想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 1697


3921#
發表於 12-9-27 13:41 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-27 12:50
點解之前係醫院既?

間間做法唔一樣, 你應該係PWH ?!
PWH 就係登記左, 俾左個OSCAR 期同埋一個好遲嘅PWH覆診期....其餘檢查就要去返就近健康院, 但你要親自再去健康院登記架!


大宅

積分: 1697


3922#
發表於 12-9-27 13:44 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 13:13
冇呀,不過自從上次差點暈喺街度,個心有時會嗱住嗱住。前日去睇普通科醫生,佢話我心跳好快,怕我甲狀線或 ...

你一分鐘幾多下呀??

我睇書話, 心悸同氣喘係因為身體嘅血流量多左, 所以會咁


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3923#
發表於 12-9-27 13:49 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-9-27 13:29
我呢兩朝半夜起身時, 都有少少想抽咁呀, 我即刻拉筋
我諗每晚瞓前要拉一拉筋, 可能會好D
...
今晚試試先


大宅

積分: 4195


3924#
發表於 12-9-27 13:52 |只看該作者

引用:我去林勇行醫生度照結構!

原帖由 mavisingi 於 12-09-27 發表
我去林勇行醫生度照結構!
我現在係去林勇行到睇醫生





禁止訪問

積分: 1545


3925#
發表於 12-9-27 13:56 |只看該作者

引用:Quote:ladystalk+發表於+12-9-27+13:13+冇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4195


3926#
發表於 12-9-27 14:02 |只看該作者

引用:我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,

原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表
我昨晚九點幾開始個肚陣陣痛,至今早五點,我都冇覺好瞓
有無睇醫生呀?




大宅

積分: 4195


3927#
發表於 12-9-27 14:06 |只看該作者

引用:回覆+Purybaby+的帖子 上星期check左bingo

原帖由 Jessachan 於 12-09-27 發表
回覆 Purybaby 的帖子

上星期check左bingo, 尋日去左睇醫生, 如果按上個period 計, 我就6個weeks, 不過照 ...
唔好擔心!6w 係好細呀!食多啲,瞓多啲。




大宅

積分: 4195


3928#
發表於 12-9-27 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-09-27+發表

原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表
今朝五點後本來冇痛,剛剛食完嘢又再痛咗幾次。今日要返醫院覆診,剛剛同醫生講咗,佢冇反應,只係聽下呀b ...
唔好咁擔心。聽日睇下醫生點講啦!放鬆心情。




大宅

積分: 4195


3929#
發表於 12-9-27 14:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+adamanbaby+於+12-09-27+發表

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
佢好好架?貴唔貴架?
我覺得貴呀!但是我家姐話佢好咁我咪去咯。但是我唔知結構幾多錢。




大宅

積分: 4195


3930#
發表於 12-9-27 14:19 |只看該作者

引用:哩排好鍾意食豬腸粉,加甜醬,花生醬,好好

原帖由 Fi. 於 12-09-27 發表
哩排好鍾意食豬腸粉,加甜醬,花生醬,好好味
我都係。




大宅

積分: 4195


3931#
發表於 12-9-27 14:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-27+發表

原帖由 ladystalk 於 12-09-27 發表
冇呀,不過自從上次差點暈喺街度,個心有時會嗱住嗱住。前日去睇普通科醫生,佢話我心跳好快,怕我甲狀線或 ...
咁你要小心呀!同埋叫醫生check 清楚




大宅

積分: 4195


3932#
發表於 12-9-27 14:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.simple+於+12-09-27+發表

原帖由 siujanjan 於 12-09-27 發表
有架,醫生話全部pass,Oscar都係
好yeah




複式洋房

積分: 332


3933#
發表於 12-9-27 14:23 |只看該作者
本帖最後由 wafong 於 12-9-27 14:25 編輯

回覆 Jessachan 的帖子

7x9 cm that's really big wor! i only got 5mm at week 6


伯爵府

積分: 15109


3934#
發表於 12-9-27 14:28 |只看該作者
Jessachan 發表於 12-9-27 12:44
回覆 Purybaby 的帖子

上星期check左bingo, 尋日去左睇醫生, 如果按上個period 計, 我就6個weeks, 不過照 ...

6wk係好細既喳, 照到閃閃未呀?


伯爵府

積分: 15109


3935#
發表於 12-9-27 14:34 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 12:52
喺個肚底靠左邊,每次五六秒,隔幾分鐘一次。

會唔會係阿b郁得太大力所以你覺得痛呢?


伯爵府

積分: 15109


3936#
發表於 12-9-27 14:36 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-9-27 13:09
唔通我個b都係想擴建?咁你今朝仲有痛嗎?

我地呢段時間中會有少少拉扯既痛係正常架, 因為子宮附近肌肉又要再拉大俾bb, 所以會痛囉, 孕書都話正常架, 唔洗擔心


大宅

積分: 1692


3937#
發表於 12-9-27 15:13 |只看該作者
食完飯到依家,我一直無停過同唔同既大陸客,大陸同事講電話...好激氣...我真係好想鬧爆D大陸人...都唔係做野架....好肚痛

點評

zarara188  冷靜d!! 唔好嚇親亞b 呀!  發表於 12-9-27 16:30


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3938#
發表於 12-9-27 15:17 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-9-27 15:13
食完飯到依家,我一直無停過同唔同既大陸客,大陸同事講電話...好激氣...我真係好想鬧爆D大陸人...都唔係做野 ...

冷靜D...無謂俾D唔同文化既人影響咗自己...食個下午茶抖下先啦


大宅

積分: 4195


3939#
發表於 12-9-27 15:25 |只看該作者

引用:食完飯到依家,我一直無停過同唔同既大陸客,

原帖由 carmenyung629 於 12-09-27 發表
食完飯到依家,我一直無停過同唔同既大陸客,大陸同事講電話...好激氣...我真係好想鬧爆D大陸人...都唔係做野 ...
唔好激氣。休息下先啦!




伯爵府

積分: 15109


3940#
發表於 12-9-27 15:30 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-9-27 15:13
食完飯到依家,我一直無停過同唔同既大陸客,大陸同事講電話...好激氣...我真係好想鬧爆D大陸人...都唔係做野 ...

休息一陣行開吓去toilet又好, 飲水又好, 深呼吸呵番阿b先啦, 你嚇親佢嘞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo