跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75533


3901#
發表於 05-5-23 10:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung :
恭喜你呀!一有時間要好好休息呀。
各位:
今朝個肚9唔9陰陰肚又連埋少少宮縮,諗住有機啦,點知去完2次大大之後無左痛!又失望啦! :-(


子爵府

積分: 14692


3902#
發表於 05-5-23 10:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all mami,
我沉晚零晨有D肚痛,今朝今7:30到見紅(啡色),而家又無,
但條腰有D痛,我已40週2日,是否要入院?
同埋入院係去急政定直接去婦產科呢???


別墅

積分: 812


3903#
發表於 05-5-23 11:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位,
你地真係坐月坐咁足既? 我都有好好補身, 但就一早沖左涼同洗左頭... 淨係得老公知, 因為我阿媽有幫我留薑皮, 俾佢知道我咁樣, 一定激到佢唔幫我坐月!

請問點知個b食得飽? 我個b試過兩次食食下奶突然嘔左成2,3安奶!! 係佢太飽, 定係有風, 佢又試過"濁"親後嘔好多! 佢食完奶後, 我個乳房有鬆到, 但不是非常鬆, 仲可以有好多奶, 有時佢可以兩,三個鐘至要食, 有時又一個鐘就喊, 我唔知佢係唔係肚餓, 所以我照餵, 會唔會飽得滯嘔?

另外, 有冇人聽腸肚結之類的病? 是什麼來的, 我個b昨晚哭得好厲害, 又嘔得勁, 我驚佢有事...

個b掃風是死喊, 又唔坐直, 咁點掃風?


禁止訪問

積分: 46216


3904#
發表於 05-5-23 11:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 69


3905#
發表於 05-5-23 15:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我都生咗啦,係五月十八日,順產bb女3.15kg,痛咗5個鐘,我因為谷奶好唔舒服,遲D向大家講生女過程


別墅

積分: 603


3906#
發表於 05-5-23 16:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙&forty+,
張相係16d時影的。係呀,果時bb係幾黃,仲係o係醫院照燈保釋外出期間tim,可能又加埋少少燈光影響啦! :-P

jk923,
唔緊要啦,好快到你嫁喇!等你好消息!

Zukina,
你形容既情況我好有同感呢!
我都係一早就沖左涼同洗左頭,因為在醫院時無沖涼咁餵奶,成日形住好污漕,見到bb面上出左d油脂粒,都唔知係咪我污漕搞到佢咁,所以之前用過薑皮沖涼之後都會再用清水過一之,搞搞下連薑皮都唔用tim.

仲有你話"佢食完奶後, 我個乳房有鬆到, 但不是非常鬆, 仲可以有好多奶, 有時佢可以兩,三個鐘至要食, 有時又一個鐘就喊",我bb都係咁,而家食奶通常只食到5-10mins,你個b食幾耐? 我而家想訓練小b 3hrs食一次奶,所以有時佢喊我都唔即刻餵,有時抱下有時等佢喊下,盡量拖延時間至2.5-3hrs先餵,好似有少少work。不過有時明知佢上一餐食唔飽佢又一個鐘就喊,都會心軟俾佢食既。

你有無試過棟直bb 訓在搏頭咁掃風呀? 我bb又係好難掃風,所以mud方法都試下,有時拍下有時初下,你都試下吧!


禁止訪問

積分: 46216


3907#
發表於 05-5-23 16:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 812


3908#
發表於 05-5-23 17:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷,
我個b都係食得5-10分鐘... 都唔知夠唔夠... 由於係第一個月, 屋企又冇磅, 我怕小b長得唔好, 所以好想佢食多d, 大部份時侯佢個半鐘就喊, 有時兩個多鐘, 但如果兩個半鐘都唔醒, 我會整醒佢, 有次佢成日喊, 餵完幾個字後就喊, 我都照餵, 如是者來回幾次後, 佢一次過大嘔起碼兩安奶出來... 唔知係咪飽到嘔... 我覺得你唔好訓練佢耐d食啦, 因為食人奶既b係餓就喊, 餓就要餵, 如果餓都唔餵, 咁佢咪即係食少左? 一日來講, 可能食少左1,2餐, 咁咪冇咁重law??

我都有訓阿b在膊頭, 但佢個頭gut來gut去, 好難控制, 又成日寒起個背, 好難掃!

人地話餵人奶餵得好可以不用掃風, 究竟點樣可以咁呀...


禁止訪問

積分: 46216


3909#
發表於 05-5-23 17:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3910#
發表於 05-5-23 20:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75533


3911#
發表於 05-5-23 22:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

bunnyhair:
恭喜你呀!比bb多d埋身餵會好d嫁啦!
louise&ken :
估唔到我地幾個同一日預產期你小b係等一個跑出!恭喜你呀!我而家重係等等等,希望下個到我啦!
各位:
頭先訓醒晏覺起身諗住去廁所洗頭,但見到有好多分秘,有好dddd啡色咁,果刻諗住唔通真o既?一於唔理順便沖埋涼,但到e家完全無反應,分秘都無埋!但希望係先兆啦。


大宅

積分: 1885


3912#
發表於 05-5-23 22:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我有時都覺得肚痛,但又好似是去廁所的肚痛,今日5點到,個肚痛,去廁所又去不到,而家又好似唔痛.......
各位生左的媽咪,可不可以形容下你地陣痛的情形,等我唔駛咁慌﹗


大宅

積分: 1308


3913#
發表於 05-5-23 22:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720 寫道:
我有時都覺得肚痛,但又好似是去廁所的肚痛,今日5點到,個肚痛,去廁所又去不到,而家又好似唔痛.......
各位生左的媽咪,可不可以形容下你地陣痛的情形,等我唔駛咁慌﹗


我都係... 有幾晚有少少痛又唔知係唔係.... 點知訓到第二朝又唔痛了.... 大家生左既媽咪可否分享下?


子爵府

積分: 13747


3914#
發表於 05-5-23 22:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken :

恭喜你呀!你都算唔係痛好耐喎。

我都冇乜動靜,睇嚟我小b包尾出世嘅機會都好大啊。千期唔好変吗6月b呀!:-( :-( :-(

louise&ken 寫道:
ALL

HI,報告
我小b終於在22日凌晨3:48出世啦
重3.08kg 仔仔
過程,陣痛由21日晚的9時多開始,11時多才入醫院
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 1308


3915#
發表於 05-5-23 22:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+ 寫道:
louise&ken :

恭喜你呀!你都算唔係痛好耐喎。

我都冇乜動靜,睇嚟我小b包尾出世嘅機會都好大啊。千期唔好変吗6月b呀!:-( :-( :-(


我都未有動靜... 因為我m 唔準, 所以我個預產期唔多準... 醫生今日話我bb都已經夠大, 建議我5月30日如果都未有signal 就入院催... 催又唔一定即日有得生.... 可能係我bb包尾呢....


民房

積分: 62


3916#
發表於 05-5-23 22:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,
恭喜晒!
正如jk923話齌,我地同一日預產期,俾你跑出先添!
我都有d驚阿b會變左6月b呀! 因為醫生話可能要等埋呢個禮拜呀! :-(

希望其餘仲未生o既5月媽媽(包括我),都可以快手d,早日生個肥肥白白o既bb,吾駛成日心掛掛啦! :wink:


男爵府

積分: 8810


3917#
發表於 05-5-23 23:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位
我係20/05/2005生左亞囡啦,順產,亞女7磅5安士,今日出左院返左我亞媽到坐月啦,我休息夠再上黎傾過啦


禁止訪問

積分: 46216


3918#
發表於 05-5-24 00:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


3919#
發表於 05-5-24 02:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923 寫道:
各位:
頭先訓醒晏覺起身諗住去廁所洗頭,但見到有好多分秘,有好dddd啡色咁,果刻諗住唔通真o既?一於唔理順便沖埋涼,但到e家完全無反應,分秘都無埋!但希望係先兆啦。


jk923,

我作動之前o個朝早都係有好多啡色分秘, 好似鼻涕咁, 跟住成日都無野, 行得走得, 點知第二朝就作動啦. 睇書話呢個係作動先兆, 叫唔知乜"黏液栓脫落"....我估你應該黎真啦, 恭喜恭喜!!


子爵府

積分: 13747


3920#
發表於 05-5-24 09:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cathy_mom & BanMama

真係等得又悶又焦急呢。好想快啲見到阿b囡同早啲揍佢,我已經放咗三個星期產假,返咗工就冇乜時間理佢啦。 :-( :-( :-(
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo