想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


禁止訪問

積分: 1545


3901#
發表於 12-9-27 12:52 |只看該作者

引用:Quote:ladystalk+發表於+12-9-27+11:49+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3902#
發表於 12-9-27 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-27+發表

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
點解之前係醫院既?
我晌醫院登記架


男爵府

積分: 6230


3903#
發表於 12-9-27 12:54 |只看該作者

引用:我去林勇行醫生度照結構!

原帖由 mavisingi 於 12-09-27 發表
我去林勇行醫生度照結構!
我今日去咗林E生度照結構!



PLANNING~~~~~


禁止訪問

積分: 1545


3904#
發表於 12-9-27 13:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ladystalk+於+12-09-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3905#
發表於 12-9-27 13:00 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 11:49
我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓

我尋晚都係咁扯住痛...痛咗一晚...今朝個肚又大咗啦


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3906#
發表於 12-9-27 13:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-09-27+發表

原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表
今朝五點後本來冇痛,剛剛食完嘢又再痛咗幾次。今日要返醫院覆診,剛剛同醫生講咗,佢冇反應,只係聽下呀b ...
你心臟之前有事?


大宅

積分: 4865


3907#
發表於 12-9-27 13:09 |只看該作者

引用:下次產檢晌健康院喇,六星期後

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
下次產檢晌健康院喇,六星期後
Good, 咁佢有冇比D驗血報告你拎去健康院呀?




禁止訪問

積分: 1545


3908#
發表於 12-9-27 13:09 |只看該作者

引用:Quote:ladystalk+發表於+12-9-27+11:49+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2776


3909#
發表於 12-9-27 13:09 |只看該作者

Quote:原帖由+mavisingi+於+12-09-27+發表

原帖由 adamanbaby 於 12-09-27 發表
我今日去咗林E生度照結構!
佢好好架?貴唔貴架?




大宅

積分: 2776


3910#
發表於 12-9-27 13:13 |只看該作者

版主 的帖子

哩排好鍾意食豬腸粉,加甜醬,花生醬,好好味



點評

doristws    發表於 12-9-27 13:24


禁止訪問

積分: 1545


3911#
發表於 12-9-27 13:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ladystalk+於+12-09-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3912#
發表於 12-9-27 13:15 |只看該作者
Jessachan 發表於 12-9-27 12:44
回覆 Purybaby 的帖子

上星期check左bingo, 尋日去左睇醫生, 如果按上個period 計, 我就6個weeks, 不過照 ...

6W呢個SIZE差唔多啦....到妳8W應該可以照到亞B個SIZE啦...妳要保持心情開朗...亞B自己會健健康康架...因為我哋越擔心...個子宮就越容易有收縮活動...對亞B唔好架...祝好孕


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3913#
發表於 12-9-27 13:18 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 13:09
唔通我個b都係想擴建?咁你今朝仲有痛嗎?

宜家肚池周圍都仲係拉住少少痛...不過尋晚就痛到唔想郁囉...今日就扯住扯住...亞B近來成日做擴建工程...不過今次就痛最耐


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3914#
發表於 12-9-27 13:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-27+發表

原帖由 mrs.simple 於 12-09-27 發表
Good, 咁佢有冇比D驗血報告你拎去健康院呀?
有架,醫生話全部pass,Oscar都係


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3915#
發表於 12-9-27 13:23 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 13:13
冇呀,不過自從上次差點暈喺街度,個心有時會嗱住嗱住。前日去睇普通科醫生,佢話我心跳好快,怕我甲狀線或 ...

應該無事架...多數都係因為陀B令到心臟負荷加重而出現既短暫問題...生咗就會回覆正常..不過醫生轉介妳去Check住都係好架...但係唔好亂諗嘢...因為都係例行檢查咋


大宅

積分: 4195


3916#
發表於 12-9-27 13:25 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+12-9-27+08:52+

原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表
星期屋企人黎我公司燒野食踩單車, 星期日晚99果邊做節, 星期一暫時無野做, 多數同c6二人世界啦, 星期二姑 ...
海鮮,好想食呀




大宅

積分: 4195


3917#
發表於 12-9-27 13:28 |只看該作者

引用:Quote:CHLORIS^^+發表於+12-9-27+09:12+我

原帖由 Purybaby 於 12-09-27 發表
你地已經開始有抽筋既同學仔, 試吓瞓前做吓拉筋, 我睇過書話有效防止抽筋, 我一向瞓醒同瞓前都有做伸展運 ...
今晚試下先。




大宅

積分: 1697


3918#
發表於 12-9-27 13:29 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-27 10:50
我呢幾晚都有抽筋情況出現, 好彩唔係瞓得好冧, 所以知佢想抽我就即刻將對腳轉位置
...

我呢兩朝半夜起身時, 都有少少想抽咁呀, 我即刻拉筋
我諗每晚瞓前要拉一拉筋, 可能會好D


大宅

積分: 4195


3919#
發表於 12-9-27 13:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-27+發表照

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
睇離你地個個都有結構期咁喎,咁你地仲會唔會照4D?
我唔照4D 呀!都係睇佢個樣,出世咪可以睇啦




大宅

積分: 1697


3920#
發表於 12-9-27 13:32 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 12-9-27 11:19
係架...如果有事係會囉~~不過10月30日都好遲,我第1次係6月5日去架.....個時得個1個月多d

...

PWH D 期真係好遲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo