立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16171
kwan0520 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 我就係要係auntie返黎前去你家呀 你咁都唔明
積分: 15050
kwan0520 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 日文叫花樣男子. 係bt download落黎睇架.
侯爵府
積分: 21322
sabina_bb 寫道: 係唔係想秋後算帳先
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 我就係要係auntie返黎前去你家呀 你咁都唔明
聰明豆 寫道: 呵..........咁好過我o個個好多!! 妳話佢咩吾錯呀??
Ka_wai 寫道: 咁我叫auntie"理埋"啦~~ 點啫~~~係唔係要呢個sun呀??? 我襯家都無出聲喎~~
Ka_wai 寫道: 我係話如花佢自己都知錯啦,佢話佢都知自己忟囉~~
珍珠宮
積分: 31156
sabina_bb 寫道: 日本電視節目應該no problem又唔係香港戲
kwan0520 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 日本電視節目應該no problem又唔係香港戲
大宅
積分: 4515
聰明豆 寫道: [quote] Ka_wai 寫道: 我係話如花佢自己都知錯啦,佢話佢都知自己忟囉~~
cherly 寫道: 各位:先旨聲明 ~ 你哋今趟就算大打出手,我都唔會再講住何嘢架啦!
sabina_bb 寫道: 我今日唔係好精神, 為免答錯野我選擇唔回應. 因為我宜家仲係好辛苦 周身痛, 喉嚨痛. 唉都唔知好唔好去睇醫生, 但我又唔想等咁耐. 你話點算. 我諗住返去食返上次去+wai介紹果個醫生既傷風藥.
聰明豆 寫道: 佢有咁講咩?? 點解我睇吾到既?? 佢無錯丫?? 或者有D內裏既秘密我地吾知啫?? 佢又不發一言咁???? 好奇怪!! 吾通佢係避迫既??
聰明豆 寫道: SORRY! 呢幾個禮拜太燥勞, 我諗我要休息下!!
kwan0520 寫道: 妳放心喇﹐今時唔同往日
Ka_wai 寫道: 你噖日無返,bk又屎咗,我同如花講過吓電話~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy