跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3921#
發表於 08-11-15 12:15 |只看該作者
咁你要比本練習個名我返去睇下先知!! 只要我有買既我記得都係有架!!



原文章由 szewan 於 08-11-15 12:06 發表
我米正想問下你有冇 lor


別墅

積分: 916


3922#
發表於 08-11-15 17:08 |只看該作者
我以前每年都去,近幾年呀女大左,賣物會d野冇咁岩都冇去啦。 要去最好5點之後去,佢地趕住收檔,d 野賣好平架

原文章由 cc0524 於 08-11-15 11:43 發表
聽日明愛賣物會和, 你去唔去呀???


翡翠宮

積分: 75533


3923#
發表於 08-11-15 19:56 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-15 11:43 發表
聽日明愛賣物會和, 你去唔去呀???

我都會去呀!


大宅

積分: 1508


3924#
發表於 08-11-16 01:23 |只看該作者
原文章由 Edith.C 於 08-11-7 15:20 發表
想問下
我有兩 set ABC 地墊 (即 52塊), 日本城買既, 有 d 細小 part 會無左, 有無人啱用, 要搬屋, 無人要就會掉架.


第二次問, 無人要就掉喇 !


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3925#
發表於 08-11-17 09:03 |只看該作者
但係咁晏去 D 好野都比人買晒啦!!


原文章由 Goody 於 08-11-15 17:08 發表
我以前每年都去,近幾年呀女大左,賣物會d野冇咁岩都冇去啦。 要去最好5點之後去,佢地趕住收檔,d 野賣好平架


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3926#
發表於 08-11-17 09:04 |只看該作者
有無買到好野呀???


原文章由 jk923 於 08-11-15 19:56 發表

我都會去呀!


別墅

積分: 931


3927#
發表於 08-11-17 10:16 |只看該作者
我都有個朋友今個星期六結婚呀, 我仔會做花仔呀......
獻出佢的第一次呵~

原文章由 szewan 於 08-11-15 11:35 發表
叔仔結婚ar , 梗係要同d女扮得靚靚la.
係呢!你係夜泠佬度買d補充齊 ng齊答案ga ?


別墅

積分: 931


3928#
發表於 08-11-17 10:20 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-17 09:04 發表
有無買到好野呀???


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3929#
發表於 08-11-17 10:22 |只看該作者
你講得好抵 C 既者!!



原文章由 Royston 於 08-11-17 10:16 發表
我都有個朋友今個星期六結婚呀, 我仔會做花仔呀......
獻出佢的第一次呵~


別墅

積分: 931


3930#
發表於 08-11-17 10:25 |只看該作者
我都有去呀, 12點幾, 嘩~ 曬死呀....買二件麥當奴產品, 同埋玩下滑梯, 咁就走lu.......

原文章由 cc0524 於 08-11-17 09:04 發表
有無買到好野呀???


別墅

積分: 931


3931#
發表於 08-11-17 10:26 |只看該作者
我都要獻呀, 我第一次做大襟姐呀.......緊張~

原文章由 cc0524 於 08-11-17 10:22 發表
你講得好抵 C 既者!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3932#
發表於 08-11-17 10:38 |只看該作者
其實 D 玩具就好岩細個 D 小朋友架!! 我見好多大大盒既品牌玩具!! 我就只係買左兩個背包比亞仔, 一個係巴斯光年, 一個係比卡超!! 另外就玩遊戲得到 d 小玩具羅!!

不過真係好晒同好多人呀!! mouth:



原文章由 Royston 於 08-11-17 10:25 發表
我都有去呀, 12點幾, 嘩~ 曬死呀....買二件麥當奴產品, 同埋玩下滑梯, 咁就走lu.......


別墅

積分: 931


3933#
發表於 08-11-17 11:34 |只看該作者
見阿仔學校有攤位遊戲, 又買咗遊戲卷咪去行下攞.
我地都係玩下遊戲, 等阿仔開心下~
玩完之後, 番到屋企, 個個都攰到死死下.

原文章由 cc0524 於 08-11-17 10:38 發表
其實 D 玩具就好岩細個 D 小朋友架!! 我見好多大大盒既品牌玩具!! 我就只係買左兩個背包比亞仔, 一個係巴斯光年, 一個係比卡超!! 另外就玩遊戲得到 d 小玩具羅!!

不過真係好晒同好多人呀!! mouth:



...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3934#
發表於 08-11-17 11:44 |只看該作者
嘩~~ 你做大襟呀???


小心 D 唔好手震呀!!!!



原文章由 Royston 於 08-11-17 10:26 發表
我都要獻呀, 我第一次做大襟姐呀.......緊張~


大宅

積分: 2058


3935#
發表於 08-11-17 11:51 |只看該作者
早晨各位.
請問有無K1 K2的課本送出或平讓?
因有一段時間不在港生活,想自己教小朋友.等他回來就讀時可以跟得上.

THX!


別墅

積分: 931


3936#
發表於 08-11-17 12:57 |只看該作者
係呀, 大挑戰~
得閒要諗定啲吉利說話.......飲深d, 中3T......

原文章由 cc0524 於 08-11-17 11:44 發表
嘩~~ 你做大襟呀???


小心 D 唔好手震呀!!!!


子爵府

積分: 12757


3937#
發表於 08-11-17 13:47 |只看該作者
http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?new=1&mid=7280


別墅

積分: 931


3938#
發表於 08-11-17 13:51 |只看該作者
對晚裝鞋好靚, 好抵呀~

原文章由 szewan 於 08-11-17 13:47 發表
http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?new=1&mid=7280


子爵府

積分: 12757


3939#
發表於 08-11-17 14:04 |只看該作者
我買左幾個公主手袋,光之美少女變身器,小魔女doremi 手飾同玩左d遊戲 lor ,
原文章由 cc0524 於 08-11-17 09:04 發表
有無買到好野呀???


子爵府

積分: 12757


3940#
發表於 08-11-17 14:08 |只看該作者
你又去行下la, 橫豎我地甘近
原文章由 Royston 於 08-11-17 13:51 發表
對晚裝鞋好靚, 好抵呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo