懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3941#
發表於 09-9-2 10:53 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:46 發表


其實我最早期有考慮架 !!
但我2位朋友分別教普通屋村幼稚園 同 九龍塘國際學校幼稚園都係不約已同咁講,我就再同老公傾過,咁就決定唔報N1喇 !!

同埋阿仔都幾識social,我見佢返playgroup都ok,咁就更加唔諗lu ! ...


無錯, 我唸我都唔使.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 8804


3942#
發表於 09-9-2 10:53 |只看該作者
原帖由 TracynWayne 於 2-9-2009 10:51 AM 發表


我其實都係幫阿仔報左一間咋, 入唔到都係返playgroup算...


Playgroup 我會keep住 !
我覺得阿仔返左playgroup幾好 !


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3943#
發表於 09-9-2 10:54 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-2 10:51 發表
同意.



其實 n1同k1差一年, 唔會差好遠...
我姑仔個同學, 係幼稚園教師, 佢話唔返n班同playgroup差唔到, 返去都係玩下...


男爵府

積分: 8804


3944#
發表於 09-9-2 10:55 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 10:53 AM 發表


無錯, 我唸我都唔使.


同埋我o也屯門無咩好N1揀 ! 所以無謂煩諗呢D啦 !!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


3945#
發表於 09-9-2 11:00 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 10:55 發表


同埋我o也屯門無咩好N1揀 ! 所以無謂煩諗呢D啦 !!


開頭我想報多幾間n1架, 想報99校下果d, 方便99接送...
不過c6返對, 佢話報就報d好既..一係就唔好報..
佢話如果入左d唔好既, 阿仔返去見到d同學仔,會學晒d壞習慣返黎, 到時重難教...


珍珠宮

積分: 41832

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3946#
發表於 09-9-2 11:19 |只看該作者
請問有無bb食雀巢EXCEL (1-3歲)??

我有張卷到藥房換900克 雀巢EXCEL
如要請pm我


男爵府

積分: 7626


3947#
發表於 09-9-2 11:28 |只看該作者
我為一覺得playgroup同n1唔同既係..n1 冇爸爸媽媽陪..

我其實都唔係好想阿仔返n1, 因為我都唔係好想阿仔成日病..不過我又驚到佢返幼稚園, 佢唔比我走, 喊到傻左咋..哈哈..


珍珠宮

積分: 31467


3948#
發表於 09-9-2 11:31 |只看該作者
記憶中我第一日返幼稚園(嗰陣叫初班...), 我係喊到有專人服侍既. haha.

原帖由 frender_chan 於 09-9-2 11:28 發表
我為一覺得playgroup同n1唔同既係..n1 冇爸爸媽媽陪..

我其實都唔係好想阿仔返n1, 因為我都唔係好想阿仔成日病..不過我又驚到佢返幼稚園, 佢唔比我走, 喊到傻左咋..哈哈.. ...


男爵府

積分: 8804


3949#
發表於 09-9-2 11:32 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 2-9-2009 11:28 AM 發表
我為一覺得playgroup同n1唔同既係..n1 冇爸爸媽媽陪..

我其實都唔係好想阿仔返n1, 因為我都唔係好想阿仔成日病..不過我又驚到佢返幼稚園, 佢唔比我走, 喊到傻左咋..哈哈.. ...


以家d幼稚園頭幾日都有家長陪,等d小朋友習慣,老師又唔駛一開課顧唔到咁多小朋友,其實都幾好 !!

不過家長返工,就變左頭幾日一定要放假 !! 我見隔離公司同事,就呢個wk都放假,陪仔返學 !


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3950#
發表於 09-9-2 11:33 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 09-9-2 11:28 發表
我為一覺得playgroup同n1唔同既係..n1 冇爸爸媽媽陪..

我其實都唔係好想阿仔返n1, 因為我都唔係好想阿仔成日病..不過我又驚到佢返幼稚園, 佢唔比我走, 喊到傻左咋..哈哈.. ...


我都驚呀, 因我細個返學都係咁.
最近教識琳琳, 每逄我講: "簡卓琳, 到", 佢就會舉高隻手. haha^^ 如果佢返學都係咁叻就好喇.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 7626


3951#
發表於 09-9-2 11:34 |只看該作者
我個陣重勁呀..唔肯返呀..我阿媽要的我上校巴, 搵幾個人同我換校服呀..又係喊到傻左..哈哈

原帖由 gumgum 於 09-9-2 11:31 發表
記憶中我第一日返幼稚園(嗰陣叫初班...), 我係喊到有專人服侍既. haha.


男爵府

積分: 8099


3952#
發表於 09-9-2 11:35 |只看該作者
我又有問題喇...
唔知點解呢幾日fb有咩update, 但無出email比我既?? 你地知唔知點解架????
  


男爵府

積分: 8804


3953#
發表於 09-9-2 11:37 |只看該作者
原帖由 Careylau08 於 2-9-2009 11:33 AM 發表


我都驚呀, 因我細個返學都係咁.
最近教識琳琳, 每逄我講: "簡卓琳, 到", 佢就會舉高隻手. haha^^ 如果佢返學都係咁叻就好喇.


我印象中.....我返學好似無喊架 !
Brandon應該都會,我覺得佢係有得玩,咩人都唔要果d !!

不過我細妹/表妹第一日返學,我媽咪果時放d蔥 (代表聰明) / 芹菜 (代表勤力) / 糯米粉團 (代表坐定定貼住張櫈) 係書包架 !! 我都會照做,不過會加埋AA膠 !! 

[ 本帖最後由 CherryB 於 09-9-2 11:38 編輯 ]


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


3954#
發表於 09-9-2 11:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


3955#
發表於 09-9-2 11:38 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 2-9-2009 11:34 AM 發表
我個陣重勁呀..唔肯返呀..我阿媽要的我上校巴, 搵幾個人同我換校服呀..又係喊到傻左..哈哈


Lukas仲唔係似你 !!!


珍珠宮

積分: 31467


3956#
發表於 09-9-2 11:39 |只看該作者
證明你個年代啲DHA已經勁過我嗰陣... 我嗰陣冇概念係可以"唔肯返"架! 淨係識返到去喊囉.

原帖由 frender_chan 於 09-9-2 11:34 發表
我個陣重勁呀..唔肯返呀..我阿媽要的我上校巴, 搵幾個人同我換校服呀..又係喊到傻左..哈哈


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3957#
發表於 09-9-2 11:41 |只看該作者
原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:37 發表


我印象中.....我返學好似無喊架 !
Brandon應該都會,我覺得佢係有得玩,咩人都唔要果d !!

不過我細妹/表妹第一日返學,我媽咪果時放d蔥 (代表聰明) / 芹菜 (代表勤力) / 糯米粉團 (代表坐定定貼住張櫈) 係書包架 !! 我 ...

糯米粉團<-----我真係未聽過喎, 比你笑死左.
不過媽咪個時有比封利是仔放响書包囉.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


珍珠宮

積分: 31467


3958#
發表於 09-9-2 11:42 |只看該作者
呢排唔知婆婆定工人教anya指眼耳口鼻... 有時問佢眼睛佢指咗上額頭, 俾我笑佢"對眼生上額頭度!".

原帖由 Careylau08 於 09-9-2 11:33 發表


我都驚呀, 因我細個返學都係咁.
最近教識琳琳, 每逄我講: "簡卓琳, 到", 佢就會舉高隻手. haha^^ 如果佢返學都係咁叻就好喇.


公爵府

積分: 25694


3959#
發表於 09-9-2 11:43 |只看該作者
我相信我個b到返學果陣, 應該會好開心咁, 應該唔會喊.....只要有得玩, 佢連阿媽都唔認得(睇佢上幼潛已經知)


珍珠宮

積分: 31467


3960#
發表於 09-9-2 11:43 |只看該作者
唔使AA膠啦, 而家活動教學唔興黐住張櫈! HAHA.

原帖由 CherryB 於 09-9-2 11:37 發表


我印象中.....我返學好似無喊架 !
Brandon應該都會,我覺得佢係有得玩,咩人都唔要果d !!

不過我細妹/表妹第一日返學,我媽咪果時放d蔥 (代表聰明) / 芹菜 (代表勤力) / 糯米粉團 (代表坐定定貼住張櫈) 係書包架 !! 我 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo