懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3901#
發表於 09-2-11 11:55 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-11 11:46 發表


唔係呀我地兩個都係normal height, 160&176.

可能係初頭有既時候超大食, 不過11週後冇咁大食lu normal食量.


Me 165cm, c6 173cm.
我係"植物人" , 即係飲啖水吸啖空氣都會肥的人.
c6 係食極唔肥型, 佢呢15年都係keep 住128lbs 樓下, 29"腰. 佢係可以食好多野的人~


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3902#
發表於 09-2-11 12:03 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 11:51 發表
princessash

喂而家先得閒回應添

我62都差不多架..佢又係唔著socks.入屋除鞋唔洗腳.阿仔果時未識行.only crawling...佢又用腳板liu佢玩緊個波~~~我幾想殺左佢!!!!!



...


我依家超苦惱, 唔係6299, 係我兩隻狗狗, 佢地係長毛"nut"毛狗, 又鍾意用舌, 又鍾意周圍咬野, 我地屋企又多野, 依家諗緊要搬, 搬村屋放佢地係露台, 又驚佢地好可憐會成日嘈.....
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3903#
發表於 09-2-11 12:07 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 11:51 發表
princessash

喂而家先得閒回應添

我62都差不多架..佢又係唔著socks.入屋除鞋唔洗腳.阿仔果時未識行.only crawling...佢又用腳板liu佢玩緊個波~~~我幾想殺左佢!!!!!

...

好嘔心.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3904#
發表於 09-2-11 12:07 |只看該作者
hlbaby

係呀.我都係TW人.我由到大都住葵青區...
仔仔尋晚成晚喊~~瞓唔好.聽到佢有d breath 困難咪帶佢睇下囉...

乜你又係tw人??


原帖由 hlbaby2004 於 09-2-11 11:23 發表
你囝囝冇咩事嗎? 你都係住荃灣?
記得帶口罩,唔好比囝囝傳染到!


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3905#
發表於 09-2-11 12:07 |只看該作者
見你地個小b大得咁快, 我好worry啊......因為我個小b12w2d係5.08cm, 咁係咪好細呀? 但醫生又話岩週數.......
頸皮係1.4mm
Trisomy 21 係 1:15716
Trisomy 18 係 1:36104
Trisomy 13 係 1:94797


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3906#
發表於 09-2-11 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1529


3907#
發表於 09-2-11 12:08 |只看該作者
牛師奶
我62仲恐怖, 去完廁所唔洗手, 然後用手"meat"雞翼d皮比我個女食(無錯係皮唔係肉, 佢話個女太瘦wor). 我喝佢架! 佢又扮聾lor, 真係救命

你sore throat 要休息多d, lei d 天氣好易攝親

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 11:51 發表
princessash

喂而家先得閒回應添

我62都差不多架..佢又係唔著socks.入屋除鞋唔洗腳.阿仔果時未識行.only crawling...佢又用腳板liu佢玩緊個波~~~我幾想殺左佢!!!!!



...


子爵府

積分: 13105


3908#
發表於 09-2-11 12:09 |只看該作者
原帖由 janbibi 於 09-2-11 10:59 發表


我諗住開刀, 所以應該有早冇遲, 我仲會 take annual leave for 2weeks
我係驚我開刀未必咁快復元, 第一胎又什麼都不懂, 所以想book長小小, 但又驚自己會太依賴
我今個月會覆陪月, 因為已經有人問佢期 ...


其實真係好个人,上胎我開刀,放0/10,个半月我覺得好夠,加上有工人,我好快適應.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3909#
發表於 09-2-11 12:09 |只看該作者
jelly

我覺得.,上一代d人係咁架囉.我阿媽就係因為唔肯入屋抱b前洗手.但我又好insist.因為果時阿仔得幾個月人仔.

點知佢發火.手都唔洗就走,話我好巴閉喎...



原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 12:07 發表

好嘔心.


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3910#
發表於 09-2-11 12:10 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 11:55 發表


Me 165cm, c6 173cm.
我係"植物人" , 即係飲啖水吸啖空氣都會肥的人.
c6 係食極唔肥型, 佢呢15年都係keep 住128lbs 樓下, 29"腰. 佢係可以食好多野的人~ ...


咁你個b可能係似你喎!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 13105


3911#
發表於 09-2-11 12:11 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 12:09 發表
jelly

我覺得.,上一代d人係咁架囉.我阿媽就係因為唔肯入屋抱b前洗手.但我又好insist.因為果時阿仔得幾個月人仔.

點知佢發火.手都唔洗就走,話我好巴閉喎...



...


所以要一早educate佢地,今時唔同往日,依家d菌咁勁,咪講笑...


大宅

積分: 1529


3912#
發表於 09-2-11 12:16 |只看該作者
雨晴B,

我12wk小b都係得5.1cm, 因為我一路都嘔到七彩無營養落肚. 但係之後食返健康d, 小b已經大得好快, 所以唔使咁擔心


原帖由 雨晴B 於 09-2-11 12:07 發表
見你地個小b大得咁快, 我好worry啊......因為我個小b12w2d係5.08cm, 咁係咪好細呀? 但醫生又話岩週數.......
頸皮係1.4mm
Trisomy 21 係 1:15716
Trisomy 18 係 1:36104
Trisomy 13 係 1:94797 ...

[ 本帖最後由 princessash 於 09-2-11 12:18 編輯 ]


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3913#
發表於 09-2-11 12:17 |只看該作者
jelly-pudding,

雙魚.....

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 10:27 發表


真係好多姊妹都3月生日喎... 你地係雙魚定白羊呀? 我係白羊座.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3914#
發表於 09-2-11 12:18 |只看該作者
cyma

教?唉.我阿媽係潮州人.惡到不得了.有佢講無人講.佢覺得佢以前都係咁揪大我地.點解而家又呢樣果樣.

我62初初咪好d囉.肯洗手 ( 我叫咋)之後叫左都唔洗,話自己對手clean. 唔洗洗喎!!!!



原帖由 chunyatmama 於 09-2-11 12:11 發表


所以要一早educate佢地,今時唔同往日,依家d菌咁勁,咪講笑...


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3915#
發表於 09-2-11 12:20 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-11 12:07 發表
見你地個小b大得咁快, 我好worry啊......因為我個小b12w2d係5.08cm, 咁係咪好細呀? 但醫生又話岩週數.......
頸皮係1.4mm
Trisomy 21 係 1:15716
Trisomy 18 係 1:36104
Trisomy 13 係 1:94797 ...


醫生話岩週數咪ok羅, 我見巫醫生比我睇個表, 我個b係有少少above normal.

你的oscar數好好wor. 你等咗幾耐有report呀? 我星期五9:45am oscar呀.
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3916#
發表於 09-2-11 12:22 |只看該作者
唔係嘛...巧驚啫!!!!你女女幾多磅?幾多歲?瘦唔代表乜嘢.無病無痛先係最重要.有d媽咪個仔成日病病.但都牛高馬大果噃...




原帖由 princessash 於 09-2-11 12:08 發表
牛師奶
我62仲恐怖, 去完廁所唔洗手, 然後用手"meat"雞翼d皮比我個女食(無錯係皮唔係肉, 佢話個女太瘦wor). 我喝佢架! 佢又扮聾lor, 真係救命

你sore throat 要休息多d, lei d 天氣好易攝親

...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3917#
發表於 09-2-11 12:24 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-11 12:03 發表


我依家超苦惱, 唔係6299, 係我兩隻狗狗, 佢地係長毛"nut"毛狗, 又鍾意用舌, 又鍾意周圍咬野, 我地屋企又多野, 依家諗緊要搬, 搬村屋放佢地係露台, 又驚佢地好可憐會成日嘈..... ...


如果成日困係露台好慘喎... 用果d圍欄擋住bb房門得唔得? 不過如果狗狗吠點算呢? 狗狗真係難攪過貓貓. 又痴身~

我打算7月尾 bring 我兩隻貓貓去沖涼剪毛. 其實每年春天4月 & summer 8月左右我都會帶佢地去剪的, 今年都會啦. 另外我買左部air purifier 啦 ~ 同埋第日有工人可以日日吸塵同掃地.


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3918#
發表於 09-2-11 12:26 |只看該作者
唉, 我99都係潮州人, 佢好惡, 又神經質, 又污糟, 佢可以洗完d菜放係廁所個地上, 又用手拿菜食(唔用筷子), 咳又唔避開, 對住人大大聲咁咳, 講野好似雷公咁, 抹完枱的布就抹碗......總之, 唉...

好彩是我老公話唔比佢揍, 如果係我講, 十條命都唔夠死...


原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 12:18 發表
cyma

教?唉.我阿媽係潮州人.惡到不得了.有佢講無人講.佢覺得佢以前都係咁揪大我地.點解而家又呢樣果樣.

我62初初咪好d囉.肯洗手 ( 我叫咋)之後叫左都唔洗,話自己對手clean. 唔洗洗喎!!!!



...

[ 本帖最後由 sweetcutecat 於 09-2-11 12:27 編輯 ]


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3919#
發表於 09-2-11 12:28 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 12:24 發表


如果成日困係露台好慘喎... 用果d圍欄擋住bb房門得唔得? 不過如果狗狗吠點算呢? 狗狗真係難攪過貓貓. 又痴身~

我打算7月尾 bring 我兩隻貓貓去沖涼剪毛. 其實每年春天4月 & summer 8月左右我都會帶佢地去剪的 ...


圍欄擋住bb房門有諗過係得, 但係bb大少少時你要比佢係living room爬麻, 跟住唔識諗.....
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3920#
發表於 09-2-11 12:29 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-11 12:07 發表
見你地個小b大得咁快, 我好worry啊......因為我個小b12w2d係5.08cm, 咁係咪好細呀? 但醫生又話岩週數.......
頸皮係1.4mm
Trisomy 21 係 1:15716
Trisomy 18 係 1:36104
Trisomy 13 係 1:94797 ...


係咪你本身係細細粒? 不過醫生話bb keep 住生長就OK.
可能係我食得太多嘔得少...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo