跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3901#
發表於 08-10-3 23:57 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:56 發表

可能多左你嗎

哈哈~~一定係~


子爵府

積分: 11870


3902#
發表於 08-10-3 23:57 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:56 發表

係啊...其實呢排, 呢樹都好靜.......

我病左幾日,邊有心機上黎傾呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3903#
發表於 08-10-3 23:57 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:55 發表

婆婆到生保呀??

唔係~~!多人同佢玩啊~~~~
人地唔同佢玩, 佢就"啊~啊~啊~"咁, 撩/叫人同佢玩~!
爛玩到c~~~~~~~mouth:


子爵府

積分: 11870


3904#
發表於 08-10-3 23:58 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:56 發表

我姑9生得喇~番黎屋企待產
又就黎多一個bb玩喇~

甘開心熱鬧呀

http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3905#
發表於 08-10-3 23:58 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-3 23:55 發表

自己湊番夜晚, 咁第二朝返工咪好攰....?

咁就可以減肥喇~~


男爵府

積分: 7796


3906#
發表於 08-10-3 23:59 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:57 發表

d人可能回覆正常生活..慢慢淡忘喇~

同埋可能係阿b大咗~!多嘢忙/做咗...!


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3907#
發表於 08-10-3 23:59 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:57 發表

我病左幾日,邊有心機上黎傾呀

呢排d天氣好差呀~我上星期都病左~請左假都冇上黎
你地要小心呀~依家又轉緊天氣


男爵府

積分: 7796


3908#
發表於 08-10-3 23:59 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:57 發表

我病左幾日,邊有心機上黎傾呀

做咩事啊...?


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3909#
發表於 08-10-4 00:00 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:58 發表

甘開心熱鬧呀

哈哈~呢排成日聽佢講好辛苦..就煩


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3910#
發表於 08-10-4 00:00 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-3 23:58 發表

甘開心熱鬧呀

呢排成日都聽佢講好辛苦就覺得好煩~陀bb實辛苦嫁~


男爵府

積分: 7796


3911#
發表於 08-10-4 00:01 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-10-3 23:58 發表

咁就可以減肥喇~~

減肥事少...千祈唔好捱壞身子......


子爵府

積分: 11870


3912#
發表於 08-10-4 00:02 |只看該作者

回覆 #1 kawaiimama 的文章

頭暈囉!唔知係未日頭多野做到唔停
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


3913#
發表於 08-10-4 00:04 |只看該作者
BK CC下, 睇唔到D page 1 既POST 添 ... 試下POST 唔POST到先
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


3914#
發表於 08-10-4 00:08 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-4 00:04 發表
BK CC下, 睇唔到D page 1 既POST 添 ... 試下POST 唔POST到先

冇錯!!!死bk又死死吓!!!!!!!


男爵府

積分: 7796


3915#
發表於 08-10-4 00:10 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-4 00:02 發表
頭暈囉!唔知係未日頭多野做到唔停

咁要休息多啲喇......


子爵府

積分: 11870


3916#
發表於 08-10-4 00:10 |只看該作者
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3917#
發表於 08-10-4 00:10 |只看該作者
做乜傾傾吓唔見咗bonnie嘅......?


男爵府

積分: 7796


3918#
發表於 08-10-4 00:14 |只看該作者
死bk...!人地傾到咁如火如荼先嚟死!!!!


大宅

積分: 4180


3919#
發表於 08-10-4 00:17 |只看該作者
咁要唔要轉台繼續傾呢?
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


3920#
發表於 08-10-4 00:18 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-4 00:17 發表
咁要唔要轉台繼續傾呢?

可能要開個"6"喇~~~~~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo