懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8804


3921#
發表於 09-9-2 10:27 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 2-9-2009 10:22 AM 發表
haha, 我曬冷! 出晒六張!!!


我前後都係影左2次咋 ! 你真係勁 !


珍珠宮

積分: 31467


3922#
發表於 09-9-2 10:29 |只看該作者
回港證一張, 特區護照一張. 見特區嗰張影得靚婆婆又帶anya夾隻夾去影一張. 跟住回鄉證唔夾夾又一張. 之後要apply學校又影一張. 到最近一歲又影多一次. 因為通常都係影半打. 呢個一張嗰個一張都冇晒.

原帖由 心予 於 09-9-2 10:24 發表

乜你前後影過咁多架?


男爵府

積分: 8804


3923#
發表於 09-9-2 10:29 |只看該作者
GUM / 心予,
唔報N1呀 !
就算報左都係要奶奶接送架啦 ! 無分別 !
同埋我2位做幼稚園既FD,都唔主張報N1,所以我唔報,不過會KEEP住返PLAYGROUP囉 ! 同埋我俾緊壓力老公架喇,希望順利明年轉返俾婆婆湊囉 !


子爵府

積分: 13819


3924#
發表於 09-9-2 10:31 |只看該作者
原帖由 chingching123 於 09-9-2 10:26 發表
Gum, 你影上癮呀? Helen媽, 點算你果張好似自己diecut咁既?


Yes, 老公貪得意, 自己影~


珍珠宮

積分: 31467


3925#
發表於 09-9-2 10:33 |只看該作者
尋晚執衫, 婆婆將啲細個既夾衣剪晒袖剪晒腳俾anya晌屋企當背心著. 廢物利用.

原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:26 發表


係呀 ! 就係想買嚟係屋企著 !!


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3926#
發表於 09-9-2 10:33 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:23 發表


佢係好cool架 ! 不過佢無咩野,我去左咁多年佢都係咁,除非你同佢傾到相同話題,就可以好多野講 !!

我問佢俾我用手機影副圖囉 ! 佢ok呀 ! 不過昨日影印唔到個圖,我都未用手機影,下次去影返!

我今晚去呀,想好似昨日趕5:4 ...


等我問下佢, 可唔可以比我影返張先.
我今晚唔知可以可以逗留咁耐喎. 心大心細去唔去織冷衫好.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


珍珠宮

積分: 31467


3927#
發表於 09-9-2 10:34 |只看該作者
影得好靚呀!

原帖由 mykate 於 09-9-2 10:31 發表


Yes, 老公貪得意, 自己影~


男爵府

積分: 8804


3928#
發表於 09-9-2 10:34 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 2-9-2009 10:33 AM 發表
尋晚執衫, 婆婆將啲細個既夾衣剪晒袖剪晒腳俾anya晌屋企當背心著. 廢物利用.


我上星期都執左2大袋衫俾契仔,清空左少少位......


伯爵府

積分: 17810


3929#
發表於 09-9-2 10:36 |只看該作者
cherry :
我朋友有2個小朋友,細個個佢都吾主張返n1,佢話好多病喎,不過佢係全識媽咪,又有工人,相信冇問題既

俾婆婆湊..開頭係咪有晒共識先..突然要轉就..


gumgum :
你每次有冇留起一張作紀念呀?


男爵府

積分: 8804


3930#
發表於 09-9-2 10:37 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 10:33 AM 發表


等我問下佢, 可唔可以比我影返張先.
我今晚唔知可以可以逗留咁耐喎. 心大心細去唔去織冷衫好.


應該OK既 !
最衰D冷書咁貴,我想買成本添 !!
我屋企都有幾本,有時搵唔岩款,就搵返出嚟望下睇有咩岩 !


珍珠宮

積分: 41830

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3931#
發表於 09-9-2 10:37 |只看該作者
原帖由 mykate 於 09-9-2 10:31 發表


Yes, 老公貪得意, 自己影~


影得好好, 咁未可以開鋪同0808的bb影相


公爵府

積分: 25476


3932#
發表於 09-9-2 10:37 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:29 發表
GUM / 心予,
唔報N1呀 !
就算報左都係要奶奶接送架啦 ! 無分別 !
同埋我2位做幼稚園既FD,都唔主張報N1,所以我唔報,不過會KEEP住返PLAYGROUP囉 ! 同埋我俾緊壓力老公架喇,希望順利明年轉返俾婆婆湊囉 ! ...

其實我老公都想咁(都會報先, 再決定讀唔讀), 因為佢聽到有個醫生話小朋友免疫系統未成熟, 遲啲返學好過早返

我朋友個女無返n1, 報3間k1全部收佢, 不過佢係婆婆同姑媽湊, 無工人, 梗係好啲, 我自己就想俾阿仔返n1學下同人相處


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3933#
發表於 09-9-2 10:39 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:37 發表


應該OK既 !
最衰D冷書咁貴,我想買成本添 !!
我屋企都有幾本,有時搵唔岩款,就搵返出嚟望下睇有咩岩 !


我只係有一本教人織花既. 其他都無lu, 因為唔係好識睇. hehe^^


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


子爵府

積分: 13819


3934#
發表於 09-9-2 10:40 |只看該作者
原帖由 小虎與點點 於 09-9-2 10:37 發表


影得好好, 咁未可以開鋪同0808的bb影相


呵呵, 等我話佢知有人讚~
影咗幾廿張, 先搵到一張可以的...
我其實想出去影... Hehe


珍珠宮

積分: 31467


3935#
發表於 09-9-2 10:42 |只看該作者
我淨係覺得晌屋企悶爆, 有得返學都係返學好.

原帖由 心予 於 09-9-2 10:37 發表

其實我老公都想咁(都會報先, 再決定讀唔讀), 因為佢聽到有個醫生話小朋友免疫系統未成熟, 遲啲返學好過早返

我朋友個女無返n1, 報3間k1全部收佢, 不過佢係婆婆同姑媽湊, 無工人, 梗係好啲, 我自己就想俾阿仔返n1學 ...


男爵府

積分: 8804


3936#
發表於 09-9-2 10:42 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 2-9-2009 10:36 AM 發表
cherry :
我朋友有2個小朋友,細個個佢都吾主張返n1,佢話好多病喎,不過佢係全識媽咪,又有工人,相信冇問題既

俾婆婆湊..開頭係咪有晒共識先..突然要轉就..


gumgum :
你每次有冇留起一張作紀念呀? ...


其實我2位教幼稚園朋友都係話,如果只係工人湊,無人陪小朋友玩,成個月都唔多見下其他人,就一定要返 !! 因俾佢習慣下接觸其他人,學習群體生活。但我FD話我有返PLAYGROUP,阿仔又成日見朋友仔,都夠喎 !

其實返得學就預左多病痛架喇,咁自己同佢打齊針,抵抗力好D,人O也病都唔一定傳染到啦 !!

婆婆之前有傾過下架喇,應該唔難攪,係老公點攪掂奶奶!! 不過奶奶昨晚又講brandon好曳,話佢昨日成日扭計,佢一行開就喊喎............

我同老公都無野講,因阿仔已擺明係蝦佢,佢又唔忍心 !


子爵府

積分: 13819


3937#
發表於 09-9-2 10:43 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-2 10:37 發表

其實我老公都想咁(都會報先, 再決定讀唔讀), 因為佢聽到有個醫生話小朋友免疫系統未成熟, 遲啲返學好過早返

我朋友個女無返n1, 報3間k1全部收佢, 不過佢係婆婆同姑媽湊, 無工人, 梗係好啲, 我自己就想俾阿仔返n1學 ...


不過, 學校可以學到的紀律&同同學相處, 係好難自己教到~~


男爵府

積分: 8804


3938#
發表於 09-9-2 10:46 |只看該作者
原帖由 心予 於 2-9-2009 10:37 AM 發表

其實我老公都想咁(都會報先, 再決定讀唔讀), 因為佢聽到有個醫生話小朋友免疫系統未成熟, 遲啲返學好過早返

我朋友個女無返n1, 報3間k1全部收佢, 不過佢係婆婆同姑媽湊, 無工人, 梗係好啲, 我自己就想俾阿仔返n1學 ...


其實我最早期有考慮架 !!
但我2位朋友分別教普通屋村幼稚園 同 九龍塘國際學校幼稚園都係不約已同咁講,我就再同老公傾過,咁就決定唔報N1喇 !!

同埋阿仔都幾識social,我見佢返playgroup都ok,咁就更加唔諗lu !


珍珠宮

積分: 31467


3939#
發表於 09-9-2 10:51 |只看該作者
同意. 如果而家有學校收, 我想即刻俾anya返添.

原帖由 mykate 於 09-9-2 10:43 發表


不過, 學校可以學到的紀律&同同學相處, 係好難自己教到~~

[ 本帖最後由 gumgum 於 09-9-2 10:52 編輯 ]


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3940#
發表於 09-9-2 10:51 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:46 發表


其實我最早期有考慮架 !!
但我2位朋友分別教普通屋村幼稚園 同 九龍塘國際學校幼稚園都係不約已同咁講,我就再同老公傾過,咁就決定唔報N1喇 !!

同埋阿仔都幾識social,我見佢返playgroup都ok,咁就更加唔諗lu ! ...


我其實都係幫阿仔報左一間咋, 入唔到都係返playgroup算...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo