖由 CHLORIS^^ 於 12-09-27 發表 我係尋晚瞓瞓吓抽筋呀!諗住叫醒c6幫我按下,點知佢瞓到隻豬咁,而家小腿仲有啲扯住痛 ...
積分: 1479
積分: 2776
原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表 下次產檢晌健康院喇,六星期後
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy