想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


複式洋房

積分: 255


3961#
發表於 15-12-4 12:45 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-4 12:25
睇你用藥。價錢會有不同,如果你做icis 又可能有不同。初診$10000差不多,針藥錢多。
抽卵姑娘會叫你比twd$ ...

多謝晒您嘅資料,非常有用,我安心好多喇。


複式洋房

積分: 299


3962#
發表於 15-12-5 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lung74 於 15-12-03 發表咁你

原帖由 leeleemrs 於 15-12-03 發表
翁翁有個timetable, 講明邊日做乜食咩藥打咩針。。。但一定照左內膜先打

我第一次照內膜唔ok, 推遲左兩日 ...
咁你係香港照內膜定係台灣照?


大宅

積分: 1872


3963#
發表於 15-12-5 09:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-03+發表

原帖由 lung74 於 15-12-05 發表
咁你係香港照內膜定係台灣照?
香港照,照完email report 比翁翁




禁止訪問

積分: 874


3964#
發表於 15-12-5 15:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lung74+於+15-12-05+發表咁你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1872


3965#
發表於 15-12-5 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-05+發表

原帖由 ccsin102 於 15-12-05 發表
請問您在那位醫生照?因為我準備1/2月自然週期放凍胚!及你放胎前有冇飲精胺基酸?謝謝妳



...
我搵林雅麗醫生
放胎前只飲陳院長既中藥




大宅

積分: 1729


3966#
發表於 15-12-5 22:48 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-4 11:12
加油啊!一定順利
我。。。。hehe...

congrats


大宅

積分: 1150


3967#
發表於 15-12-5 23:07 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-4 12:25
睇你用藥。價錢會有不同,如果你做icis 又可能有不同。初診$10000差不多,針藥錢多。
抽卵姑娘會叫你比twd$ ...
請問冷凍技術處理費係咪抽幾多卵都只收1次?咁雪胎係咪每管計及幾$?


大宅

積分: 1872


3968#
發表於 15-12-6 00:06 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-4+12:25+睇

原帖由 Kkck2003 於 15-12-05 發表
請問冷凍技術處理費係咪抽幾多卵都只收1次?咁雪胎係咪每管計及幾$?
請問冷凍技術處理費係咪抽幾多卵都只收1次?
印象中好似係。。。不過如果提早用晒d 卵放胎,雪藏費會按月退返,好勻爭架。

咁雪胎係咪每管計及幾$
個價錢包左兩支管,額外加管就逐支計,每支twd3500。好似一支管可以放到3個胎[但我唔肯定]




別墅

積分: 867


3969#
發表於 15-12-6 08:49 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-6 00:06
請問冷凍技術處理費係咪抽幾多卵都只收1次?
印象中好似係。。。不過如果提早用晒d 卵放胎,雪藏費會按月 ...
佢地同我講一支管放2個胎咋喎。


大宅

積分: 1872


3970#
發表於 15-12-6 10:11 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-6+00:06+請

原帖由 dtncw 於 15-12-06 發表
佢地同我講一支管放2個胎咋喎。
呀無錯,一支係2個胎,我係用左3支test tubes 放5個胎的




大宅

積分: 3009


3971#
發表於 15-12-6 14:13 |只看該作者

回覆:leeleemrs 的帖子

恭喜哂您
你放day幾胎呀係翁翁到




禁止訪問

積分: 874


3972#
發表於 15-12-6 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccsin102+於+15-12-05+發表請

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3009


3973#
發表於 15-12-6 14:35 |只看該作者

回覆:ccsin102 的帖子

哈,佢唔會介意架!要收錢嘛!
佢雖然冇咩笑容較為cool,但有問必答!okay架!我發現好多睇翁翁既人都搵佢照架! 第日我地做產檢都可以搵佢幫手嘛




大宅

積分: 2154


3974#
發表於 15-12-6 15:05 |只看該作者
littlecrystal 發表於 15-12-6 14:35
哈,佢唔會介意架!要收錢嘛!
佢雖然冇咩笑容較為cool,但有問必答!okay架!我發現好多睇翁翁既人都搵佢照 ...
請問搵林醫生照內膜大約幾錢架? 她難預約嗎?
謝謝.


大宅

積分: 1872


3975#
發表於 15-12-6 16:15 |只看該作者

引用:Quote:littlecrystal+發表於+15-12-6+14:35

原帖由 okangel168 於 15-12-06 發表
請問搵林醫生照內膜大約幾錢架? 她難預約嗎?
謝謝.
診金$500, 掃描$200, total $700
只收cash

我覺得佢ok 呀,又唔算好cool, 問佢又有問怕答 . 不過佢只開下午,上午佢在仁安的

唔難約又唔使等好耐




用戶要求終止服務

積分: 6940


3976#
發表於 15-12-6 17:05 |只看該作者

引用:哈,佢唔會介意架!要收錢嘛!佢雖然冇咩笑

原帖由 littlecrystal 於 15-12-06 發表
哈,佢唔會介意架!要收錢嘛!
佢雖然冇咩笑容較為cool,但有問必答!okay架!我發現好多睇翁翁既人都搵佢照 ...
產檢可以看馮家驃醫生,佢好有經驗好好架。我朋友睇佢有零晨見紅打比佢佢都會覆架。




大宅

積分: 1150


3977#
發表於 15-12-6 22:41 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-6 16:15
診金$500, 掃描$200, total $700
只收cash
林醫生照內膜係咪即日有報告?超聲波係陰道入?係咪會直接同佢講係for IVF?


大宅

積分: 1872


3978#
發表於 15-12-6 23:10 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-6+16:15+診

原帖由 Kkck2003 於 15-12-06 發表
林醫生照內膜係咪即日有報告?超聲波係陰道入?係咪會直接同佢講係for IVF? ...
林醫生會即時寫報告比你,有時有埋超聲波相。直接同佢講在台灣ivf, 黎照內膜,佢識問你問題,eg 放 day 幾胎等等

上次佢仲教我點樣在超聲波睇自己既內膜,好好人




禁止訪問

積分: 9431


3979#
發表於 15-12-7 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 874


3980#
發表於 15-12-7 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kkck2003+於+15-12-06+發表林

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo