懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 805


3941#
發表於 09-2-11 14:49 |只看該作者
so far I know that major problem to have cat at home during pregnacy is Cat's poopoo...

I think touch and play with them is ok, but make sure you wash your hand clean afterwards, you know pet will 舌 their patpat and their body.

sigh... Cheese (my cat) and 我無緣啦... 我99把佔咗 lu!

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 14:36 發表


No worry, I did not clean their toilet since last October. c6 did it everyday.

But I still touch and play with jelly & pudding everyday wor.... is it OK?


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3942#
發表於 09-2-11 14:49 |只看該作者
你奶奶慳到咁既..
琴日我奶奶去我屋企拜年+食晚飯..
買左d士多啤梨同芒果黎我屋企..
我返到屋企食完飯食生果, 一食..就同阿媽講左句..
哇..咁酸既..媽咪你係咪買埋d cheap 野..
跟住奶奶話佢買..好睬我反應快即刻講..你會唔會比人呃呀, 佢仲同我講..果個人話係韓國返架..10蚊一盒.
韓國士多啤梨又點會10蚊盒丫..

最好笑既係..我阿媽今朝同我講,
原來我老爸仲瘀, 佢都以為d生果係媽咪買既..
話媽咪仲乜買d爛既士多啤梨返黎..係咪想慳家用.. , 我阿媽即刻講收聲啦..咪多野講啦..咁我爸爸
先知原來唔係阿媽買..
奶奶去人地屋企拜年, 點知買番黎既野都係爛既..
都唔知好笑定好嬲..
原帖由 princessash 於 09-2-11 01:33 PM 發表
個女係瘦d, 不過都幾健康, 其實佢好鐘意食cheese同麵包, 我6299就至憎, 話中國人只應該食飯wor!

而家唔係一齊住就好d, 到時99黎陪月我應該會吐血身亡

講開 lei 個 topic, 又講d野比你地笑下, ...


大宅

積分: 2643


3943#
發表於 09-2-11 14:51 |只看該作者
等你好消息!
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-11 13:15 發表
我去做oscar 啦, 希望pass 啦!
人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 2643


3944#
發表於 09-2-11 14:53 |只看該作者
kittyncat,
Welcome ~~~ Welcome ~~~
:lol :lol :lol

原帖由 kittyncat 於 09-2-11 14:42 發表
係到報到先, 我都係0908媽媽, 之前係媽媽會留言開. 朋友 Jelly 介紹下黎呢到傾下. 大家多多指教.

"叔" 嘅, 佢自己食都唔好啦... 好恐怖!

人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 1256


3945#
發表於 09-2-11 15:18 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-11 12:07 發表


Hi janbibi

你係咪叫朋友介紹陪月俾你呀? 公價大約几錢?


係朋友介紹, 但我唔知係咪公價.
HK$13,000 per month


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3946#
發表於 09-2-11 15:23 |只看該作者
原帖由 kittyncat 於 09-2-11 14:49 發表
so far I know that major problem to have cat at home during pregnacy is Cat's poopoo...

I think touch and play with them is ok, but make sure you wash your hand clean afterwards, you know pet will 舌 ...


算啦~ 我係Cheese 都情願住大屋

BTW, how's your new maid, is she good? Bunbun or Yanyan ar?


大宅

積分: 1516


3947#
發表於 09-2-11 15:26 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-11 14:49 發表
你奶奶慳到咁既..
琴日我奶奶去我屋企拜年+食晚飯..
買左d士多啤梨同芒果黎我屋企..
我返到屋企食完飯食生果, 一食..就同阿媽講左句..
哇..咁酸既..媽咪你係咪買埋d cheap 野..
跟住奶奶話佢買..好睬我反應快即刻講. ...


見你地寫既野好好笑, 我又講下.
團年飯既時候, 奶奶整左一碟螺片炆荷蘭豆既東西. 螺片係我年幾前送比佢既乾貨. 佢又唔識整, 所以一d螺片好硬一d ok.佢個女婿問點解咁難食, 硬既, 佢就話d野唔係我買, 我唔知. 好在, 有人應佢, 話佢既煮法有問題. 如果唔係又入我數.
跟著, 又對個外孫講, 點解你15歲人都唔識講鄉下話, 真係side 米飯. 奶奶所指係鄉下話係佢自己既鄉下話, 人地老豆(女婿)根本無鄉下, 成屋都係香港人, 仲咩要學鄉下話. 成日都係食食下飯, 講講下野就轉channel, 對於我唔識佢鄉下話既人黎講,真係好無禮服.


伯爵府

積分: 15067


3948#
發表於 09-2-11 15:46 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-11 14:42 發表
其實最憎就係d人用d奇怪既眼光望住..
我家姐又係一見到人地望我..就會幫我望番佢..
佢先係最激氣果個..

咁我既反應又冇你咁勁喎..最多都係滴下滴下..如果細b食食下八掛既時候..

最好餵就係3-4個月果時..5分鐘搞店. ...


我好少遇見d奇怪眼神... 通常都餵得神不知鬼不覺!
我女女3個月前, 餐餐埋身, 我都要拎住個毛巾仔, 因為佢接唔住我d噴奶, 我一上奶餐餐都會蠋到佢, 所以成日搞到成頭成面奶, 用條毛巾仔擋住就唔會噴到周圍都係! 我好多奶, 女女又肯食, 次次埋身都會上2/3次奶!

我女到成歲都要食成4/5個字ㄚ!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3949#
發表於 09-2-11 15:59 |只看該作者
原帖由 jjtseung 於 09-2-11 15:46 發表


我好少遇見d奇怪眼神... 通常都餵得神不知鬼不覺!
我女女3個月前, 餐餐埋身, 我都要拎住個毛巾仔, 因為佢接唔住我d噴奶, 我一上奶餐餐都會蠋到佢, 所以成日搞到成頭成面奶, 用條毛巾仔擋住就唔會噴到周圍 ...


有咩方法可以多d奶呢? 係咪要飲好多魚湯? 要訓多d? 但成日要起身湊bb點會訓得多呢?


大宅

積分: 3056

睛靈勳章


3950#
發表於 09-2-11 16:05 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 11/2/2009 13:15 發表
我去做oscar 啦, 希望pass 啦!


我都做左, 正常
del


別墅

積分: 874


3951#
發表於 09-2-11 16:29 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-11 14:49 發表
你奶奶慳到咁既..
琴日我奶奶去我屋企拜年+食晚飯..
買左d士多啤梨同芒果黎我屋企..
我返到屋企食完飯食生果, 一食..就同阿媽講左句..
哇..咁酸既..媽咪你係咪買埋d cheap 野..
跟住奶奶話佢買..好睬我反應快即刻講. ...


其實我都好小上我99度食飯,但有次做節上去食飯,咁佢蒸左條魚,但冇乜人食,佢係咁叫我地食魚啦食魚啦,條魚買左好貴架,買左28蚊架!

我有個friend 個99好好笑,佢將佢下午茶食剩條牛油粟米扲黎煲湯!佢話咪又係粟米...真係好人都俾佢激壞,佢仲有好多好多搞笑野架!


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3952#
發表於 09-2-11 16:29 |只看該作者
牛c9,你係依到有街坊呀

原帖由 hlbaby2004 於 09-2-11 12:55 發表
我由細到大都係TW人,到結左婚就住葵青區,舊年又搬左去Luk Yeung!
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3953#
發表於 09-2-11 16:32 |只看該作者
我今日買左胎心機呀...等我今晚試下先...
sales 話未夠16weeks 都聽到架..
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


複式洋房

積分: 161


3954#
發表於 09-2-11 16:34 |只看該作者
Any sister go to 廣華產檢 1st time ? Cos I will go Tomorrow, but some bk sister said doctor will check 下面檢查....Any sister try that before...??

I am afraid 流血 and 好痛....


大宅

積分: 1256


3955#
發表於 09-2-11 16:39 |只看該作者
原帖由 maomaochoi 於 09-2-11 16:29 發表


其實我都好小上我99度食飯,但有次做節上去食飯,咁佢蒸左條魚,但冇乜人食,佢係咁叫我地食魚啦食魚啦,條魚買左好貴架,買左28蚊架!

我有個friend 個99好好笑,佢將佢下午茶食剩條牛油粟米扲黎煲湯!佢話咪又係粟米... ...


我諗我係好好彩, 99超級鍚d仔女, 煮牛蒡湯要買日本, 蟹柳都係, 魚就梗係要游水, 水果又新鮮又甜
所以我都好鍾意去99屋企食飯


別墅

積分: 805


3956#
發表於 09-2-11 16:40 |只看該作者
我都想知呀! 我之前餵咗囡囡15個月, 但我係要飲好多好多水/豆奶先上夠奶. 可能係囡囡飲得小, 所以份量小. 佢以前似5-6安一餐, 而家只係飲兩餐 200ml 咋.

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-11 15:59 發表


有咩方法可以多d奶呢? 係咪要飲好多魚湯? 要訓多d? 但成日要起身湊bb點會訓得多呢?


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3957#
發表於 09-2-11 17:01 |只看該作者
原帖由 wincat 於 09-2-11 16:32 發表
我今日買左胎心機呀...等我今晚試下先...
sales 話未夠16weeks 都聽到架..


我12weeks都聽到呀...
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3958#
發表於 09-2-11 17:03 |只看該作者
喂..唔該晒噃...呵呵...

hlbaby

係呀.我住Luk yeung..會唔會係我樓上呢?哈哈

原帖由 BigPig阿花 於 09-2-11 16:29 發表
牛c9,你係依到有街坊呀


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3959#
發表於 09-2-11 17:07 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-11 17:01 發表


我12weeks都聽到呀...


係呀...好緊張..我想快d番屋企...
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3960#
發表於 09-2-11 17:09 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-11 17:01 發表


我12weeks都聽到呀...


o依~~~ 你地攪到人地好想買. 不過c6 話side 錢 ><

你地買左第幾代呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo