想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3881#
發表於 12-9-27 11:48 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

等咗一個鐘仲未見到姑娘,陣間仲話見醫生,唔知夠唔夠時間食飯。


禁止訪問

積分: 1545


3882#
發表於 12-9-27 11:49 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1545


3883#
發表於 12-9-27 11:51 |只看該作者

引用:等咗一個鐘仲未見到姑娘,陣間仲話見醫生,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3884#
發表於 12-9-27 11:52 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

姑娘話今日唔駛再見姑娘,係等見醫生only,希望12點9前得啦



珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3885#
發表於 12-9-27 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-27+發表

原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表
而家去買啲面包,乾糧食下先啦!
未叫我,唔敢行開呀。


伯爵府

積分: 15109


3886#
發表於 12-9-27 12:03 |只看該作者
wafong 發表於 12-9-27 11:47
Hi! I'm good! Long time no visit here as busy at work...
Last week (wk 6), checked at Dr., he said B ...

咁就好啦, 第一關過左嘞

便便問題好多同學仔都有, 個個都有唔同方法, 你樣樣都試吓睇吓邊個方法對你有效啦, 例如飲西梅汁, 食多d生果, 食乳酪等等, 如果你開始有唔舒服就要睇醫生嘞, 最近好多人病, 小心為上


伯爵府

積分: 15109


3887#
發表於 12-9-27 12:09 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 11:49
我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓

點樣陣陣痛法呀?


大宅

積分: 3724


3888#
發表於 12-9-27 12:14 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 11:49
我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓

宜家點呀?有無痛?


大宅

積分: 1676


3889#
發表於 12-9-27 12:18 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 11:47
我都係10月22去聯合飲糖水呀

到時可以相應


子爵府

積分: 13137


3890#
發表於 12-9-27 12:19 |只看該作者

引用:我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,

原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表
我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓
會唔會拉傷咗靱帶?
如果今日都仲痛,最好去睇醫生。



I just want to have healthy babies!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3891#
發表於 12-9-27 12:19 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

終於見完醫生,比埋28週個糖水期。而家等埋約期就走得。

點評

zarara188  yeah!!!  good!!!  發表於 12-9-27 16:25
doristws  好嘢...亞B健健康康  發表於 12-9-27 13:10


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3892#
發表於 12-9-27 12:20 |只看該作者

引用:我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,

原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表
我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓
肚痛最好睇醫生


大宅

積分: 4195


3893#
發表於 12-9-27 12:23 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

忙足一朝。連自己啲down down 地的mood 都唔記得。連自己有左都唔記得。
好在現在可以蛇下。來上堂。




大宅

積分: 4195


3894#
發表於 12-9-27 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-27+發

原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表
要高0先有,唔係個個都有,有個別醫院資源有限未必有得做
未知讚育啲resource 夠唔夠呢




大宅

積分: 4195


3895#
發表於 12-9-27 12:25 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-9-27+08:47+G

原帖由 doristws 於 12-09-27 發表
我哋日日都受住D荷爾蒙影響...好多時個心情都會好飄忽下架...唔妳諗太多嘢...摸下個肚同亞B傾下計..我諗妳 ...
現在好好多啦…
因為太忙。




大宅

積分: 4195


3896#
發表於 12-9-27 12:26 |只看該作者

引用:阿囡返自己房瞓兩晚喇,OK喎,仲瞓得好咗咁

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
阿囡返自己房瞓兩晚喇,OK喎,仲瞓得好咗咁,我都舒服啲。
咁咪好咯。




大宅

積分: 4195


3897#
發表於 12-9-27 12:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-27+發

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-09-27 發表
我係尋晚瞓瞓吓抽筋呀!諗住叫醒c6幫我按下,點知佢瞓到隻豬咁,而家小腿仲有啲扯住痛

...
我今朝早抽即叫醒c6,因為真係好痛呀。唔理呀。叫醒佢幫我按下




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3898#
發表於 12-9-27 12:40 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

下次產檢晌健康院喇,六星期後


大宅

積分: 1479


3899#
發表於 12-9-27 12:44 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

上星期check左bingo, 尋日去左睇醫生, 如果按上個period 計, 我就6個weeks, 不過照到粒野得7x9 cm, 好似好細粒咁...因為小x過一次, 有d唔係好擔心..


大宅

積分: 2776


3900#
發表於 12-9-27 12:50 |只看該作者

下次產檢晌健康院喇,六星期後

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
下次產檢晌健康院喇,六星期後
點解之前係醫院既?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo