Re: 有冇四十歲左右準媽咪?? 大家傾傾苦與樂!
jumbo_mandy
<<大舊B e+好湊嗎? 我覺得佢好得意, 如果我見到佢, 實忍唔住要搣佢面珠燈 jack. 大舊B 食乜野奶粉架 or 純人奶?
Jumbo B 因為太多人黎探佢, e+開始有扭抱, 要教訓下佢至
得, 唔係第日我C 都唔>>
大舊開B始扭抱咗好耐,我已經受咗佢操控。已前沖涼都算乖,近掛変得好鬼惡,同佢撩鼻屎同沒耳仔鬼殺咁嘈,不過一落水就收聲,因為佢鍾意浸水。夜晚瞓覺前又要扭一論先至瞓,同佢改名嗰個之古都話佢嘅性格剛烈性急,佢咁野蠻,睇嚟都不幸批中嘞,有排我受。:-( :-( :-(
我係mix_feeding, 人奶+奶粉。返咗工冇乜時間,而家只係早晚人奶,其餘時間係奶粉。大舊b因為便便好疏(2至4日先一次),個幾月內已經轉咗3隻奶粉,不過都冇改善。最近轉番之前食過嘅安嬰兒A+。
珍寶B而家有幾重呀?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。