懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3901#
發表於 09-9-2 10:14 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:01 發表


哦 !! 咁我都係買完就走 !
佢部影印機又shot左,我揀左另一個款織之前粉藍舊冷,佢影唔到圖俾我,我都可能過2日去拎 !

今晚你係唔係去吉之島 ?? ...


係喎, 唔記得問你, 你點解可以影彩圖既?? 佢都無影比我. 原來個個女人真係幾cool架喎, 搞到我有少少驚添.
我唸梗lunch/放工後去呀?? 你今晚去??


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3902#
發表於 09-9-2 10:15 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:12 發表


係 ???
仲諗住睇下有無長袖body買添 !!
不過今晚都係八一八 !


brandon...好bb呀...好懷念bb既佢地!


伯爵府

積分: 17810


3903#
發表於 09-9-2 10:15 |只看該作者
cherry :

吾得呀,呢張吾收貨 !


男爵府

積分: 7923


3904#
發表於 09-9-2 10:15 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 09:50 發表
涼粉/軒媽 :
咁你地快d拎出黎喇....

我都未去影點放出嚟呀???攪野


男爵府

積分: 8804


3905#
發表於 09-9-2 10:15 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 2-9-2009 10:07 AM 發表
irene :
講真,都有少少擔心既,做父母真係吾少野..

cherry :
有冇搞錯,拎第一張出黎...快d影喇,你要報名架喇 ! 哈哈

gumgum :
好呀,多謝晒

大力 :
心予日行一善嘛 ...


我無野要報bor !! 我都唔諗住報N1 !
不過......都要去影張新既,睇下呢個WK放假去啦 !


男爵府

積分: 8804


3906#
發表於 09-9-2 10:20 |只看該作者

都話好BABY架啦 !! 我覺得好靚bor!!!

阿tra,
係呀! 睇返就好懷念佢o也bb樣 !


子爵府

積分: 13819


3907#
發表於 09-9-2 10:20 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:15 發表


我無野要報bor !! 我都唔諗住報N1 !
不過......都要去影張新既,睇下呢個WK放假去啦 !


brandon 呢張好 Baby, 好可愛呀!
影來留念都好 ^^


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3908#
發表於 09-9-2 10:21 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:12 發表


係 ???
仲諗住睇下有無長袖body買添 !!
不過今晚都係八一八 !


我見到有呀, 我都想買啲底衫比琳琳. 又見到啲長袖衫(三十幾蚊)好平, 可以買黎响屋企著都ok喎.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


公爵府

積分: 25476


3909#
發表於 09-9-2 10:22 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-2 10:07 發表
irene :
講真,都有少少擔心既,做父母真係吾少野..

cherry :
有冇搞錯,拎第一張出黎...快d影喇,你要報名架喇 ! 哈哈

gumgum :
好呀,多謝晒

大力 :
心予日行一善嘛 ...

我唔鍾意做呢啲善事, 有果句話果句, 咁森森係咪好得意先?


珍珠宮

積分: 31467


3910#
發表於 09-9-2 10:22 |只看該作者
haha, 我曬冷! 出晒六張!!!

原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:02 發表


我果張好baby架 !!
不過果張我覺得 係最靚 ! 等我都轉先


男爵府

積分: 8804


3911#
發表於 09-9-2 10:23 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 10:14 AM 發表


係喎, 唔記得問你, 你點解可以影彩圖既?? 佢都無影比我. 原來個個女人真係幾cool架喎, 搞到我有少少驚添.
我唸梗lunch/放工後去呀?? 你今晚去??


佢係好cool架 ! 不過佢無咩野,我去左咁多年佢都係咁,除非你同佢傾到相同話題,就可以好多野講 !!

我問佢俾我用手機影副圖囉 ! 佢ok呀 ! 不過昨日影印唔到個圖,我都未用手機影,下次去影返!

我今晚去呀,想好似昨日趕5:45前收工,就可以6:45左右返到 !


公爵府

積分: 25476


3912#
發表於 09-9-2 10:23 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:15 發表


我無野要報bor !! 我都唔諗住報N1 !
不過......都要去影張新既,睇下呢個WK放假去啦 !

你唔報n1啦?


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3913#
發表於 09-9-2 10:24 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 10:22 發表
haha, 我曬冷! 出晒六張!!!



haha^^你win哂啦.
我都係同琳琳影左兩張咋.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


公爵府

積分: 25476


3914#
發表於 09-9-2 10:24 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 10:22 發表
haha, 我曬冷! 出晒六張!!!

乜你前後影過咁多架?


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3915#
發表於 09-9-2 10:24 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 10:22 發表

我唔鍾意做呢啲善事, 有果句話果句, 咁森森係咪好得意先?


係我心目中, 佢梗係...可愛到爆啦hahaah...


男爵府

積分: 8804


3916#
發表於 09-9-2 10:25 |只看該作者
原帖由 mykate 於 2-9-2009 10:20 AM 發表


brandon 呢張好 Baby, 好可愛呀!
影來留念都好 ^^


呢張相係佢回鄉證既相 !!
我有d擔心下次帶佢出境用唔到呀 !! 人o也以為我換左第二個B !


珍珠宮

積分: 31467


3917#
發表於 09-9-2 10:26 |只看該作者
唔報N1... 繼續99湊???

原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:15 發表


我無野要報bor !! 我都唔諗住報N1 !
不過......都要去影張新既,睇下呢個WK放假去啦 !


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3918#
發表於 09-9-2 10:26 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 10:22 發表
haha, 我曬冷! 出晒六張!!!



wa, 有六張甘多
我加埋呢張都係兩張


公爵府

積分: 25694


3919#
發表於 09-9-2 10:26 |只看該作者
Gum, 你影上癮呀? Helen媽, 點算你果張好似自己diecut咁既?


男爵府

積分: 8804


3920#
發表於 09-9-2 10:26 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 10:21 AM 發表


我見到有呀, 我都想買啲底衫比琳琳. 又見到啲長袖衫(三十幾蚊)好平, 可以買黎响屋企著都ok喎.


係呀 ! 就係想買嚟係屋企著 !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo