跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7995


3941#
發表於 05-11-23 09:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

I am here, but i didn't put a word here.
I need to concentrate on works more, as i want to resume the orginal " Mon " as before...

now i am too lazy now, always visit BK and ignore my jobs.


Mon﹐依兩日唔見妳架


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3942#
發表於 05-11-23 10:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:

now i am too lazy now, always visit BK and ignore my jobs.


Me too..... :-( :-(


大宅

積分: 4515


3943#
發表於 05-11-23 10:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

是第二志願!

kwan0520 寫道:
恭喜恭喜, SJC是否妳第一志願呀
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


3944#
發表於 05-11-23 10:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

攪咩咁靜??

o個兩條茂炳吾知去左邊呢??

如花就話去睇醫生或者直頭SICK LEAVE啫?? 咁襯家呢? 又比人攪緊??


伯爵府

積分: 16171


3945#
發表於 05-11-23 10:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

[size=medium]早晨~~~

聰明豆 寫道:
攪咩咁靜??

o個兩條茂炳吾知去左邊呢??

如花就話去睇醫生或者直頭SICK LEAVE啫?? 咁襯家呢? 又比人攪緊??


襯家,

你講咩呀???? 人家今朝去咗金鐘搞嘢,返到嚟又俾位靚女朋友捉住煲梗粥,而家咪抽番個"空"上嚟見你哋囉。

另外, 我終於搞掂Ocean Park d相啦~
[size=medium][url=http://www.fotop.net/cheuklon/1120OceanPark ]OCEAN PARK[/url]

煒良媽,

睇咗相啦,咦...你都電咗髮喎~我都電咗呀,不過睇番之前直頭髮D相,而家心思思想整番直。


侯爵府

積分: 21322


3946#
發表於 05-11-23 11:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[size=medium]早晨~~~
襯家,

你講咩呀???? 人家今朝去咗金鐘搞嘢,返到嚟又俾位靚女朋友捉住煲梗粥,而家咪抽番個"空"上嚟見你哋囉。

另外, 我終於搞掂Ocean Park d相啦~
[size=medium][url=http://www.fotop.net/cheuklon/1120OceanPark ]OCEAN PARK[/url]

煒良媽,

睇咗相啦,咦...你都電咗髮喎~我都電咗呀,不過睇番之前直頭髮D相,而家心思思想整番直。


講下笑啫!

邊個靚女朋友呀?? 吾會用黎形容如花架呵??

ee...........妳都影得咁少相咋?? JEFFREY同KINKI o個幾張相終於影得KINKI無咁大山婆喇!! 可能JEFFREY開始大隻喇!! 仲有啫神, 阿吾係! 係JASON同KINKI既拍拖照好SWEET喎?? 吾知JEFFREY有無呷醋呢??


大宅

積分: 4515


3947#
發表於 05-11-23 11:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


Thank you!! 11/26 要交啦,到時根德收 Bebe 的話,我都會交留位費,之後幾個月可以慢慢了解多 d 呢2問學校 & Bebe 既喜好及性格發展,再決定選邊一間囉!

聰明豆 寫道:
恭喜哂呀!! 幾時交留位費呀?? 會吾會等埋根德先呀??
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3948#
發表於 05-11-23 11:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

講下笑啫!

邊個靚女朋友呀?? 吾會用黎形容如花架呵??

ee...........妳都影得咁少相咋?? JEFFREY同KINKI o個幾張相終於影得KINKI無咁大山婆喇!! 可能JEFFREY開始大隻喇!! 仲有啫神, 阿吾係! 係JASON同KINKI既拍拖照好SWEET喎?? 吾知JEFFREY有無呷醋呢??


嘻嘻~~我梗係知你講笑啦~~

襯家, 你好聰明喎,係唔係見到我 住嚟講"靚女",所以估到呢? 如花真係好可憐呀...佢今日sick leave呀~

另外ocean park你都知我有幾辛苦架啦,所以咪影得少囉,仲有我覺得auntie影相既技術好過我老公。仲有我覺得kinki同jeffrey個頭都不相伯沖,不過如花話jeffrey好似瘦咗咁,可能我日日見所以唔多覺,至於jason同kinki張相真係好sweet呀,但我覺得佢哋似兩兄妹多過小情侶喎~


侯爵府

積分: 21322


3949#
發表於 05-11-23 11:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

Thank you!! 11/26 要交啦,到時根德收 Bebe 的話,我都會交留位費,之後幾個月可以慢慢了解多 d 呢2問學校 & Bebe 既喜好及性格發展,再決定選邊一間囉!


咁又係呀! 比多小小時間了解清楚兩間學校都好架!


伯爵府

積分: 16171


3950#
發表於 05-11-23 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly,

差d唔記得恭喜bebe考到SJC~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3951#
發表於 05-11-23 11:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai﹐

我琴晚見妳online同妳say Hi﹐但妳唔啋我 :-(
睇左D相喇﹐玩得好happy


侯爵府

積分: 21322


3952#
發表於 05-11-23 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
嘻嘻~~我梗係知你講笑啦~~

襯家, 你好聰明喎,係唔係見到我 住嚟講"靚女",所以估到呢? 如花真係好可憐呀...佢今日sick leave呀~

另外ocean park你都知我有幾辛苦架啦,所以咪影得少囉,仲有我覺得auntie影相既技術好過我老公。仲有我覺得kinki同jeffrey個頭都不相伯沖,不過如花話jeffrey好似瘦咗咁,可能我日日見所以唔多覺,至於jason同kinki張相真係好sweet呀,但我覺得佢哋似兩兄妹多過小情侶喎~


吓?? 我講下架咋, 我無諗過妳真係比喻如花架!

個衰野今日先去睇醫生呀?? 定噖晚收工睇架?? 叫佢休息多D啦! 陰公囉! 都吾知係咪去OCEAN PARK辛苦得濟, 攪到佢中招添! :cry: :cry:

AUNTIE 係專業攝影師黎架嘛! 但我見阿老爺都好熱衷成日攞部相機出黎架, 所以估吾到影得咁少相囉!

我都吾覺JASON瘦左喎?? 差吾多啫!

呢對兄妹都好好感情喎? KINKI都好LIKE同呢D年紀既小朋友玩架!!


伯爵府

積分: 16171


3953#
發表於 05-11-23 11:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
Ka_wai﹐

我琴晚見妳online同妳say Hi﹐但妳唔啋我 :-(
睇左D相喇﹐玩得好happy


噖晚我online個時係整梗ocean park既相,起初諗住搞掂就放上嚟,點知搞完已經好夜,仲要係未resize,所以我最後都無上去,同埋其實我係見唔到你hi我架。


伯爵府

積分: 16171


3954#
發表於 05-11-23 11:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

吓?? 我講下架咋, 我無諗過妳真係比喻如花架!

個衰野今日先去睇醫生呀?? 定噖晚收工睇架?? 叫佢休息多D啦! 陰公囉! 都吾知係咪去OCEAN PARK辛苦得濟, 攪到佢中招添! :cry: :cry:

AUNTIE 係專業攝影師黎架嘛! 但我見阿老爺都好熱衷成日攞部相機出黎架, 所以估吾到影得咁少相囉!

我都吾覺JASON瘦左喎?? 差吾多啫!

呢對兄妹都好好感情喎? KINKI都好LIKE同呢D年紀既小朋友玩架!!


算啦~~佢病梗叫吓佢做靚女當係"氹"吓佢啦。

佢噖晚收工就去咗睇醫生,佢話有少少少少燒,不過到今朝就好好多,頭先佢把聲仲不知幾大吓呀。

襯家, 如花話jeffrey瘦咗唔係jason呀,jason不嬲都係咁上下架啦。

其實老爺係有影到好多相,不過水準實在太差,一係就濛,一係就唔夠光,唉..........都係auntie好~~ :-(

仲有呀...jason都好鍾意同妹妹仔玩架,佢成日都叫我生多個妹妹陪佢。 所以佢一見kinki就會好開心。


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3955#
發表於 05-11-23 11:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

噖晚我online個時係整梗ocean park既相,起初諗住搞掂就放上嚟,點知搞完已經好夜,仲要係未resize,所以我最後都無上去,同埋其實我係見唔到你hi我架。


我等了一陣妳無回應﹐我就上床訓喇﹐琴晚我唔夠十一點已經訓了


大宅

積分: 4515


3956#
發表於 05-11-23 11:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

ka_wai ee, 豆ee & 0520 ee,

多謝晒你哋呀!希望過 2 日所有 72 mama 考根德既小B 都得到個厚厚厚既大大大好消息啦!

Pak Him 仔上
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3957#
發表於 05-11-23 11:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

我等了一陣妳係回應﹐我就上床訓喇﹐琴晚我唔夠十一點已經訓了


我搞相搞到成11點幾,跟住就整醒jeffrey餵藥,點知佢俾我哋整醒後就發脾四唔肯食,結果搞到成床都係。平時佢好like食藥架。


伯爵府

積分: 16171


3958#
發表於 05-11-23 11:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
ka_wai ee, 豆ee & 0520 ee,

多謝晒你哋呀!希望過 2 日所有 72 mama 考根德既小B 都得到個厚厚厚既大大大好消息啦!

Pak Him 仔上


好緊張呀~~
我想問吓你哋....假使"根德"唔收....(touch wood),你哋會唔會叫fanny寫信呀~~


大宅

積分: 4515


3959#
發表於 05-11-23 11:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

會 ~ mon 姐話齋:比成 $$200/lesson 架喎!

Ka_wai 寫道:
好緊張呀~~
我想問吓你哋....假使"根德"唔收....(touch wood),你哋會唔會叫fanny寫信呀~~
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3960#
發表於 05-11-23 11:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
我搞相搞到成11點幾,跟住就整醒jeffrey餵藥,點知佢俾我哋整醒後就發脾四唔肯食,結果搞到成床都係。平時佢好like食藥架。


嚇﹐咁咪要換過晒D床單 ﹐我今日lunch出街食飯﹐之後想去莎莎買野﹐妳今日有無時間去HIPO睇野呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo