懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1529


3921#
發表於 09-2-11 12:29 |只看該作者
個女30 months, 得12.4kg, 我62試過迫個女食肥豬肉, 又煮公仔麵比佢食, 話味精長肉wor!


佢兩老d經典野講三日三夜都講唔完

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 12:22 發表
唔係嘛...巧驚啫!!!!你女女幾多磅?幾多歲?瘦唔代表乜嘢.無病無痛先係最重要.有d媽咪個仔成日病病.但都牛高馬大果噃...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3922#
發表於 09-2-11 12:31 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-11 12:10 發表


咁你個b可能係似你喎!


可能係啦~ 希望連性別 &個樣都係似我啦~


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3923#
發表於 09-2-11 12:35 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-11 12:26 發表
唉, 我99都係潮州人, 佢好惡, 又神經質, 又污糟, 佢可以洗完d菜放係廁所個地上, 又用手拿菜食(唔用筷子), 咳又唔避開, 對住人大大聲咁咳, 講野好似雷公咁, 抹完枱的布就抹碗......總之, 唉...

好彩是我老公話唔比佢 ...


真係好恐怖~~~
我奶奶好乾淨的, 不過就煩囉成日依依哦哦...
我仲未同佢講會請工人係自己屋企湊, 佢知道冇得湊孫唔知會唔會發癲.


複式洋房

積分: 115


3924#
發表於 09-2-11 12:35 |只看該作者
我而家靠朋友refer陪月, 大部份都比人booked. 唔係太多可以揀呀. 我原先都冇諗住咁早架!

原帖由 alsan 於 09-2-10 17:13 發表


我會請呀, 但係要咁早請咩? 我想等到做好structure先請呀~


複式洋房

積分: 115


3925#
發表於 09-2-11 12:36 |只看該作者
好多8月媽咪都係3月生日, 我都係3月生日架!!好橋呀! 我老公都係tim ah!


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3926#
發表於 09-2-11 12:36 |只看該作者
oh my god ...我62咳都係唔um住口.,仲要大大聲,又左面fing頭 fing到右面. ))))哇))咳咳咳)))) 咁"

荒死d口水fing唔到你咁架!!!

Princessash

12.4, 都有27磅啦.邊度瘦呀...30個months就可能below standard少少.但我唔認為食味精同noodle會肥囉!!!!!

你有無撈d cheese落飯仔 or 粥仔 OR平時當小食俾佢?baby cheese果d呢...好長肉架..對骨骼又好好!!!




原帖由 sweetcutecat 於 09-2-11 12:26 發表
唉, 我99都係潮州人, 佢好惡, 又神經質, 又污糟, 佢可以洗完d菜放係廁所個地上, 又用手拿菜食(唔用筷子), 咳又唔避開, 對住人大大聲咁咳, 講野好似雷公咁, 抹完枱的布就抹碗......總之, 唉...

好彩是我老公話唔比佢 ...

[ 本帖最後由 高齡牛師奶 於 09-2-11 12:57 編輯 ]


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


3927#
發表於 09-2-11 12:39 |只看該作者
真係好恐怖呀,好彩我9962係知識份子,大學畢業,所以有啲修養。

原帖由 sweetcutecat 於 09-2-11 12:26 發表
唉, 我99都係潮州人, 佢好惡, 又神經質, 又污糟, 佢可以洗完d菜放係廁所個地上, 又用手拿菜食(唔用筷子), 咳又唔避開, 對住人大大聲咁咳, 講野好似雷公咁, 抹完枱的布就抹碗......總之, 唉...

好彩是我老公話唔比佢 ...


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3928#
發表於 09-2-11 12:42 |只看該作者
原帖由 JenJen1st 於 09-2-11 12:35 發表
我而家靠朋友refer陪月, 大部份都比人booked. 唔係太多可以揀呀. 我原先都冇諗住咁早架!


JenJen & Alsan,

我都要請陪月呀(6299仲係返工人,爸爸媽媽就冇精神體力), 諗住過幾日做埋oscar就開始搵....
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3929#
發表於 09-2-11 12:46 |只看該作者
你就好啦...
原帖由 venusnjoo 於 09-2-11 12:39 發表
真係好恐怖呀,好彩我9962係知識份子,大學畢業,所以有啲修養。


大宅

積分: 2643


3930#
發表於 09-2-11 12:55 |只看該作者
我由細到大都係TW人,到結左婚就住葵青區,舊年又搬左去Luk Yeung!

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 12:07 發表
hlbaby

係呀.我都係TW人.我由到大都住葵青區...
仔仔尋晚成晚喊~~瞓唔好.聽到佢有d breath 困難咪帶佢睇下囉...

乜你又係tw人??
人人常歡笑 不要眼淚掉


別墅

積分: 874


3931#
發表於 09-2-11 13:03 |只看該作者
嘩!聽你地講到啲6299咁恐怖...我99就講野好粗魯,成日開口埋口話人痴線,試過係我阿爸唔係度時同我話我阿鈀痴線

所以我老公對住我都無乜禮貌,會話我係白痴

我99係我未有時同我老公講叫我地快啲生,佢可以幫我地湊,因為佢地有工人,但我有左之後,佢即刻唔同個工人續約,叫我地請鍾點喎...

仲好,我請工人自己湊,唔洗阿b對佢咁多冇禮貌


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3932#
發表於 09-2-11 13:15 |只看該作者
我去做oscar 啦, 希望pass 啦!


大宅

積分: 1529


3933#
發表於 09-2-11 13:33 |只看該作者
個女係瘦d, 不過都幾健康, 其實佢好鐘意食cheese同麵包, 我6299就至憎, 話中國人只應該食飯wor!

而家唔係一齊住就好d, 到時99黎陪月我應該會吐血身亡

講開 lei 個 topic, 又講d野比你地笑下, 話說過年食飯, 我99擺左碟濕濕地, 立立雜雜既野係檯, 有d菜有d肉有d尤魚咁. 咁我地等緊62開飯時, 我大伯肚餓就食左少少嗰碟野, 我99望住又無出聲. 咁我大伯話yi, 點解d味怪怪地? 我99先講哦, lei d 係食剩既, 因為驚今日唔夠送食, 咪"low"埋一碟多個送lor. 可能少少"叔"jei, 食唔死既. 我大伯幾乎即刻嘔, 鬧爆佢呀媽! 哈哈連佢自己個仔都頂佢唔順!

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-11 12:36 發表
oh my god ...我62咳都係唔um住口.,仲要大大聲,又左面fing頭 fing到右面. ))))哇))咳咳咳)))) 咁"

荒死d口水fing唔到你咁架!!!

Princessash

12.4, 都有27磅啦.邊度瘦呀...30個months就可能below standard少少. ...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3934#
發表於 09-2-11 13:40 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-11 13:33 發表
個女係瘦d, 不過都幾健康, 其實佢好鐘意食cheese同麵包, 我6299就至憎, 話中國人只應該食飯wor!

而家唔係一齊住就好d, 到時99黎陪月我應該會吐血身亡

講開 lei 個 topic, 又講d野比你地笑下, ...


"叔"左仲拎出黎???


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3935#
發表於 09-2-11 14:00 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-11 13:15 發表
我去做oscar 啦, 希望pass 啦!


祝福你!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


別墅

積分: 805


3936#
發表於 09-2-11 14:31 |只看該作者
Jelly,

But you need to remember don't touch your cats from now on, especially their poopoo....

ask you c6 to do all the works.. hehe....

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 12:24 發表


如果成日困係露台好慘喎... 用果d圍欄擋住bb房門得唔得? 不過如果狗狗吠點算呢? 狗狗真係難攪過貓貓. 又痴身~

我打算7月尾 bring 我兩隻貓貓去沖涼剪毛. 其實每年春天4月 & summer 8月左右我都會帶佢地去剪的 ...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3937#
發表於 09-2-11 14:36 |只看該作者
原帖由 kittyncat 於 09-2-11 14:31 發表
Jelly,

But you need to remember don't touch your cats from now on, especially their poopoo....

ask you c6 to do all the works.. hehe....


No worry, I did not clean their toilet since last October. c6 did it everyday.

But I still touch and play with jelly & pudding everyday wor.... is it OK?


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3938#
發表於 09-2-11 14:38 |只看該作者
唔好咁擔心啦..冇事既...

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 03:29 PM 發表
和花亭...我未食過呀.樓下有間板前.前日先食完.我都勁食日本嘢.生嘢.seafood. 不過.睇下呢幾日點先囉.如果result negative.我乜都無心機食啦!!!

日本...我估我多數會去....因為今次唔去唔知幾時有機會去!!!





...


別墅

積分: 805


3939#
發表於 09-2-11 14:42 |只看該作者
係到報到先, 我都係0908媽媽, 之前係媽媽會留言開. 朋友 Jelly 介紹下黎呢到傾下. 大家多多指教.

"叔" 嘅, 佢自己食都唔好啦... 好恐怖!

原帖由 princessash 於 09-2-11 13:33 發表
個女係瘦d, 不過都幾健康, 其實佢好鐘意食cheese同麵包, 我6299就至憎, 話中國人只應該食飯wor!

而家唔係一齊住就好d, 到時99黎陪月我應該會吐血身亡

講開 lei 個 topic, 又講d野比你地笑下, ...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3940#
發表於 09-2-11 14:42 |只看該作者
其實最憎就係d人用d奇怪既眼光望住..
我家姐又係一見到人地望我..就會幫我望番佢..
佢先係最激氣果個..

咁我既反應又冇你咁勁喎..最多都係滴下滴下..如果細b食食下八掛既時候..

最好餵就係3-4個月果時..5分鐘搞店..快過用奶樽..
而家出街..個奏仔袋仲重過之前..

原帖由 jjtseung 於 09-2-10 03:38 PM 發表


我同你的口味差不多... 工人煮or去99度食飯, 我都係食得好少, 唔好中菜! 壽司果d多多都食到!

我周圍餵人奶, 用sling or 件衫遮一遮, 邊食邊餵, 神不知鬼不覺! 所以我覺得餵人奶好方便! 係大女3/4個月大果 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo