kwan0520 寫道:
恭喜恭喜, SJC是否妳第一志願呀![]()
聰明豆 寫道:
攪咩咁靜??
o個兩條茂炳吾知去左邊呢??![]()
![]()
如花就話去睇醫生或者直頭SICK LEAVE啫?? 咁襯家呢? 又比人攪緊??![]()
![]()
人家今朝去咗金鐘搞嘢,返到嚟又俾位靚女朋友
捉住煲梗粥,而家咪抽番個"空"上嚟見你哋囉。
Ka_wai 寫道:
[size=medium]早晨~~~![]()
襯家,
你講咩呀????人家今朝去咗金鐘搞嘢,返到嚟又俾位靚女朋友
捉住煲梗粥,而家咪抽番個"空"上嚟見你哋囉。
另外, 我終於搞掂Ocean Park d相啦~![]()
[size=medium][url=http://www.fotop.net/cheuklon/1120OceanPark ]OCEAN PARK[/url]
煒良媽,
睇咗相啦,咦...你都電咗髮喎~我都電咗呀,不過睇番之前直頭髮D相,而家心思思想整番直。![]()
仲有啫神, 阿吾係! 係JASON同KINKI既拍拖照好SWEET喎?? 吾知JEFFREY有無呷醋呢??


聰明豆 寫道:
恭喜哂呀!! 幾時交留位費呀?? 會吾會等埋根德先呀??![]()
![]()
聰明豆 寫道:
講下笑啫!![]()
![]()
邊個靚女朋友呀?? 吾會用黎形容如花架呵??![]()
![]()
ee...........妳都影得咁少相咋?? JEFFREY同KINKI o個幾張相終於影得KINKI無咁大山婆喇!! 可能JEFFREY開始大隻喇!!![]()
仲有啫神, 阿吾係! 係JASON同KINKI既拍拖照好SWEET喎?? 吾知JEFFREY有無呷醋呢??
![]()
![]()
住嚟講"靚女",所以估到呢?
如花真係好可憐呀...佢今日sick leave呀~
Ka_wai 寫道:
嘻嘻~~我梗係知你講笑啦~~![]()
![]()
襯家, 你好聰明喎,係唔係見到我住嚟講"靚女",所以估到呢?
如花真係好可憐呀...佢今日sick leave呀~
![]()
另外ocean park你都知我有幾辛苦架啦,所以咪影得少囉,仲有我覺得auntie影相既技術好過我老公。仲有我覺得kinki同jeffrey個頭都不相伯沖,不過如花話jeffrey好似瘦咗咁,可能我日日見所以唔多覺,至於jason同kinki張相真係好sweet呀,但我覺得佢哋似兩兄妹多過小情侶喎~![]()
我講下架咋, 我無諗過妳真係比喻如花架!
叫佢休息多D啦! 陰公囉! 都吾知係咪去OCEAN PARK辛苦得濟, 攪到佢中招添! :cry: :cry:
但我見阿老爺都好熱衷成日攞部相機出黎架, 所以估吾到影得咁少相囉!
KINKI都好LIKE同呢D年紀既小朋友玩架!!


聰明豆 寫道:
吓??![]()
我講下架咋, 我無諗過妳真係比喻如花架!
![]()
![]()
個衰野今日先去睇醫生呀?? 定噖晚收工睇架??![]()
叫佢休息多D啦! 陰公囉! 都吾知係咪去OCEAN PARK辛苦得濟, 攪到佢中招添! :cry: :cry:
AUNTIE 係專業攝影師黎架嘛!![]()
但我見阿老爺都好熱衷成日攞部相機出黎架, 所以估吾到影得咁少相囉!
![]()
![]()
我都吾覺JASON瘦左喎?? 差吾多啫!![]()
![]()
呢對兄妹都好好感情喎?![]()
KINKI都好LIKE同呢D年紀既小朋友玩架!!
![]()
![]()
所以佢一見kinki就會好開心。
Ka_wai 寫道:
好緊張呀~~![]()
![]()
我想問吓你哋....假使"根德"唔收....(touch wood),你哋會唔會叫fanny寫信呀~~![]()