跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1885


3921#
發表於 05-5-24 09:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

起身食完早餐之後去大大,之後見到一個五蚊咁大的血﹗﹗﹗好緊張呀﹗我而家即刻沖涼洗頭先﹗


翡翠宮

積分: 75533


3922#
發表於 05-5-24 10:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720:
好快就見到bb,支持你呀!
christy:
恭喜,又多個5月bb啦!
BanMama:
我好心急呀!我都唔想bb過期同包尾呀!咁下個係你地我呢? ?-( 最好一齊啦!我星期4要去覆診,真係好想唔洗去呀!


珍珠宮

積分: 34740


3923#
發表於 05-5-24 11:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

琴日成日都上唔到黎,因朋友話部腦中左VIRUS(唔係個MON燒左),而家都係一時時得,可能隨時到切走!要打快D先得.

CAROLLUNG/BUNNYHAIR/LOUISE&KEN/CHRISTY:
見到你地生左BB,好開心呀!恭喜晒!好好坐月呢!

ESTHER720:
希望你生個肥肥白白的小B.

JK923:
唔好心急,可能下一個就係你!

ALL:
我今日都輕左2磅,唔知係咪又係作產先SIU呢?


民房

積分: 62


3924#
發表於 05-5-24 12:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,
我而家都放左兩個禮拜假喇!真係好吾想由前2後8變番前4後6呀!
有邊個吾想生完b之後可以見佢耐d吖?!

jk923,
我都好心急呀!我今個星期六都會覆診,希望可以早一兩日生得就好喇!不過......我諗阿b變6月b o既機會好大!唉!真係吾敢再諗喇!而家等都等到產前抑鬱呀! :-(
不過,我見你之前講o既徵兆,我諗你都快喇!good luck!


大宅

積分: 1885


3925#
發表於 05-5-24 20:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

HELLO, 各位我返屋企了﹗
威爾斯7E爆到飛起﹗好多人入院都沒有床位呀﹗又多雙程証人仕﹗
我今早9點見紅,之後洗頭沖涼,10:30去到醫院﹗之後一直沒有動靜,沒有陣痛又沒穿水,到黃昏6點幾醫生才來檢查,檢查下面之後話我未有跡象生,可以返屋企﹗我聽了覺十分突然﹗但心想,在醫院又沒動靜,又悶,又不可沖涼,又睡不好﹗都係返屋企好﹗所以就立即出院了﹗而家又沖涼洗頭﹗個人好乾淨﹗
但返來屋企後,個肚好似成日都收縮,但又不痛,我諗都係呢一兩日來料的﹗


子爵府

積分: 13747


3926#
發表於 05-5-24 22:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720

如果未生得,梗係番屋企好過啦。乜威爾斯咁爆呀,不過今年真係好似多咗大肚婆,唔知係咪經濟好咗,早兩年窒住唔咁生嘅而家先至生。聽之前啲媽咪講如果大房爆咗有機會upgrade住細房喎,如果係都唔錯噃。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


禁止訪問

積分: 46216


3927#
發表於 05-5-24 23:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


3928#
發表於 05-5-24 23:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

好似唔多覺tmh有細嘅產前房,係咪呀?咁如果產前房爆咗,我地係咪唯有瞓加開嘅床呀?希望政府盡快通過可行措施制止內地人濫用hk嘅有限醫療啦。

係呢,你bb好揍ma?幾耐要餵一次奶呀,駛唔駛補奶粉?喺tmh你生完幾耐姑娘比bb你餵奶呀?



我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


伯爵府

積分: 17563


3929#
發表於 05-5-25 00:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720
威院真係好爆呀,我都係係威記生呀,我係最後一張2等房的床呀(好彩我之前BOOK定),如果唔係要係產房訓呀,我住到第2日已經比人趕出院啦,我隔離床嗰個都係大陸人呀,我見我食的同佢食的唔同,我多佢好多,D姑娘對佢都無噤好呀.但我開頭都係係7E,到生咗先有得上2等房,係7E有好多大陸人,D姑娘都做到好炆,D大陸人又唔合作喎.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


水晶宮

積分: 56754


3930#
發表於 05-5-25 00:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

wing1206:
你幾時入威院架~我住左7日7f,,我拆線個日醫生一早話我出得院,,無人同我提過....要我走出去問佢我係咪可以出院,個姑娘仲話等你老公黎到先同我講啦~好似好唔想我出院咁...
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


翡翠宮

積分: 75533


3931#
發表於 05-5-25 05:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位:
我點幾時開始feel到陣痛到2點幾差唔多5-10分鐘一次,3點幾終於'支力'得滯訓左到差唔多5點醒返去廁所見紅啦!我而家等爸爸媽咪過黎睇住朗朗食埋早餐就會入院,希望小b今日順利出世啦!我會努力嫁啦!


大宅

積分: 1885


3932#
發表於 05-5-25 08:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我昨天去威記,同時間有兩個大陸人到來,佢地一來就入7E,跟住卑姑娘罵,話佢地從來都未在威記門診覆過診,不可以立即上來病房,就算係生都要去左急証室先﹗個個大肚婆個時佢個樣真係好痛嫁﹗我真係感到d姑娘對住我同對呢d雙程証人士的態度的分別係有不同嫁﹗
我去到醫院時,我老公都立即要求upgrade去二等房,不過佢地話要排隊,我昨天到6點幾走時,二等房或頭等房都未有位呀﹗
期間有一個大陸婆沒有床位(因爆哂),在木橩上坐時,痛到死死下,佢個老公用d半咸淡的廣東話問佢,要不要找姑娘呀?跟住姑娘好不耐煩的去看佢,幫佢check左之後就立即推佢去產房了﹗


大宅

積分: 1885


3933#
發表於 05-5-25 08:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我頭先去廁所都有見紅,不過昨天醫生話,如果有陣痛or穿水才回來,所以我都仍然在等﹗昨天回家時都有d失落,以為可以同亞b一齊回來﹗

jk923,
希望你順順利利,快d生個可愛bb啦﹗﹗ :-P


珍珠宮

積分: 34740


3934#
發表於 05-5-25 10:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

KCPAK:
如無記錯,你好似話今胎係打直開刀的.點解要打直呢?

JK923:
睇黎你有機會係正預產期生個肥B喎!恭喜恭喜!

ALL:
我頭先去廁所時都見到有少少血絲+分泌,但就冇CONTRACTRION.我估細佬都係呢兩日出黎呢!ANYWAY,都係聽日先入院好,因大女發燒今日冇返學,我要照顧佢.如今日入院會好LAIR HAIR!


伯爵府

積分: 17563


3935#
發表於 05-5-25 12:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak
我19/5入院住係大房,半夜入產房生完去咗二等房,到21/5中午出院,可能我已經第3胎同埋順產,所以姑娘叫我早D出院啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


民房

積分: 62


3936#
發表於 05-5-25 12:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,
5月25號預產嘅媽咪中,繼louise&ken後,終於到你跑出喇!你個小b果然係一個“守時“嘅人,祝你生產順利!你同小b都健健康康!希望下個到我啦!


大宅

積分: 1515


3937#
發表於 05-5-25 13:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720, wing1206

我都係威院生, 但我真係好好彩, 因為我第一日入院住7E, 竟然不是太多人, 只有一半FULL; 到第二日8:30AM落產房, 我是全產房第一個, 到我5:30PM生完全日都只係得3人生, 所以D姑娘很得閒, 仲成日和我傾計講笑. 姑娘話噤情況好少有, 51黃金週仲有5個要排隊做手術, 7E又爆!

我生完後因二等房爆了, 所以住了頭等房, 非常好服務, 姑娘又非常之好, 所以我同朋友講好似在私家生! 但我因為生完後去唔到小便, 第二日要插尿喉, 所以生完後住了3日才走!


複式洋房

積分: 160


3938#
發表於 05-5-25 13:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear esther 720,

我打算在威院生, 想請教一下, 我老公是公務員,乜可以之前book定?我都想早Dbook!

請指教!

Catherine


洋房

積分: 288


3939#
發表於 05-5-25 13:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

何必急於一時,應該差不多時侯,顺其自然吧!
我17/5早上見紅,又係無明顯陣痛,所以我就爭取時間同老公落街行公园,買雪糕食,晚上睇埋电視,11:00pm覺得有明顯陣痛先入院,点知入到去0度,姑娘仲話陣痛未regular,所以無咁快生得,咁唯有留院觀察一晚(我早知就睇埋創世纪先入院啦! )
甽到半夜4:00am覺得陣痛勁咗同蜜咗,姑娘同我check,仍然係0度,冇計,唯有忍痛甽覺,到天光開始痛到有少少呻吟声,8:00am姑娘再check,原本2度,拿臨準備落侯產室,call 老公,中午12:10pm宝宝B就順產出世喇!(医生幫我穿水及吊催生藥,因佢建議咁做可令產程順利及快D)

喺這裹我要為聯合医院大平反,整个懷孕,生產,產後過程,我都十分滿意,所有医護人員都好專业,工作效率又高,我覺得自己同宝宝B都相當幸運.

Good luck to alls!

monkeymei
:-P

esther720 寫道:
我頭先去廁所都有見紅,不過昨天醫生話,如果有陣痛or穿水才回來,所以我都仍然在等﹗昨天回家時都有d失落,以為可以同亞b一齊回來﹗

jk923,
希望你順順利利,快d生個可愛bb啦﹗﹗ :-P


大宅

積分: 1515


3940#
發表於 05-5-25 15:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CatherineTang

我建議你若可以BOOK頭等便要頭等, 因為只是相差幾十元, 但你可以自己一間房, 不會被另一BB嘈到, 可以盡量休息!

ALL

和大家分享一下! 因阿B夜晚有扭肚痛的情況, 故昨晚帶了怹去看醫生. 醫生話阿B腸有好多風. 醫生話腸有風會有以下特徵. 1. 少放屁, 2. 常嘔奶, 會口鼻一齊噴(但有腸風的嘔奶會食完奶好耐才嘔, 但胃有風則很快就嘔, 以我阿B為例 , 他有時會成2個鐘後才嘔), 3. 會無故扭計, 如要人抱, 不願食奶, 醫生話噤細人仔未識扭計, 其實係佢腸D氣令佢不舒服.

醫生給了去風水給阿B, 怹亦建議若飲奶粉, 可以溝稀些, 若飲人奶則可隔餐飲葡萄糖水, 這可幫助BB消化. 我給了阿B飲一次藥, 夜晚情況已有改善, 大家都有覺好瞓!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo