想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


別墅

積分: 644


3901#
發表於 15-12-2 06:09 |只看該作者

回覆樓主:

請問有沒有JM可以替我帶肝素回港~因翁說不能寄~而我要9号前便要有得打~如果唔係要自己買張機要即日來回~
~請問有無好心姊妹幫我帶~
:-? :-?


別墅

積分: 644


3902#
發表於 15-12-2 06:11 |只看該作者
roger0202 發表於 15-11-30 21:07
回覆 okangel168 的帖子

我係做人工周期的。 抽卵後日日食藥。 等period 來了的第13天去照內膜呀。 翁翁睇 ...

roger 你放胎後有沒有感覺?因我放後一點感覺也沒有?無胸谷~無yun痛~什麼感覺也沒有。
:-? :-?


大宅

積分: 3832


3903#
發表於 15-12-2 10:30 |只看該作者

引用:Quote:roger0202+發表於+15-11-30+21:07+回

原帖由 loveman620 於 15-12-02 發表
roger 你放胎後有沒有感覺?因我放後一點感覺也沒有?無胸谷~無yun痛~什麼感覺也沒有。
...
我放胎後都無感覺架。放鬆心情吧!




大宅

積分: 1872


3904#
發表於 15-12-2 13:52 |只看該作者

引用:Quote:roger0202+發表於+15-11-30+21:07+回

原帖由 loveman620 於 15-12-02 發表
roger 你放胎後有沒有感覺?因我放後一點感覺也沒有?無胸谷~無yun痛~什麼感覺也沒有。
...
我都無呀,有反而未必好架





複式洋房

積分: 255


3905#
發表於 15-12-2 14:15 |只看該作者
我上星期去左初診, 抽血+葯已經用左TWD40300(比預期貴左). 請問各位JM,未來仲要比咩錢? 大約仲要用幾錢? 我下個周期先開針, 想抽卵後即月放胎.


大宅

積分: 1421


3906#
發表於 15-12-2 14:53 |只看該作者
回覆 loveman620 的帖子

我有谷m 既感覺呀。。。 你地植入後day3, 翁有無幫你地抽血驗著床呀??


大宅

積分: 1421


3907#
發表於 15-12-2 14:55 |只看該作者
回覆 loveman620 的帖子

哎呀。 我琴晚剛剛係台北返香港, 如果你早一日我就可以幫忙


大宅

積分: 1421


3908#
發表於 15-12-2 14:58 |只看該作者
回覆 Nail06 的帖子

我全個療程用左58000 港幣。 我有睇埋中醫的


複式洋房

積分: 255


3909#
發表於 15-12-2 15:43 |只看該作者
roger0202 發表於 15-12-2 14:58
回覆 Nail06 的帖子

我全個療程用左58000 港幣。 我有睇埋中醫的
roger0202,

請問你有冇做pgs? 系放鮮胎/雪胎? 系唔系愛群中醫? 針灸/食中葯? 唔好意思, 太多問題...
你介唔介意share下你個流程? 因為我老公沒有太多假期, 但又想佢陪我去,始絡好驚一個人外地留宿, 想再計劃下. 謝謝!


別墅

積分: 644


3910#
發表於 15-12-2 15:48 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-2 13:52
我都無呀,有反而未必好架

係呀!我見有人話又胸痛又谷脹,但我又咩都無好唔開心,又成日瞓唔到,夜晚醒幾次,又發好多夢。
:-? :-?


別墅

積分: 644


3911#
發表於 15-12-2 15:49 |只看該作者
roger0202 發表於 15-12-2 14:53
回覆 loveman620 的帖子

我有谷m 既感覺呀。。。 你地植入後day3, 翁有無幫你地抽血驗著床呀?? ...

無呀,佢叫我5号先好check血,7号先好check尿
:-? :-?


大宅

積分: 1872


3912#
發表於 15-12-2 15:52 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-2+13:52+我

原帖由 loveman620 於 15-12-02 發表
係呀!我見有人話又胸痛又谷脹,但我又咩都無好唔開心,又成日瞓唔到,夜晚醒幾次,又發好多夢。: ...
放鬆心情,人人狀況唔同,唔一定有反應的,唔使唔開心!

睇中醫時院長同我講,沒狀況是好現象




大宅

積分: 1872


3913#
發表於 15-12-2 15:55 |只看該作者

引用:我上星期去左初診,+抽血+葯已經用左TWD4030

原帖由 Nail06 於 15-12-02 發表
我上星期去左初診, 抽血+葯已經用左TWD40300(比預期貴左). 請問各位JM,未來仲要比咩錢? 大約仲要用幾錢? 我 ...
放雪胎成功率高d [翁話高20%]
所以唔好心急,翁會比最好既建議你




複式洋房

積分: 470


3914#
發表於 15-12-2 16:23 |只看該作者
回覆 loveman620 的帖子

我12月5號去 ,8號返。有需要揾我了


大宅

積分: 1421


3915#
發表於 15-12-2 16:46 |只看該作者
回覆 Nail06 的帖子

我無做pgs 呀。 放雪胎, 翁翁話我肚脹所以要下個cycle 放胎。 我10月去抽卵時留左6日。 11月放胎就去左7日。 因為有朋友一齊去。 佢地去玩。 順便陪我。 係睇愛群中醫呀。 針灸淨係做左送個2次炸。


大宅

積分: 1421


3916#
發表於 15-12-2 16:48 |只看該作者
回覆 loveman620 的帖子

翁翁day3 有幫我抽血驗e2同p4. 指數出來麻麻地。 我搵到資料好似係胚胎無著床。 所以呢幾日都好擔心。 又唔開心


大宅

積分: 1421


3917#
發表於 15-12-2 16:52 |只看該作者
回覆 loveman620 的帖子

係呢。 點解你要打肝素???


別墅

積分: 644


3918#
發表於 15-12-2 17:10 |只看該作者
happy1020 發表於 15-12-2 16:23
回覆 loveman620 的帖子

我12月5號去 ,8號返。有需要揾我了

pm 左你,謝謝謝謝!
:-? :-?


別墅

積分: 644


3919#
發表於 15-12-2 17:11 |只看該作者
roger0202 發表於 15-12-2 16:52
回覆 loveman620 的帖子

係呢。 點解你要打肝素???

免疫毛病,白色血球指數高
:-? :-?


大宅

積分: 1872


3920#
發表於 15-12-2 17:36 |只看該作者

引用:Quote:roger0202+發表於+15-12-2+16:52+回

原帖由 loveman620 於 15-12-02 發表
免疫毛病,白色血球指數高
我同你一樣,日日打到已經毫不留情咁針自己




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo