親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3901#
發表於 10-3-17 14:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3902#
發表於 10-3-17 18:49 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-17 12:08 發表
咁不如租兩架車各有各玩, 咪話同小朋友玩d嘢唔啱佢哋, 驚悶親佢囉


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3903#
發表於 10-3-17 18:52 |只看該作者
大家仲度緊橋


原帖由 jcy 於 10-3-17 13:42 發表
你老公無出過聲


伯爵府

積分: 15556


3904#
發表於 10-3-17 19:23 |只看該作者
各位靚媽,

我有個問題係關於星加坡MRT的,唔知有無靚媽可以“搶”答 (我借ahmama的用詞)到我?

我想問,OVER 7歲的小朋友坐MRT,VISITORS有無小童票架? 我上網只搵到3﹣7歲可申請扣減證,7歲以上的小童就用SCHOOL MRT,咁VISITORS小童又如何呢?

THX again!


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3905#
發表於 10-3-17 20:00 |只看該作者
原帖由 siulili 於 10-3-17 19:23 發表
各位靚媽,

我有個問題係關於星加坡MRT的,唔知有無靚媽可以“搶”答 (我借ahmama的用詞)到我?

我想問,OVER 7歲的小朋友坐MRT,VISITORS有無小童票架? 我上網只搵到3﹣7歲可申請扣減證,7歲以上的小童就用SCHOOL MRT,咁VISITORS ...


你問的問題我都想知WOR~~BUT呢度得一位近期去過SIN, 佢全程的出的入, 唔知有無料呢?


伯爵府

積分: 15556


3906#
發表於 10-3-17 20:21 |只看該作者
haha

唔怪得無人搶答啦。哈哈!

你又去星加坡咩? 我住ORCHARD RD 附近呀, 下下比佢加BUSY AREA/PEAK HOUR附加費,好甘架啦, 同埋有時一兩個MRT站就去度,唔想比佢加咁多錢囉。

原帖由 ahmama 於 10-3-17 20:00 發表


你問的問題我都想知WOR~~BUT呢度得一位近期去過SIN, 佢全程的出的入, 唔知有無料呢?

[ 本帖最後由 siulili 於 10-3-17 20:23 編輯 ]


大宅

積分: 1632


3907#
發表於 10-3-17 22:15 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-16 16:18 發表


8點前去一定要去到, 派c6排隊, 你同阿女食早餐, 跟手買個包俾佢, 再等一陣飛應該到手.

今次我地酒店嚮附近, 我同c6會攞完飛先返酒店食早餐.


想問是不是要攞飛先至可以上去?
是否要比錢?
在那裡派飛?


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3908#
發表於 10-3-17 22:20 |只看該作者
原帖由 siulili 於 10-3-17 20:21 發表
haha

唔怪得無人搶答啦。哈哈!

你又去星加坡咩? 我住ORCHARD RD 附近呀, 下下比佢加BUSY AREA/PEAK HOUR附加費,好甘架啦, 同埋有時一兩個MRT站就去度,唔想比佢加咁多錢囉。

...


去完KL過SIN, 你去完沙巴去SIN??
唯有去到MRT買票再問下information counter啦


伯爵府

積分: 15556


3909#
發表於 10-3-17 22:24 |只看該作者
係呀, 我去完沙巴去星呀? 你全程坐AA呀? 去星你玩咩? 住唔住RWS? 有無機會遇到呢? HEHE


原帖由 ahmama 於 10-3-17 22:20 發表


去完KL過SIN, 你去完沙巴去SIN??
唯有去到MRT買票再問下information counter啦


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3910#
發表於 10-3-17 22:24 |只看該作者
原帖由 Pauline媽咪 於 10-3-17 22:15 發表


想問是不是要攞飛先至可以上去?
是否要比錢?
在那裡派飛?


你又去KL?

想問是不是要攞飛先至可以上去? yes
是否要比錢? free of charge
在那裡派飛? KLCC商場


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3911#
發表於 10-3-17 22:29 |只看該作者
原帖由 siulili 於 10-3-17 22:24 發表
係呀, 我去完沙巴去星呀? 你全程坐AA呀? 去星你玩咩? 住唔住RWS? 有無機會遇到呢? HEHE


回HK坐JETSTAR, 我6/4-10/4嚮SIN, 你呢? 住兩晚rws (festive hotel), 兩晚市區.
day 1 sentosa
day 2 universal studio
day 3 wet wet wild water park
day 4 singapore zoo
day 5 back to HK


大宅

積分: 1632


3912#
發表於 10-3-17 22:42 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-17 22:24 發表


你又去KL?

想問是不是要攞飛先至可以上去? yes
是否要比錢? free of charge
在那裡派飛? KLCC商場


唔係呀!只不過之前跟團導遊話冇得上去好失望!
因為每去一個地方都好鐘意去最高地方望吓個市容。
想下次再上去。好彩見到你地討論,否則又要冇得上去呀!
想問在KLCC商場什麽位置?


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3913#
發表於 10-3-17 22:50 |只看該作者
原帖由 Pauline媽咪 於 10-3-17 22:42 發表


唔係呀!只不過之前跟團導遊話冇得上去好失望!
因為每去一個地方都好鐘意去最高地方望吓個市容。
想下次再上去。好彩見到你地討論,否則又要冇得上去呀!
想問在KLCC商場什麽位置? ...


地下, 商場好大, 你去到問一問商場D STAFF.
跟團行程緊迫, 又要排隊攞飛, 又要跟票上的時間上去, 跟團好難去到.


伯爵府

積分: 15556


3914#
發表於 10-3-17 22:55 |只看該作者
咁你唔用KL回香港果程?

我6/4離開SENTOSA返DOWN TOWN啦,7/4回港啦。

我會4晚係沙巴,4晚係SIN,一共玩9日8夜。


原帖由 ahmama 於 10-3-17 22:29 發表


回HK坐JETSTAR, 我6/4-10/4嚮SIN, 你呢? 住兩晚rws (festive hotel), 兩晚市區.
day 1 sentosa
day 2 universal studio
day 3 wet wet wild water park
day 4 singapore zoo
day 5 back to HK


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3915#
發表於 10-3-17 23:03 |只看該作者
原帖由 siulili 於 10-3-17 22:55 發表
咁你唔用KL回香港果程?

我6/4離開SENTOSA返DOWN TOWN啦,7/4回港啦。

我會4晚係沙巴,4晚係SIN,一共玩9日8夜。


咁你唔用KL回香港果程: YES, 我都係2月尾先決定去埋SIN, 果程都好平, 唔坐都唔係蝕好多.

你飛返沙巴OR直接回港? 會唔會住RWS呀? 我係為左USS先去SIN, 好期待


伯爵府

積分: 15556


3916#
發表於 10-3-17 23:42 |只看該作者
唔返沙巴啦, 我全程坐SQ,所以係星直接回港。

我住HARDROCK。 但RWS 的安排真係超差,D坡佬成日以為自己好醒,今次同佢地DEAL HOTEL + 入場卷, 真係超失望, 都唔知佢地點做嘢架! 平時坐SQ,覺得佢地真係好好,但今次。。。。。唉。。。

原帖由 ahmama 於 10-3-17 23:03 發表


咁你唔用KL回香港果程: YES, 我都係2月尾先決定去埋SIN, 果程都好平, 唔坐都唔係蝕好多.

你飛返沙巴OR直接回港? 會唔會住RWS呀? 我係為左USS先去SIN, 好期待 ...


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3917#
發表於 10-3-18 00:31 |只看該作者
原帖由 siulili 於 10-3-17 23:42 發表
唔返沙巴啦, 我全程坐SQ,所以係星直接回港。

我住HARDROCK。 但RWS 的安排真係超差,D坡佬成日以為自己好醒,今次同佢地DEAL HOTEL + 入場卷, 真係超失望, 都唔知佢地點做嘢架! 平時坐SQ,覺得佢地真係好好,但今次。。。。。唉 ...


你來回SIN, 中途飛沙巴? 好少人咁飛!! OR ???
可能新開業, 員工未上手~~你直接上RWS網訂? 酒店連入場幾$$?

入RWS我仲唔係好明, 入左去, 出番VIVOCITY食野, 坐MONORAIL又收S3?


伯爵府

積分: 15556


3918#
發表於 10-3-18 01:10 |只看該作者
我係第一日早機在星轉機飛沙巴,回程停星,玩幾日就返港。 係一套機票咁出的。

RWS係 NO FREE TRANSPORTATION for outside RWS。 就算你想過去我地以前玩開果個SANTOSA,都要比錢搭車過去 (e.g. MERLION)。 所以如果你住兩晚FESTIVE HOTEL, 你谷係HOTEL/UNIVERSAL STUDIO食,如果唔係,車錢都使唔少。 你地一行6人,EXPRESS係FLAT RATE $3,即係 6X3X2 = S$36 差唔多HK$250。

所以我係住一晚RWS,入


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3919#
發表於 10-3-18 09:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


3920#
發表於 10-3-18 09:19 |只看該作者
I still missed the shopping centre there.

原帖由 smypig 於 10-3-17 14:45 發表
N 年前嚟講...ok 正~ but 正唔正女人都 shop 一餐 ka la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo