想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 1872


3941#
發表於 15-12-3 14:19 |只看該作者

引用:多謝leeleemrs+&+hellokitty的解答。請問自

原帖由 Nail06 於 15-12-03 發表
多謝leeleemrs & hellokitty的解答。
請問自然週期放胎是什麼時候?經期前定後?第幾day放?
...
我係自然周期放,先在day11 照內膜,ok 就打破卵針,打破卵針後大約7~8日後植入




複式洋房

積分: 255


3942#
發表於 15-12-3 14:44 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-3 14:19
我係自然周期放,先在day11 照內膜,ok 就打破卵針,打破卵針後大約7~8日後植入



...

請問你自然週期放胎+打破卵針,這過程用了幾錢?


大宅

積分: 1872


3943#
發表於 15-12-3 15:10 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-3+14:19+我

原帖由 Nail06 於 15-12-03 發表
請問你自然週期放胎+打破卵針,這過程用了幾錢?
我又無分到咁散計,或者放胎呢個過程大約用左hk$13000~15000

最貴應該係抽卵同培植




大宅

積分: 1150


3944#
發表於 15-12-3 17:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Nail06+於+15-12-03+發表多謝

原帖由 leeleemrs 於 15-12-03 發表
我係自然周期放,先在day11 照內膜,ok 就打破卵針,打破卵針後大約7~8日後植入



...
咁咪要飛2次先可以放?定佢可以一早開破卵針比你,一照到OK就自己打?





大宅

積分: 1872


3945#
發表於 15-12-3 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-03+發表

原帖由 Kkck2003 於 15-12-03 發表
咁咪要飛2次先可以放?定佢可以一早開破卵針比你,一照到OK就自己打?



...
係呀,破卵針一早拎左,check 好內膜無問題就打針




複式洋房

積分: 299


3946#
發表於 15-12-3 19:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Kkck2003 於 15-12-03 發表咁

原帖由 leeleemrs 於 15-12-03 發表
係呀,破卵針一早拎左,check 好內膜無問題就打針
咁你點知邊日排卵去打破卵針?


大宅

積分: 1150


3947#
發表於 15-12-3 20:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kkck2003+於+15-12-03+發表咁

原帖由 leeleemrs 於 15-12-03 發表
係呀,破卵針一早拎左,check 好內膜無問題就打針
係咪吾駛理D卵大小,內膜夠厚就可以打針?




大宅

積分: 1872


3948#
發表於 15-12-3 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-03+發表

原帖由 lung74 於 15-12-03 發表
咁你點知邊日排卵去打破卵針?
翁翁有個timetable, 講明邊日做乜食咩藥打咩針。。。但一定照左內膜先打

我第一次照內膜唔ok, 推遲左兩日先打破卵針,又遲兩日先放胎

所以放胎之前一日未照內膜一日都唔好book 機票酒店




大宅

積分: 1872


3949#
發表於 15-12-3 21:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lung74+於+15-12-03+發表咁你

原帖由 leeleemrs 於 15-12-03 發表
翁翁有個timetable, 講明邊日做乜食咩藥打咩針。。。但一定照左內膜先打

我第一次照內膜唔ok, 推遲左兩日 ...
翁要我卵夠1.8先打




大宅

積分: 1150


3950#
發表於 15-12-3 21:46 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-3 21:35
翁翁有個timetable, 講明邊日做乜食咩藥打咩針。。。但一定照左內膜先打

我第一次照內膜唔ok, 推遲左兩日 ...
吾該晒...
咁係咪打左破卵針隔日就可植入?植入后最快可第二日抽完血就走得?


大宅

積分: 1872


3951#
發表於 15-12-3 21:55 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-3+21:35+翁

原帖由 Kkck2003 於 15-12-03 發表
吾該晒...
咁係咪打左破卵針隔日就可植入?植入后最快可第二日抽完血就走得?
...
不是,打破卵針後兩天先排卵,正常也不是排卵即著床。。。所以排卵後再隔大約3~5日[視乎你放day 幾胎] 先放胎

放胎後我自己隔多三日先走,因為著緊床,唔想飛機氣壓影響,同埋可以做多幾日針灸。翁講過最早放胎後隔二日下午走。




大宅

積分: 2154


3952#
發表於 15-12-4 10:36 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-3 21:55
不是,打破卵針後兩天先排卵,正常也不是排卵即著床。。。所以排卵後再隔大約3~5日[視乎你放day 幾胎] 先放 ...
leeleemrs 你昨天抽血係咪有秘密啦。如果係恭喜你。
我明早抽卵好緊張好驚呀,希望明天所有野都順順利利。


大宅

積分: 1872


3953#
發表於 15-12-4 11:12 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-3+21:55+不

原帖由 okangel168 於 15-12-04 發表
leeleemrs 你昨天抽血係咪有秘密啦。如果係恭喜你。
我明早抽卵好緊張好驚呀,希望明天所有野都順順利利。
...
加油啊!一定順利
我。。。。hehe...





別墅

積分: 644


3954#
發表於 15-12-4 11:43 |只看該作者

回覆樓主:

放胎後明天抽血驗孕,但今日用驗孕棒白雪雪,體溫也是36.5度無高溫!又沒感覺!失敗居多!
問了翁如果今次放胎不成功何時可以再做?因有兩個雪胎在他那邊。他說可休息1至3月就可以。
我自己想愈快愈好,一嚟想知道究竟點解唔得同失敗,翁講過我有50至70%成功率,好失望 另外,其他報告可以用得返,所以唔想隔咁耐。你地有無點意見比下我,我好迷惘失落!
:-? :-?


大宅

積分: 2214


3955#
發表於 15-12-4 11:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+okangel168+於+15-12-04+發表

原帖由 leeleemrs 於 15-12-04 發表
加油啊!一定順利
我。。。。hehe...





大宅

積分: 2214


3956#
發表於 15-12-4 11:57 |只看該作者

引用:放胎後明天抽血驗孕,但今日用驗孕棒白雪雪

原帖由 loveman620 於 15-12-04 發表
放胎後明天抽血驗孕,但今日用驗孕棒白雪雪,體溫也是36.5度無高溫!又沒感覺!失敗居多!
問了翁如果今 ...
捧未必準。。。驗左血先算




大宅

積分: 1872


3957#
發表於 15-12-4 12:11 |只看該作者

引用:放胎後明天抽血驗孕,但今日用驗孕棒白雪雪

原帖由 loveman620 於 15-12-04 發表
放胎後明天抽血驗孕,但今日用驗孕棒白雪雪,體溫也是36.5度無高溫!又沒感覺!失敗居多!
問了翁如果今 ...
我PM 左你




複式洋房

積分: 255


3958#
發表於 15-12-4 12:17 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-3 15:10
我又無分到咁散計,或者放胎呢個過程大約用左hk$13000~15000

最貴應該係抽卵同培植

我地冇嘜錢,本來預算夠做2次Ivf , 初診都用左hkd10000, 好擔心超出預算,冇錢做第二次。
可吾可以話埋我知抽卵及培埴要用幾多錢?雪胎是否要另計?


子爵府

積分: 11263


3959#
發表於 15-12-4 12:24 |只看該作者
loveman620 發表於 15-12-4 11:43
放胎後明天抽血驗孕,但今日用驗孕棒白雪雪,體溫也是36.5度無高溫!又沒感覺!失敗居多!
問了翁如果今 ...

Anyway 你要照驗HCG, 看看有冇著床。再跟翁相討下一步。吾洗灰心住,棒棒吾準的。我從來不問成功率,都是不準的。


大宅

積分: 1872


3960#
發表於 15-12-4 12:25 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-3+15:10+我

原帖由 Nail06 於 15-12-04 發表
我地冇嘜錢,本來預算夠做2次Ivf , 初診都用左hkd10000, 好擔心超出預算,冇錢做第二次。
可吾可以話埋我 ...
睇你用藥。價錢會有不同,如果你做icis 又可能有不同。初診$10000差不多,針藥錢多。
抽卵姑娘會叫你比twd$120,000做按金,手術後用唔晒會退比你,植入按金係twd$50,000, 又係用唔晒會退比你。比呢個表你睇。

比呢個表你參考下
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo