跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1885


3941#
發表於 05-5-25 17:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

只要你要生時,去到7E同姑娘講定住頭等 or 二等,咁佢有房就會卑你嫁啦﹗但不可以早Dbook定﹗

CatherineTang 寫道:
Dear esther 720,

我打算在威院生, 想請教一下, 我老公是公務員,乜可以之前book定?我都想早Dbook!

請指教!

Catherine


別墅

積分: 603


3942#
發表於 05-5-25 17:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位,
我小蝦尋日滿月喇!

Zukina,
你小b都就快滿月wor, ma 可以去打針時磅下重lor, 我小b尋日磅有3.77kg, 比出世時重左1.1kg, 醫生話重得好好,仲話滿月最少重0.5kg已足夠,你不用太擔心佢食得唔好,好多人都話滿左月會食得好d,我都見我個b近來真係食得越來越好呢!

雖然訓練小b定時食好似好殘忍咁,不過見我家姐咁訓練個女,佢好快就可建立生活規律,身體很健康,長遠計對bb和媽媽都好的,你或可等小b滿左月,過左d咁擔心既非常時期試下啞!

尋日都有問醫生掃唔到風既問題,佢話如果bb唔嘔,去到大便、有放屁,d氣就出到黎,掃唔到風也不緊要。我近日好努力掃風,都唔係次次得,聽完醫生咁講,我都安心d。

我個b有時都會寒起個背好難掃,我試過兩隻手掌前後夾住佢心口同背jet,用陰力兩手一齊向上推,一拉直bb背jet佢就嗝到,你可試試.


別墅

積分: 603


3943#
發表於 05-5-25 17:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923 & ^o^,

等你地好消息呀! 祝生產順利!!


複式洋房

積分: 410


3944#
發表於 05-5-25 17:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all,

我已於4月26號生o左囝囝喇, 佢聽日都滿月喇.

哩幾日覺得個仔好易札醒, 好多時我抱住佢訓著打算放番佢落床仔, 點知果頭放佢果頭就醒, 有時就算我抱住佢, 佢都無端端自己札醒, 請問大家有咩辦法呢??

另外, 唔知點解, 佢哩兩晚飲完奶换完片後都不停咁喊, 點都唔收聲, 要我俾少少人奶安撫下佢先得, 但係放落床仔又係咁喊, 請大家救下我啦!! :-(


珍珠宮

積分: 34740


3945#
發表於 05-5-25 18:59 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷:
我今朝見到少少血絲後,到而家一D動靜都冇.但ANYWAY聽日都入院,星期5會開刀生了.

ALL:
你地如有人生左,要到我出左院有時間先可以UPDATE到個LIST了.


子爵府

積分: 11900


3946#
發表於 05-5-25 19:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy
我阿b都係好似你咁,總知成夜就要估佢係肚餓,
濕尿片,肚唔舒服??一攪又成晚無較好訓...
佢成日都好似好驚咁,都唔知係咪嚇親...成日扎扎跳咁

all
出左世的bb,你地改名未呀??我就仲唸緊....
e家唔經唔覺阿b出左來成2week,好似42day
內要去拎出世紙,e家仲等緊公公唸下有咩名
可以用,因公公同佢算埋8字睇埋筆畫改名...
希望阿b滿月酒前有名啦


大宅

積分: 1885


3947#
發表於 05-5-25 19:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^
祝你順順利利的生BB啦﹗
生左之後有精神有時間再同我地匯報同UPDATE D 資料啦﹗

^O^ 寫道:
小谷:
我今朝見到少少血絲後,到而家一D動靜都冇.但ANYWAY聽日都入院,星期5會開刀生了.

ALL:
你地如有人生左,要到我出左院有時間先可以UPDATE到個LIST了.


水晶宮

積分: 56752


3948#
發表於 05-5-25 20:50 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

請問呢到有無媽媽有美贊臣*精靈bb交響樂*
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


別墅

積分: 606


3949#
發表於 05-5-25 21:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak 寫道:
請問呢到有無媽媽有美贊臣*精靈bb交響樂*


kcpak,

我有. 有咩可以幫你?


水晶宮

積分: 56752


3950#
發表於 05-5-25 22:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair:
你有無用呀~可唔可以比我thx~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3951#
發表於 05-5-25 23:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

ALL,

你o地好,我返來o拉,首先恭喜生在bb o既媽咪,大家好好坐月,祝bb快高長大,精靈活潑,人見人愛.

我想問泵人奶o既媽咪,你o地用緊邊隻牌字,好o吾好用,因為我朋友比在隻pigeon pump我,但泵o吾到奶 ?-( ,現在要用手泵,泵得好少,手都軟 ,而且bb末出院,不可以貼身餵,所以我不太上奶 :cry: .我想買隻泵到奶.


禁止訪問

積分: 46216


3952#
發表於 05-5-25 23:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


3953#
發表於 05-5-26 00:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak

我多咗隻可以比你,可以點交比你?我住元朗,會去tmh生bb。

kcpak 寫道:
angelhair:
你有無用呀~可唔可以比我thx~
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


3954#
發表於 05-5-26 00:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak

剛剛發覺你住大埔。其實我係住錦上路。我可以喺上村交比你,由大埔來上村都唔遠,揸車10來分鐘,搭巴士64k都係廿多分鐘。如果ok 你pm 我,我地交換mobile no. 再約實。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 4722


3955#
發表於 05-5-26 10:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all,
I am now very tired because my baby has jaundice so I need to go to QM hospital every day for his blood test! So poor he is! :cry: Also, I got fever in these 2 days! Besides, my emotion is not very stable - sometimes cry without any reason!

Hope all the happiness around us and our little baby!


Dear Carollung,
I use the brand "medela" (mini electric pump) and is really very effective! I can pump 75ml milk within 15 minutes!!! The price is around $620 something, you can ask your friend to buy you as a gift for the baby ma!!! haha!


別墅

積分: 812


3956#
發表於 05-5-26 10:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123,
唔好唔開心啦, 生完頭一,兩個星期d情緒係會受hormones影響, 加上阿b又有事... 我生第一胎時都試過無端端喊, 阿b又要照黃, 見住佢俾人拮腳板, 真係好心痛, 果時個e生問我問題, 我對住佢即刻喊出黎, 嚇到佢呆左, 之後佢就轉左問我老公...不過唔開心既日子始終會過去, 望住阿b一日一日咁大, 真係咩唔開心都值得!

唔開心記住多d上黎講,唔好收埋, 我地會支持你!


別墅

積分: 812


3957#
發表於 05-5-26 10:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷,
我都知重0.5kg就得, 但睇bk媽咪d info, 個個b都重成1kg, 而且做媽咪既, 緊係想個小b肥肥白白啦

掃風方面, 掃唔倒佢訓得唔好呀, 訓下醒下, 扭來扭去, 又會嘔奶, 有時嘔得都幾多, 佢巳經食得果5分鐘, 再嘔都唔知有冇野落肚! 仲有呀, 如果太多風, 佢放屁時會喊得好淒厲....


別墅

積分: 812


3958#
發表於 05-5-26 10:59 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

fannylok,
點解會腸有風? 關唔關掃唔倒胃d風走左去腸?


大宅

積分: 2529


3959#
發表於 05-5-26 11:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

All
I am back!!
我個皇帝仔20/5 出左世lu!重3.14Kg。
19/5見紅之後,原來同時間穿水。我只係沖涼冇食野就入院。因我有鍊球菌,所以穿水之後要立即催生。
4:45pm 左右到e院,5:40pm就落催生藥。大約6:00pm 開始痛。老公大約8:45pm 開始陪我。經一輪大戰之後,BB12:35am就出左世!最痛的時候大約係1.5hr左右。(開到7度的時候)

原本可以早3日出院,但BB有少少黃要觀察。(結果前日去左照燈)當BB轉左 ward之後,又到我傷口少少發"yim",要留多日。昨日我出院,但BB就留底觀察。希望BB快出院啦!(我結果住左7日六夜e院)






大宅

積分: 3674


3960#
發表於 05-5-26 12:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123,

I'm also so tired and painful. My bb also has the problem of "yellow" and I had taken him to the 健康院 and the hospital for 4 days. Luckily, he needs not to 照燈,but it already made me so worried and tired. Totally my bb had blood test for 6 times already. Now everything is fine. You are very lucky that you can have enough milk. My bb is already 2 week old but still I don't have enough milk.
Even when I used the Avent hand pump a few days ago, it's still 1 oz only. My nipples sore and have some blood. I feel so painful everytime and after I feed him. Now I try to feed him more. I hope I can overcome this period and can breastfeed for a longer time. I also experience unstable emotion. I've cried for many times. Last night I had nightmares too and cried again.

I hope every mom and bb can be happy!

Also, congratulations to all mothers!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo