親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3921#
發表於 10-3-18 10:36 |只看該作者
有冇人去過番禺漁民新村同四海一家? ok嗎? 近唔近長隆


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3922#
發表於 10-3-18 10:45 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-18 10:36 發表
有冇人去過番禺漁民新村同四海一家? ok嗎? 近唔近長隆


去過漁民新村, 好大好大都幾抵食的海鮮酒家, 無記錯長隆打的20人仔


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3923#
發表於 10-3-18 10:45 |只看該作者
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-18 09:12 發表


ops:" /> ops:" /> ops:" />
我冇坐 mrt 呀 ... 尋晚見到你地問 ... 即刻睇下本天書有冇講 ... 原來都好流 ...



唔知入面提的 link :www.smrt.com.sg有冇你 ...



水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3924#
發表於 10-3-18 10:49 |只看該作者
原帖由 siulili 於 10-3-18 01:10 發表
我係第一日早機在星轉機飛沙巴,回程停星,玩幾日就返港。 係一套機票咁出的。

RWS係 NO FREE TRANSPORTATION for outside RWS。 就算你想過去我地以前玩開果個SANTOSA,都要比錢搭車過去 (e.g. MERLION)。 所以如果你住兩 ...


巧金!!!!
monorail s3 係全日 or 單程?
你點入hard rock呀? 除了universal studio, sin仲去邊度玩?


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3925#
發表於 10-3-18 10:49 |只看該作者
同司機講漁民新村就識去?
原帖由 ahmama 於 10-3-18 10:45 發表


去過漁民新村, 好大好大都幾抵食的海鮮酒家, 無記錯長隆打的20人仔


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3926#
發表於 10-3-18 10:51 |只看該作者
原帖由 JChan 於 10-3-18 09:19 發表
I still missed the shopping centre there.


我反而覺得呢個商場幾舊. 另外有個mid valley mall, 呢個仲大.


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3927#
發表於 10-3-18 10:52 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-18 10:49 發表
同司機講漁民新村就識去?


係呀, btw, 果區的士全部唔睇錶, 公價rmb20, 白牌車都係咁上下.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3928#
發表於 10-3-18 10:55 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-18 10:36 發表
有冇人去過番禺漁民新村同四海一家? ok嗎? 近唔近長隆


漁民新村我見人地blog幾好, 巧大有好多怪海鮮, 四海一家我朋友話唔好.
明天會更好~~


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3929#
發表於 10-3-18 10:57 |只看該作者
如果食完晚飯, 由番禺番港島區, 最快途徑係咪搭去廣州搭直通巴
原帖由 ahmama 於 10-3-18 10:52 發表


係呀, btw, 果區的士全部唔睇錶, 公價rmb20, 白牌車都係咁上下.


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3930#
發表於 10-3-18 11:00 |只看該作者
我哋可能都會去長隆, 但同行另兩家人玩完長隆要即日走, 因為第日番工, 如果睇埋馬戲係咪太夜? 你邊日去長隆?
原帖由 LongRyan 於 10-3-18 10:55 發表


漁民新村我見人地blog幾好, 巧大有好多怪海鮮, 四海一家我朋友話唔好.


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3931#
發表於 10-3-18 11:07 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-18 10:57 發表
如果食完晚飯, 由番禺番港島區, 最快途徑係咪搭去廣州搭直通巴


祁褔都有直通巴, 但唔知咁夜有無車.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3932#
發表於 10-3-18 11:09 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-18 11:00 發表
我哋可能都會去長隆, 但同行另兩家人玩完長隆要即日走, 因為第日番工, 如果睇埋馬戲係咪太夜? 你邊日去長隆?


3, 4號, 我唔睇馬戲喇, 之前睇過, 睇完馬戲好似10點幾, 都唔算太夜, 我淨係去歡樂世界, 第二日坐車去拱北過'大海'.
明天會更好~~


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3933#
發表於 10-3-18 11:14 |只看該作者
jacqueline_law,

sin換$$....嚮hk唱 or sin唱個rate好d?


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3934#
發表於 10-3-18 11:15 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-18 11:07 發表


祁褔都有直通巴, 但唔知咁夜有無車.


打去永東問下, 我啱啱都打去留左去程票. 但可能無, 因為成兩個幾, 三個鐘車.
明天會更好~~


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3935#
發表於 10-3-18 11:20 |只看該作者
你地有無人熟識手機? 我想買部有gps功能手機, 方便去旅行時用, 有咩機款介紹 & 點免費download到當地地圖?


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3936#
發表於 10-3-18 11:24 |只看該作者
睇完10點幾先走, 番到hk咪成半夜1點 我哋應該會4號去, 其實個動物園得唔得? 4,5年前去過覺得好悶, 不過另外兩家人又好想去.

原帖由 LongRyan 於 10-3-18 11:09 發表


3, 4號, 我唔睇馬戲喇, 之前睇過, 睇完馬戲好似10點幾, 都唔算太夜, 我淨係去歡樂世界, 第二日坐車去拱北過'大海'.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3937#
發表於 10-3-18 11:29 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-18 11:24 發表
睇完10點幾先走, 番到hk咪成半夜1點 我哋應該會4號去, 其實個動物園得唔得? 4,5年前去過覺得好悶, 不過另外兩家人又好想去.


我未去過, 不過唔睇囉....睇過太多+上阿仔大無咩興趣, 入場唔平.

你會唔會去歡樂世界票? 好幾貴下.
明天會更好~~


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3938#
發表於 10-3-18 11:33 |只看該作者
歡樂世界入場幾$? 姑仔唔知响邊度買套票, $250包馬戲+另外唔知邊張入場卷, 佢話好抵但我冇研究過...因為幾個小朋友都係三,四歲, 歡樂世界係咪唔太啱玩?
原帖由 LongRyan 於 10-3-18 11:29 發表


我未去過, 不過唔睇囉....睇過太多+上阿仔大無咩興趣, 入場唔平.

你會唔會去歡樂世界票? 好幾貴下.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3939#
發表於 10-3-18 11:34 |只看該作者
我部手機都有呢個function...拔唔識用 麻煩教埋我
原帖由 ahmama 於 10-3-18 11:20 發表
你地有無人熟識手機? 我想買部有gps功能手機, 方便去旅行時用, 有咩機款介紹 & 點免費download到當地地圖?


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3940#
發表於 10-3-18 11:41 |只看該作者
之前睇過有一部唔單止可以DOWNLOAD, 仲可以做埋定位, 即係同租車果D GPS一樣FUNCTION, 但部機要$6xxx
原帖由 ahmama 於 10-3-18 11:20 發表
你地有無人熟識手機? 我想買部有gps功能手機, 方便去旅行時用, 有咩機款介紹 & 點免費download到當地地圖?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo