影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   31


大宅

積分: 3071


3921#
發表於 16-9-26 20:16 |只看該作者
韓孝珠有套電影(戀上變身情人)都好睇架。
Btw, 昨天碩碩飛咗去日本, 今日孝珠又飛日本....會唔會佢地有機會呢?!


大宅

積分: 3249


3922#
發表於 16-9-26 21:08 |只看該作者
BigMac16 發表於 16-9-26 20:16
韓孝珠有套電影(戀上變身情人)都好睇架。
Btw, 昨天碩碩飛咗去日本, 今日孝珠又飛日本....會唔會佢地有機 ...

係就好咯

真係超想佢地係一對呀


侯爵府

積分: 22849


3923#
發表於 16-9-26 22:30 |只看該作者
甜死~
http://video.weibo.com/show?fid=1034:b636d85626028a9e04232789f0a30e98


侯爵府

積分: 22849


3924#
發表於 16-9-26 22:31 |只看該作者
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-27 10:03 編輯
Elfinkit 發表於 16-9-26 21:08
係就好咯

真係超想佢地係一對呀

不我唔敢諗啦,之前朴信惠又係咁傳.....


侯爵府

積分: 22849


3925#
發表於 16-9-26 22:33 |只看該作者
Mm.....
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 2809


3926#
發表於 16-9-26 22:50 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-26 22:33
Mm.....



侯爵府

積分: 22849


3927#
發表於 16-9-26 23:23 |只看該作者
carmenwai 發表於 16-9-26 22:50

其實我覺得佢地兩個花絮的甜蜜威力相當大!


大宅

積分: 2809


3928#
發表於 16-9-27 09:11 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-26 23:23
其實我覺得佢地兩個花絮的甜蜜威力相當大!

係喎。。甜甜的,孝珠好受落一D避忌都無


子爵府

積分: 13785


3929#
發表於 16-9-27 09:18 |只看該作者
我覺得兩個機會唔大.係好朋友多D,.


侯爵府

積分: 22849


3930#
發表於 16-9-27 10:07 |只看該作者
chitling17 發表於 16-9-27 09:18
我覺得兩個機會唔大.係好朋友多D,.
我都覺得佢兩個唔係,但佢地D互動真係好sweet!碩佢連對住D工作人員都好close架……


大宅

積分: 3249


3931#
發表於 16-9-27 10:45 |只看該作者
原來孝珠係同晉久同一間經理人公司


男爵府

積分: 6390


3932#
發表於 16-9-27 18:48 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-26 22:33
Mm.....

本帖最後由 Puffyy 於 16-9-27 18:49 編輯

睇呢幾張已然甜到入心,覺得碩好幸褔咁


侯爵府

積分: 22849


3933#
發表於 16-9-27 19:15 |只看該作者
Puffyy 發表於 16-9-27 18:48
本帖最後由 Puffyy 於 16-9-27 18:49 編輯

睇呢幾張已然甜到入心,覺得碩好幸褔咁

暫時睇咁多花絮,碩同孝珠係重量級甜蜜~
不過,當完劇時,就覺得佢地各自各了....


大宅

積分: 1853

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3934#
發表於 16-9-28 10:46 |只看該作者

回覆:《W-兩個世界》 李鍾碩/韓考珠

翻睇中,我想問下個電子畫板最開初頭幾集個陣唔係比作者用滅火筒整爛咗架咩? 個陣好似又冇咩問題咁,但臨尾作者比小黑控制打爛晒個問題又好似好嚴重咁




侯爵府

積分: 22849


3935#
發表於 16-9-28 17:03 |只看該作者
cc1104 發表於 16-9-28 10:46
翻睇中,我想問下個電子畫板最開初頭幾集個陣唔係比作者用滅火筒整爛咗架咩? 個陣好似又冇咩問題咁,但臨 ...
我估應該係程度上的分別,之前滅火筒整裂左個mon,警方調查吳父槍殺案時,係酒店搵返俾吳父,之後好似有交代修理左,正常黎計,如果要換底板的話,通常都唔會整,而係換個部新,所以我估純粹係換mon……而最後個次,我估係爛埋底板…


翡翠宮

積分: 96793

2018復活節勳章


3936#
發表於 16-10-5 12:07 |只看該作者

回覆樓主:

最近先開W,斷斷續續用了差不多一星期睇哂,超正,係嫌男女主角sweet sweet吾夠多啫


大宅

積分: 3071


3937#
發表於 16-10-5 14:04 |只看該作者
真係好呢個post上返來。 W好睇架, 兩個主角超sweet, 戲內戲外一樣甜死人, 幾首Ost又好聽


複式洋房

積分: 141


3938#
發表於 16-10-5 16:07 |只看該作者
W真係神劇情
唯一美中不足係結局太匆忙,如果跟番原劇本做17集,可以甜多1集就perfect啦


公爵府

積分: 26687

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


3939#
發表於 16-10-5 22:58 |只看該作者
幾日煲哂,兩個好sweet,女主角好靚女,男主角雖然唔算靚仔,不過青靚白淨又夠高,對住女主角個sweet樣真係好殺食。
今日lunch再睇多次中秋節個特緝,d精彩片段真係好正。尋晚煲完依家有d失落感。


男爵府

積分: 9370

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3940#
發表於 16-10-6 00:38 |只看該作者

回覆:《W-兩個世界》 李鍾碩/韓考珠

㷛左2日,太好睇。自己覺得好睇過星星同太陽...大愛每一個細折,每一個角色,一秒都冇飛,因為一秒都吾想miss




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo