立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24981
水晶宮
積分: 51722
原帖由 lestat 於 10-3-18 10:36 發表 有冇人去過番禺漁民新村同四海一家? ok嗎? 近唔近長隆
原帖由 jacqueline_law 於 10-3-18 09:12 發表 ops:" /> ops:" /> ops:" /> 我冇坐 mrt 呀 ... 尋晚見到你地問 ... 即刻睇下本天書有冇講 ... 原來都好流 ... 唔知入面提的 link :www.smrt.com.sg有冇你 ...
原帖由 siulili 於 10-3-18 01:10 發表 我係第一日早機在星轉機飛沙巴,回程停星,玩幾日就返港。 係一套機票咁出的。 RWS係 NO FREE TRANSPORTATION for outside RWS。 就算你想過去我地以前玩開果個SANTOSA,都要比錢搭車過去 (e.g. MERLION)。 所以如果你住兩 ...
原帖由 ahmama 於 10-3-18 10:45 發表 去過漁民新村, 好大好大都幾抵食的海鮮酒家, 無記錯長隆打的20人仔
原帖由 JChan 於 10-3-18 09:19 發表 I still missed the shopping centre there.
原帖由 lestat 於 10-3-18 10:49 發表 同司機講漁民新村就識去?
珍珠宮
積分: 42115
原帖由 ahmama 於 10-3-18 10:52 發表 係呀, btw, 果區的士全部唔睇錶, 公價rmb20, 白牌車都係咁上下.
原帖由 LongRyan 於 10-3-18 10:55 發表 漁民新村我見人地blog幾好, 巧大有好多怪海鮮, 四海一家我朋友話唔好.
原帖由 lestat 於 10-3-18 10:57 發表 如果食完晚飯, 由番禺番港島區, 最快途徑係咪搭去廣州搭直通巴
原帖由 lestat 於 10-3-18 11:00 發表 我哋可能都會去長隆, 但同行另兩家人玩完長隆要即日走, 因為第日番工, 如果睇埋馬戲係咪太夜? 你邊日去長隆?
原帖由 ahmama 於 10-3-18 11:07 發表 祁褔都有直通巴, 但唔知咁夜有無車.
原帖由 LongRyan 於 10-3-18 11:09 發表 3, 4號, 我唔睇馬戲喇, 之前睇過, 睇完馬戲好似10點幾, 都唔算太夜, 我淨係去歡樂世界, 第二日坐車去拱北過'大海'.
原帖由 lestat 於 10-3-18 11:24 發表 睇完10點幾先走, 番到hk咪成半夜1點 我哋應該會4號去, 其實個動物園得唔得? 4,5年前去過覺得好悶, 不過另外兩家人又好想去.
原帖由 LongRyan 於 10-3-18 11:29 發表 我未去過, 不過唔睇囉....睇過太多+上阿仔大無咩興趣, 入場唔平. 你會唔會去歡樂世界票? 好幾貴下.
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 ahmama 於 10-3-18 11:20 發表 你地有無人熟識手機? 我想買部有gps功能手機, 方便去旅行時用, 有咩機款介紹 & 點免費download到當地地圖?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy